جاباما
۷۹۹۲۳۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تاکید بر تعامل بیشتر با کارگران نیشکر هفت‌تپه

محمدجواد کولیوند با اشاره به آخرین وضعیت تجمعات کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: موضوع تجمعات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در جلساتی در وزارت کشور و همچنین در جلسه شورای امنیت کشور مطرح و تصمیمات خوبی اتخاذ شد که بر این اساس، قرار شد دستگاه قضایی تعامل بیشتری داشته باشد و کمک کند تا گره مشکلات این کارگران گشوده شود.

خبرگزاری ایلنا: محمدجواد کولیوند با اشاره به آخرین وضعیت تجمعات کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: موضوع تجمعات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در جلساتی در وزارت کشور و همچنین در جلسه شورای امنیت کشور مطرح و تصمیمات خوبی اتخاذ شد که بر این اساس، قرار شد دستگاه قضایی تعامل بیشتری داشته باشد و کمک کند تا گره مشکلات این کارگران گشوده شود.

وی افزود: شرکت نیشکر هفت‌تپه چه قرار باشد به بخش خصوصی واگذار شود و چه دولتی اداره شود، باید بر اساس یک برنامه و مکانیزم مشخص مدیریت شود. متاسفانه هم‌اکنون این شرکت وضعیت مشخصی ندارد، بودجه‌ای هم وجود ندارد و مجموعه کارگرانی که در این شرکت کار می‌کنند، سردرگم مانده‌اند.

بازداشت کارگران معترض راه‌حل نیست

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر این‌که بازداشت کارگران معترض راه‌حل مشکل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه نیست، گفت: مطمئناً با بازداشت معترضان نمی‌توانیم مشکل را حل کنیم. متاسفانه در حال حاضر، کارد به استخوان کارگران رسیده است.

نماینده اصولگرای کرج در عین حال تاکید کرد که باید موضوع را از جوانب مختلف موردنظر قرار داد و در ادامه خاطرنشان کرد: همان‌طور که مواجهه با این تجمعات باید با همدلی دنبال شود، تجمع‌کنندگان نیز باید به‌نحوی مطالباتشان را پی بگیرند که احیاناً مخل آرامش دیگر شهروندان نباشد.

وی در واکنش به پرسشی درباره علت بازداشت برخی کارگران این شرکت و تعداد بازداشت‌شدگان، گفت که اطلاع دقیقی درباره جزئیات و آمار بازداشت‌شدگان در اختیار ندارد و تاکید کرد که تلاش‌هایی برای حل این مشکل به‌صورت اصولی انجام شده و در حال انجام است.

آزادی همه کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه

همزمان جواد کاظم‌نسب الباجی، نماینده اصلاح‌طلب مردم اهواز در مجلس در پاسخ به آخرین وضعیت کارگران معترض شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به خبرنگار ایلنا گفت: آقای سیدراضی نوری، نماینده مردم شوش، قاعدتاً اطلاعات دقیق‌تری دارند اما بنابر اطلاع بنده، خوشبختانه کارگرانی که در جریان برگزاری تجمع‌ها بازداشت شده بودند، همگی آزاده شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای از حق مظلوم که پایمال شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج