۷۹۸۸۶۸
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

تعطیلات مجلس خارج از حد معمول است؟

یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: هرنوع تحقیق و تفحص و سوال و استیضاح حق نمایندگان است و در زمینه تحقیق و تفحص از مجلس هم اگر موضوعی وجود داشته باشد حتما حق نمایندگان است که این کار را انجام دهند.

ایلنا نوشت: یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: هرنوع تحقیق و تفحص و سوال و استیضاح حق نمایندگان است و در زمینه تحقیق و تفحص از مجلس هم اگر موضوعی وجود داشته باشد حتما حق نمایندگان است که این کار را انجام دهند.

بهروز نعمتی درپاسخ به انتقادات برخی مبنی بر اینکه تعطیلات مجلس زیاد است، گفت: معمول کار مجلس این است که بعد از هر سه هفته کار و حضور نمایندگان در صحن مجلس یک هفته هم به حوزه‌های انتخابیه خود سرکشی کنند و باید توجه کنیم که چیزی خارج از این اتفاق نیافتاده است و آنچه که درباره تعطیلات مجلس وجود داشته و دارد همین است.

وی در پاسخ به اظهارنظر برخی مبنی براینکه امروزه در شرایط فعلی رسیدگی به مسائل اقتصاد ملی و مشکلات عمده کشوری نسبت به سرکشی به استان‌ها اولویت دارد و درنتیجه نمایندگان باید در مجلس به امورات کشور رسیدگی کنند، اظهار کرد: بحث‌هایی که می‌فرماییددرست است اما بالاخره سرکشی به حوزه‌های انتخابیه هم جزو وظایفی است که مردم توقع دارند و بالاخره این موضوع هم وجود دارد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس درباره لزوم تحقیق و تفحص از مجلس خاطرنشان کرد: بالاخره هرنوع تحقیق و تفحص و سوال و استیضاح حق نمایندگان است و در زمینه تحقیق و تفحص از مجلس هم اگر موضوعی وجود داشته باشد حتما حق نمایندگان است که این کار را انجام دهند.

این نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که " آیا فکر می‌کنید موضوعی وجود داشته باشد که نمایندگان بخواهند بر اساس آن تحقیق و تفحص از مجلس را کلید بزنند، گفت: هر موضوعی که نماینده‌ها صلاح بدانند. همه نیازمند این موضوع هستند که تذکرات را بشنوند حتی اگر مجلس باشد.

وی درباره بازگشت CFT از شورای نگهبان به مجلس و بررسی آن در بهارستان گفت:‌ بالاخره مجلس باید در این موضوع بررسی‌های خود را انجام بدهد و تصمیم نهایی بر اساس بررسی‌های مجلس خواهد بود و هرآنچه مجلس تصمیم بگیرد مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب تتیطلات زمستانه برند کیش حداقلی یرند پیش فرزندانشان اروپا امریکا ترامپ باید اینها تحریم کنه مرخصی تابستانه زمستانه عید طفلکیها خسته میشن مثل مدرسه ها با هوا الوده برف سیل عید همه مرخصی یک کارمند ۲ روز مرخصی بخواهد با یه مصیبت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعطیل باشه نباشه کاری نمیکنند که

    • بدون نام

      باید حضور غیاب نمایندگلن در مجلس برای مردم روش ودر یک سایت انترنتی در دسترس مردم قرار گیرد وتعطیلات مجلس نیز در سایت مشخص شود تا مردم بدانند نمایندگان آنها در کجا هستند

    • علی

      مجلس بی خاصیت ...تحت امر دیگران....یک مشت نملینده ..همان تعطیل بشه بهتره......

    • بی نام

      نماینده محترم مجلس نفرمودند با اصل تعطیلی مجلس موافق هستند یا‌خیر
      میتوانند این جلسات خوش وبش را در منازل همدیگر هم بر پا‌نگهدار ند چه لزومی به این همه هزینه در شرایط فعلی کشور است‌ آنهم برای مجلسی که خروجی مناسب ندارد

    • بدون نام

      خودشون بیشتر اوقات تعطیلن ،بعد میخوان سیزده فروردین برای ما معمولیا تعطیل نباشه!

    • بدون نام

      بهترين جابراي چرت زدن مجلسه ،اين به اصطلاح نمايندگان اگه برندحوزه انتخابيشون به کدام کارهاي نکرده شون جواب بدن ،همان بهترتعطيلات روبمونندمجلس ونه کسي روببينند،نه کسي انهارو ببينه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج