جاباما
۷۹۹۱۹۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

مصلح: در بدترین شرایط بازی می‌کنیم

تیم فوتبال پرسپولیس در روزی که با نیمی از بازیکنان اصلی‌اش به میدان رفته بود موفق شد پیکان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس در روزی که با نیمی از بازیکنان اصلی‌اش به میدان رفته بود موفق شد پیکان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. بازیکنان پرسپولیس نیز بعد از نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پنج روز تمرین نکردند و در حضور برانکو فقط یک جلسه تمرینی برگزار شد تا سرخ‌ها آماده بازی با پیکان شوند.

این درحالی است که پیکان قبل از این بازی عقب‌افتاده شرایط خوبی نداشت و از سه بازی قبلی خود دو باخت و یک مساوی در کارنامه خود ثبت کرد. گفت‌وگو با شایان مصلح که تبدیل به مهره ثابت قرمزها شده درخصوص این بازی را در ادامه می‌خوانید.

پیکان را به سختی بردید. بازی چطور بود؟

می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. حتی امیدوار بودیم به دلیل کامل نبودن تعداد بازیکنان این بازی به عقب هم بیفتد اما درنهایت به میدان رفتیم. باید زمانی برای ما بازی می‌گذاشتند که ۱۱ بازیکن کامل داشته باشیم اما همه دیدند که ما مقابل پیکان بازی کردیم.

منشا از سفر آماده بود و بدون تمرین به میدان رفت. خود ما یک جلسه تمرینی برای این بازی انجام دادیم و شرایط خوبی برای این دیدار نداشتیم اما خوشحالم که درنهایت بردیم و هواداران‌مان را شاد کردیم.

کمتر کسی فکر می‌کرد در این شرایط پرسپولیس برگردد و بازی باخته را ببرد.

ببینید تیم پیکان واقعا تیم خوبی است و از بازیکنان و مربیان مطرح و خوبی هم بهره می‌برد اما ما نمی‌خواستیم با همه محدودیت‌هایی که وجود داشت، بازنده از زمین بیرون بیاییم.

ما با وجود اینکه چهار بازیکن در اختیار نداشتیم خدا را شکر توانستیم- با اینکه از پیکان عقب افتاده بودیم- نتیجه را در نیمه‌دوم تغییر دهیم. در نیمه‌اول بدن‌های ما آماده نبود چون تمرین مناسبی برای این بازی نداشتیم اما در نیمه دوم کمی شرایط بهتر شد و به بازی برگشتیم و خوشبختانه هم برنده از زمین بیرون آمدیم.

با این کمبود بازیکن شاید کمتری کسی انتظار برد شما را داشت.

چند بازیکن تیم مثل حسین ماهینی و محمد انصاری را به خاطر مصدومیت و چند بازیکن تیم را به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی در اختیار نداشتیم. کلا هم به خاطر مشکلات نقل و انتقال بازیکنان کمی در اختیار داریم و این موضوع کار ما را سخت می‌کند اما خدا را شکر موفق شدیم برنده این دیدار باشیم.

واقعا شرایط ما سخت است و شاید تا کسی جای ما نباشد با مشکلات ما روبه‌رو نخواهد شد. بازی‌های سنگین و زیاد بدن بازیکنان را فرسوده کرده و مصدوم دادن‌های ما هم به همین دلیل است. امیدوارم در ادامه مسابقات اتفاقی برای بازیکنان نیفتد و بازیکنان مصدوم ما هم هرچه سریع‌تر به میدان برگردند چون به آنها نیاز داریم.

حتما شنیده‌ای که برخی می‌گویند پرسپولیس از حمایت‌های دولتی بهره‌مند می‌شود!

این دیگر از آن حرف‌هاست! کدام حمایت دولتی؟ ما در بدترین شرایط بازی می‌کنیم و اگر خواستار کمک شدیم برای این بود که در شرایط برابر به میدان برویم. ما از هیچ نهادی حمایت نمی‌شویم و این حرف‌ها شایعه است. امیدوارم منتقدان از روی احساسات این حرف‌ها را نزنند.

بازی بعدی‌تان با تراکتورسازی است. پیش‌بینی‌ات چیست؟

بازی خیلی سختی در پیش خواهد بود و می‌دانیم که این بازی چقدر برای هر دو تیم مهم است. امیدوارم روند خوب خودمان را ادامه دهیم و با دست پر از این بازی بیرون بیاییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به مار راست ضحاک خخخ

    • بدون نام

      مصلح نہ مفسد

    • بلوچ

      چطوری کافر مفسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج