۷۹۹۰۵۴
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

گزافه‌گویی جدید برایان هوک علیه ایران

در ادامه گزافه‌گویی‌های مقامات آمریکایی رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا مدعی شد که تجارت با ایران می‌تواند به معنای تامین مالی تروریسم باشد.

ایسنا نوشت: در ادامه گزافه‌گویی‌های مقامات آمریکایی رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا مدعی شد که تجارت با ایران می‌تواند به معنای تامین مالی تروریسم باشد.

برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا در امور ایران مدعی شد: زمانی که شرکت‌ها با ایران تجارت دارند، آنها احتمالا تروریسم را تامین مالی می‌کنند.

وزارت امورخارجه آمریکا در پیامی توئیتری به نقل از هوک نوشت: وقتی شرکت‌ها با ایران تجارت می‌کنند، احتمال دارد تروریسم را، شاید در خاک خودشان، تامین مالی ‌کنند. هدف تحریم‌های ما محروم کردن ایران از توانایی صدور تروریسم است. ما درخصوص دور زدن تحریم‌ها هوشیار هستیم و منعی برای توقف آن نخواهیم داشت.

آمریکا پس از نقض توافق هسته‌ای و خروج از آن، روز پنجم نوامبر تحریم‌های علیه ایران را که به واسطه توافق لغو شده بودند اعمال کرد. مقامات این کشور پیش از این نیز اعلام کردند که شرکت‌ها یا باید فقط با آمریکا تجارت کنند یا با ایران و نمی‌توانند بازارهای هر دو کشور را باهم داشته باشند.

این در حالی است که اتحادیه اروپا تلاش می‌کند سازوکاری ویژه برای حفظ کانال پرداخت به ایران و در نتیجه ادامه تجارت با ایران ایجاد کند.

مقامات کشورمان بارها این ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما علیه ایران را تکذیب و تاکید کرده‌اند که اصلی‌ترین حامیان تروریسم در منطقه و جهان آمریکا و متحدانش هستند اما آنها تلاش دارند بااین ادعاهای واهی بر واقعیت پشت پرده تروریسم در جهان سرپوش بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک مشت خل و چل , دور ترامپ دیوانه و نادان رو گرفته , این احمق معلومه واقعا دیگه هیچ حرفی برای گفتن نداره که این چرندیات رو میگه

    • بدون نام

      متحدانش اروپا و ناتو هم هست. ما با همه سر لج داریم و خر و خرما هم میخایم

    • م م

      شاید

    • بدون نام

      حرف هاش کاملا منطقی هستند

    • م ي

      اﮔﺮ اﻳﺮاﻥ ﺑﻪ ﺩاﺩ ﻣﺮﺩﻡ اﻳﺮاﻥ ﺑﺮﺳﺪ و ﻛﻤﺘﺮ ﺑﻪ ﻓﻜﺮ ﺑﻴﮕﺎﻧﮕﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺸﻜﻞ ﻛﻤﺘﺮﻱ ﺩاﺭﺩ و ﺣﺪاﻗﻞ اﺯ ﻃﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺩﺵ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ.

    • آرش

      لطفا کمی منصف باشیم،،هرمقام یا مسئولی در هرجای دنیا هرحرفی درمورد ایران میزند گزافه ویاوه گویی کرده اما روزانه صدنفر از بعضی مسئولین ما خط ونشان برای بعضی کشورها یا برخی مقامات دیگر کشورها میکشند اسم آن را میگذاریم پاسخ کوبنده ودندان شکن...

    • بدون نام

      هیچ کانال اروپایی در کار نیست دلتون رو خوش نکنید.

    • بدون نام

      این کجاش سخنان گزافه؟

    • ناشناس

      خفه شو گاوچرون لجن،تروریست تو و دولت متبوعت و هم پیمانانش هستند زورتون به جمهوری اسلامی ایران نمیرسه حرف مفت میزنید،،مرگ بر آمریکا،اسراییل و آل سعود و کدخدا پرستها و غرب زده های بزدل که برای نوکری اربابانشون مشغول دم تکان دادن هستند

    • بدون نام

      عین واقعیت را گفته اتحادیه اروپا هم تمایلی به همکاری با ایران نداره بازار 50درصدی آمریکا را با بازار 1 درصدی ایران معاوضه نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج