۷۹۸۸۷۹
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

رمز گشایی از معمای عجیبی به نام «بویان»!

زمانی که بویان با اصرار شفر به استقلال آمد تقریبا همه باشگاه استقلال و البته مدیران این باشگاه می‌دانستند این بازیکن مصدوم است، اما بازهم بویان با استقلال قرارداد بست.

خبرگزاری میزان: شب گذشته اعلام شد که بویان هافبک مقدونیه‌ای سابق استقلال به خاطر دریافت مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده و دنبال غرامت ۴۰۰ هزار دلاری است.

اینکه یک بازیکن خارجی وقتی از تیمی ایرانی می‌رود و برای گرفتن مطالباتش از باشگاه ایرانی به فیفا شکایت کند تقریبا امری طبیعی است! اما در مورد بویان داستان فرق می‌کند.

زمانی که بویان با اصرار شفر به استقلال آمد تقریبا همه باشگاه استقلال و البته مدیران این باشگاه می‌دانستند این بازیکن مصدوم است، اما بازهم بویان با استقلال قرارداد بست. این هافبک مقدونیه‌ای بدون اینکه حتی ۹۰ دقیقه کامل برای استقلال بازی کند از این تیم جدا شد و حالا ۴۰۰ هزار دلار هم از این باشگاه می‌خواهد.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران پیشین این باشگاه فقط و فقط به خاطر اصرار شفر بویان را جذب کردند و معتقد هستند مقصر اصلی در داستان بویان شفر است. حالا این سوال پیش می‌آید که چرا مدیران وقت باشگاه استقلال با اینکه می‌دانستند بویان مصدوم است اقدام به عقد قرارداد با این بازیکن کردند؟ چرا مدیران استقلال با بازیکن مصدوم طوری قرارداد بسته‌اند که الان بخواهد ۴۰۰ هزار از استقلال بگیرد؟ مدیران وقت استقلال چرا بدون تحقیق و فقط به خاطر اصرار سرمربی چنین قراردادی بستند؟

الان که تیم مدیریت قبلی در باشگاه استقلال نیست چه کسی پاسخگوی این گاف بزرگ است؟ چرا مدیران پیشین باشگاه استقلال پاسخگوی این اشتباهات خود نیستند؟ در این شرایط ارزی چرا باشگاه استقلال باید به خاطر اصرار شفر و بی‌تدبیری مدیران پیشین خود ۴۰۰ هزار دلار به بازیکنی بدهد که هیچ سودی برای این باشگاه نداشته است؟

به گزارش میزان، انتظار می‌رود مسئولان وزارت ورزش با جدیت پیگیر این مسئله و این گاف بزرگ مدیران استقلال باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون تیم حکومتی اشکال نداره پولش از ی جایی تامین میشه

    • حامد

      ما مردم می دیم ،یه ذره زندگی مردم سختر شد

    • بدون نام

      پولهای بی مدیریت همچنان درتیم حکومتی حیف ومیل میشود و چوب خدا صداندارد،،احتمالا امسال سقوط میکنند

    • سعید

      پس چطور قرارداد داشته که رفته با یه تیم دیگه قرارداد بسته واقعا چه خبره خب وقتی نمیخاستینش با هاش فسخ میکرد ین همه میگن افتخاری مقصره اما من میگم تقصیر فتحی بیشتره که با بازیکنی که قرارداد داشته تماس نگرفته برای تعیین تکلیف

    • بدون نام

      یعنی هر بازی یک و نیم میلیارد دستمزد گرفته . با شرایط فعلی کشور ی کارگر سالیانه 15 میلیون تومن حقوق میگیره باید صد سال کار کنه تا یک و نیم میلیارد تومن دستمزد بگیره و جالبترین مسئله اینکه وقتی قراره حقوق کارگر دو ریال اضافه بشه صدها کارشناس و دلسوز پیدا میشه و تحلیل میکنن که اگر حقوق کارگر دو ریال اضافه بشه واویلا که اقتصاد و کشور با هم به فنا میره

    • بدون نام

      مهدی مظلومین سال 96 مبلغ 13 هزار میلیارد تومن گردش مالی داشته یعنی باید 13 هزار نفر کارگر 100 سال پشت سر هم کار کنن . جدا مغز ادم سوت میکشه . علی برکت الله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج