جاباما
۷۹۹۲۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تولیدات اختصاصی «پارامونت» برای «نتفلیکس»

برای اولین‌بار دو کمپانی بزرگ رسانه‌ای دنیا یکی در حوزه توزیع آنلاین و دیگری در فضای تولید سنتی، برای ساخت فیلم‌های اختصاصی و همکاری نزدیک و استراتژیک به توافق رسیدند.

خبرگزاری مهر: برای اولین‌بار دو کمپانی بزرگ رسانه‌ای دنیا یکی در حوزه توزیع آنلاین و دیگری در فضای تولید سنتی، برای ساخت فیلم‌های اختصاصی و همکاری نزدیک و استراتژیک به توافق رسیدند.

تولیدات اختصاصی «پارامونت» برای «نتفلیکس»

به نقل از اسکرین‌دیلی، کمپانی «پارامونت پیکچرز» اولین استودیوی هالیوودی خواهد بود که برای «نتفلیکس» غول رسانه‌ای شبکه آنلاین توزیع محصولات بصری دنیا، فیلم اختصاصی تولید می‌کند. این توافق در قالب تولید چندین فیلم خواهد بود و دورنمای جدیدی از آینده فعالیت استودیوهای فیلمسازی و نحوه مدیریت تولیدات آن‌ها ترسیم می‌کند و سرفصلی جدید به درآمدهای این استودیوها می‌افزاید.

پارامونت در این قرارداد برخلاف همکاری‌های پیشین خود با نت‌فلیکس که تنها شامل فروختن حق امتیاز فیلم‌های آماده بود، متعهد می‌شود محتوایی جدید و اختصاصی برای این رسانه آنلاین تولید کند.

جیم جیانوپولوس رییس کمپانی پارامونت‌ این خبر را در جلسه گزارش صورت وضعیت مالی سه ماه چهارم ویاکوم -کمپانی مالک پارامونت- در سال جاری میلادی اعلام کرد و توضیح داد که این استودیو توان تولید محتوایی بیش از آنچه سیستم سالن‌های سینما توان مدیریت و پخش آن را داشته باشد، دارد.

جیانوپولوس اضافه کرد: این توافق با نتفلیکس ارزشی افزوده در درآمدهای کمپانی ایجاد می‌کند و باعث بهره‌مندی پارامونت از تمام ظرفیت، امکانات و فیلمنامه‌های آماده خود می‌شود که برای اکران سینمایی شانسی ندارند.

تقریبا یک سال پیش بود که نتفلیکس در توافقی با پرداخت ۵۰ میلیون دلار حق امتیاز انتشار فیلم «تناقضِ کلوورفیلد» را از پارامونت خرید و این کمپانی را نگرانی های اکران این فیلم که نقدهای ضعیفی را هم از منتقدان دریافت کرده بود نجات داد؛ توافقی برد برد که باعث شد با عرضه زودهنگام این فیلم در نت‌فلیکس مخاطبان به خوبی از آن استقبال کنند.

پارامونت در سه ماه چهارم سال مالی جاری خود توانست از پیش‌بینی‌های وال‌استریت فراتر رفته و به لطف فروش ۷۹۱ میلیون دلاری «ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت» با بازی تام کروز سومین سه ماهه سودآور متوالی خود را از سر بگذراند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج