جاباما
۷۹۸۹۰۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

بازگشت‌های پرسپولیس روحی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تغییر نتیجه بازی‌های پرسپولیس در طول ۹۰ دقیقه گفت: فینال‌های برانکو ایوانکوویچ در لیگ‌برتر از راه رسید و حالا وقت جمع آوری امتیاز است.

خبرگزاری مهر: بهنام ابوالقاسم پور در خصوص برد ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان تهران گفت: کسب سه امتیاز برای پرسپولیس در این بازی بسیار مهم بود. چون این تیم پس از پایان بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیاز به حفظ انگیزه و انرژی خود داشت تا بتواند در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت های پرسپولیس در یک بازی که باخت را با برد عوض می‌کند تصریح کرد: وقتی یک تیم می تواند نیمه دوم متفاوتی را از خود به نمایش بگذارد به دو موضوع بستگی دارد. ابتدا ذهن آزاد مربی است که می تواند بازیخوانی کند و تاکتیک تیمش را برای ارائه یک بازی دور از احساس انجام دهد. مورد دوم هم مسائل روحی و روانی است که کادرفنی سرخپوشان روی افکار بازیکنان ثابت و نیمکت‌نشین کار کرده است تا آنها اتحاد و غیرت خود را نشان دهند.

وی افزود: پرسپولیس واقعا تیم شده است و برای هیچ بازیکنی مهم نیست که خودش گلزنی کند یا هم تیمی اش. در چنین شرایطی موفقیت در پرسپولیس می تواند مستمر شود و آنها با غیرتی که از خود به نمایش می گذارند هوادار را امیدوار نگه دارند.

ابوالقاسم پور درباره دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز نیز گفت: به نظرم یکی از سخت‌ترین بازی های پرسپولیس خواهد بود. تراکتورسازی شرایط خوبی دارد و بازیکنان ملی پوش این تیم می توانند کمک فراوانی کنند تا در ورزشگاه آزادی نتیجه بگیرند.

وی اذعان داشت: بازی های سخت پرسپولیس و برانکو که فینال گونه است از راه رسید. دیدار مقابل سپاهان، تراکتورسازی و ذوب آهن خیلی سخت است. اگر این تیم بتواند از پنج بازی باقیمانده خود در نیم فصل اول لیگ برتر، ۱۰ امتیاز کسب کند موفق خواهد شد تا در بالای جدول باقی بماند. بدون شک با تقویت پرسپولیس در نیم فصل دوم، آنها می توانند از عنوان خود دفاع کنند.

ابوالقاسم پور درباره نقش برانکو ایوانکوویچ در موفقیت های پرسپولیس خاطرنشان کرد: برانکو مربی بزرگی است که به بزرگی پرسپولیس هم کمک کرده است. او خیلی مسائل را برای حرفه ای‌گری در تیم جا انداخته است و قطعا با ماندن در پرسپولیس باعث بالارفتن سطح فوتبال باشگاهی هم می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا نمی گی داوری ست???

    • بدون نام

      روخی نه خرشانسی و در کل لابیگری

    • بدون نام

      تمام تیمهای فوتبال ایران باید برعلیه تیمهای بیت المال خور حکومتی مرکز باشن و یواش یواش باید مردم سایر استانها هم حامی تیمهای منطقه خودشون باشن و درستش هم همینه! مثل اتفاقی که تو اصفهان افتاد و مردم فقط از سپاهان یا ذوب آهن حمایت میکنن یا تراکتور که انبوه هوادارای ترک و آذربایجانی رو پشت خودش میبینه و ازاین به بعد فولاد در ورزشکاه جدید خودش دیگه احتیاجی نداره دنباله روی تیمهای تهرانی باشه! و و و

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج