۷۹۸۹۸۵
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

ماجرای شوخی لاله صبوری با علی ضیا

لاله صبوری بازیگر تلویزیون می گوید نداشتن آدم های خاکستری و اغراق در خوب و بد نشان دادن آدم ها، بزرگترین نقطه ضعف فیلمنامه سریال های ما است.

خبرگزاری مهر: لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت های خود در حوزه بازیگری بیان کرد: قرار است مرحله دوم فیلمبرداری سریال «دوقلوها» به کارگردانی جمشید بیات و به تهیه کنندگی مهدی بصیری از یک ماه دیگر شروع شود. محور این سریال که از شبکه ۲ سیما پخش خواهد شد مربوط به کودکان و نوجوانان است که در آن محمد شیری و حسین رفیعی با من همبازی هستند.

ماجرای شوخی لاله صبوری با علی ضیا

این بازیگر درباره علت کم کاری خود در تلویزیون گفت: پیشنهادهایی که به من می شود کیفیت چندانی ندارد و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم آن را قبول می‌کنم.

وی با بیان اینکه به کار در حوزه کودک و نوجوان علاقه مند است، ادامه داد: اگر کار و فیلمنامه خوبی به من پیشنهاد شود آن را قبول می کنم ولی خودم هم علاقه خاصی به نوشتن و بازی کردن در حوزه کودک دارم.

بازیگر «شوخی کردم» و «معراجی ها» درباره تکراری بودن شخصیت های فیلمنامه ها و شبیه نبودن آنها به مردم جامعه گفت: این روزها کاراکتر هایی که ما در سریال ها می بینیم شباهت چندانی به مردم در اجتماع ندارند. از قدیم شخصیت های سریال های ما این مشکل را داشتند و هنوز هم این روند را ادامه می دهیم و احساس من این است که عموما بلد نیستیم شخصیت پردازی درستی در سریال هایمان داشته باشیم.

صبوری با اشاره به اینکه بازار فیلمنامه نویسی خوب نیست، ادامه داد: ما در سریال هایمان کمتر به شخصیت خاکستری می پردازیم و آدم ها یا خوب هستند و یا شخصیت بد و منفوری دارند. برخی برای ایفای یک نقش مثبت آنقدر در خوب بودن اغراق می‌کنند که گویی با معصوم طرفیم و بر عکس آن شخصیت منفی فیلم ها آنقدر در بد بودن اغراق می‌کنند که انگار با شیطان طرفیم و شما این وسط آدم خاکستری و معمولی که هم کار خوب انجام دهد و هم اشتباه کند نمی‌بینید.

وی با بیان اینکه علاقه‌مند به نوشتن فیلمنامه است، بیان کرد: من خودم در این حوزه تدریس کرده ام و علاقه هم به ادامه فیلمنامه نویسی داشتم اما این حوزه را باید متمرکز و تخصصی ادامه داد و کسانی در این زمینه موفق هستند که کارشان استمرار داشته باشد.

صبوری در پایان صحبت هایش درباره حاشیه ای که در برنامه «فرمول یک» برایش پیش آمد و علی ضیا درباره سنش از او پرسید که منجر به کشمکش لفظی بین او این مجری شد، گفت: من در این برنامه شوخی ای با آقای ضیا انجام دادم و کاملا هم این مساله به شوخی بیان شد، اما پس از آن برخی طرفداران آقای ضیا کمی ناراحت شدند و به صفحه من در اینستاگرام حمله کردند در حالی که حتی خود آقای ضیا هم ناراحت نشده بودند و فضای بین ما کاملا شوخی و طنز بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لطفعلی محمد موسی

      اتفاقا خیلی جدی گفتی.... 90درصد شوخی ها جدی ست.... طفره نرو خانم صبوری افتضاح کردی.... ازچشم ماها افتادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم صبوری این پسره اینقد دلقک و سبک ه که اشتباه بود قبول کردن و رفتن به برنامه این ادم در پیت

    • بدون نام

      تیتر اصلا با متن تطبیق نداره ...بلاخره ماجرای شوخی چی بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام.خیلی.هم.خوب.گفت.چه کار به سنش.داره.مگرفضول.است.نبابد.اینجورسوال.میکرد

    • بی نام

      تیتر یه چیز دیگه بود و متن یه شرح دیگه. حداقل ویدیوشو میذاشتین یا توضیح مرتبط با تیتر.

    • بی نام

      علی ضیا کی باشند که طرفدار هم داشته باشند.....!!!

    • بدون نام

      ضیاارکیه سوسول بچه نه نه احمق به دردبرنامه کودم زورکی میخورمترسگ پولکی خاک برسرش ولی صبوری چنان زدبا برجکش دیگه تاچندروزرفته بودتوکماهرمهمانی میادقهوه ایش میکنه وحقش

    • بدون نام

      شما شوخی شوخی حرفات رو جدی گفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج