۷۹۸۹۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

تعریف ویژه رحمتی از قلعه‌نویی

رابطه مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی اینروزها در حد یک سلام و علیک ابتدای بازی و عکس یادگاری نیست و به صراحت می توان گفت این دو اختلافات را کنار گذاشته اند و مثل دو دوست با هم هستند.

ورزش سه: رابطه مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی در گذشته ای نزدیک چنان تیر و تار شده بود که سنگربان استقلال در جریان بازی با تراکتورسازی و جلوی دوربین های تلویزیونی و هزاران تماشاگر به امیر قلعه نویی تاخت! خوشبختانه هر چه بود گذشت و شاگرد و استاد اینروزها اگر با هم گرم و صمیمی هم نباشند به خوبی احترام یکدیگر را دارند در حالی که مهدی رحمتی دراستقلال برای قهرمانی می جنگد و امیر قلعه نویی هم در دیار نصف جهان همه تلاش خودرا بکار گرفته تا سپاهان چهاردهم را قهرمان لیگ برتر کند. این رفتار به خوبی نشان می دهد که در اوج رقابت می شود رفاقت ها را هم حفظ کرد و رقابت در تضاد با رفاقت نیست.

اما مهدی رحمتی در تازه ترین مصاحبه ای که در مورد وضعیت استقلال داشته در بخشی از مصاحبه اش از امیر قلعه نویی به عنوان یکی از پیشکسوتان افتخار آفرین استقلال یاد کرده و اشاره داشته او هم برای اعتلای استقلال خون دل خورده است.

در بخشی از مصاحبه مهدی رحمتی این چنین می خوانیم: « پیشکسوتان استقلال هم مثل هواداران هستند.آنها زمانی در این تیم بازی کرده و من می دانم در شرایط سخت پرچم این تیم را بالا نگه داشته اند. استقلال ۲ ستاره ای که روی پیراهنش دارد را مدیون همین پیشکسوتان است.

استقلال بزرگانی داشته و دارد که هواداران با شنیدن اسم آنها به خود افتخار می کنند،افرادی که اگر بخواهم اسم ببرم شاید در قالب یک مصاحبه نگنجد.اسم استقلال با حجازی، پورحیدری،روشن،علی جباری، قراب، قلعه نویی و خیلی ها که برای موفقیت این تیم خون دل خورده اند عجین شده ولی یک عده هم هستند که مثلا استقلالی هستند ولی بدون تعارف بگویم باخت استقلال آرزوی آنها است!»

البته در فوتبال حرفه ای هم این چنین نیست که همه بازیکنان و مربیان با هم خوب باشند. به هر صورت اختلاف فکری در فوتبال وجود دارد همان طور که در دیگر جاها هم هست اما آنچه که آزار دهنده است جنگ های فوتبالی است. جنگ هایی که هیچ گاه آورده ای برای فوتبال نخواهد داشت و تنها خاطره ها را مکدر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      ای کلک زمزمه برگشت قلعه‌نویی به گوشت خورده سریع تغییر جهت دادی!!!

    • بدون نام

      این اسطوره هایی ک میگی بازی ملی هم دارن؟؟خخخخخ

    • بدون نام

      پنگوین نون رو به نرخ روز میخوره

    • بدون نام

      باندبازی و خودشییرینی برای فصل بعد شروع شد

    • بدون نام

      دام به حال هواداران که خودم هم شاملشون میشم میسوزه.چه نتایجی که نباید رقم میخورد، خورد و احساسات ما به بازی گرفته شد. و این ماجراها ادامه دارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج