۷۹۹۳۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اظهار نظر ایکاردی درباره تیم ملی آرژانتین

مهاجم آرژانتینی پس از نخستین گلش با پیراهن آلبی سلسته درباره تیم ملی کشورش صحبت کرد.

ایسنا: ‌به نقل از اوله، تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در آخرین بازی دوستانه‌اش در سال ۲۰۱۸ توانست بامداد امروز (چهارشنبه) مکزیک را با دو گل شکست دهد. مائورو ایکاردی و پائولو دیبالا نخستین گل هایشان را برای آلبی سلسته به ثمر رساندند. ایکاردی پس از بازی گفت‌: خیلی خوشحالم نه تنها به خاطر گلزنی‌ام بلکه از شش بازی انجام شده با این بازیکنان خشنودم.

ما تمام تلاش خود را کردیم تا پیشرفت کنیم. خیلی خوشحالم که سال را با پیروزی به پایان رساندیم. ما از کادر فنی یعنی لیونل اسکالونی، والتر ساموئل و پابلو آیمار خیلی رضایت داشتیم. در رابطه با ماندن آنها در تیم‌ ‌ملی تصمیم گیری خواهد شد.

مهاجم اینتر در ادامه اظهار کرد: به این گل نیاز داشتم. بالاخره این اتفاق افتاد از گلزنی‌ام خوشحال و هیجان زده شده‌ام و منتظر آن بودم. از عملکرد تیم خشنودم. خیلی در رابطه با گلزنی‌ام صحبت می‌شد. برای یک مهاجم زشت است نتواند گلزنی کند. امیدوارم به این روند ادامه‌ دهم.

او افزود: با همه راحت بودیم. گروه خیلی خوبی تشکیل شده بود. قبلا در تیم‌ ‌ملی حضور داشتم و چنین صمیمیت و دوستی وجود نداشت. امیدوارم این روند ادامه‌ داشته باشد. زمانی که به تیم‌ ‌ملی آمدم چنین احساسی نداشتم اما اکنون این احساس را دارم. ما همه جوان هستیم.

قبلا با بازیکنان با تجربه چنین چیزی را احساس نمی‌کردم. امروز همه به میدان رفتند و می‌خواستند بهترین نمایش خود را به اجرا بگذارند. این یک گام مثبت محسوب می‌شود. همه خواهان بهترین‌ها بودند. معرفی کشورمان اتفاق زیبایی است. امروز ما جوانان به دنبال ساختن بخشی از تیم‌ ‌ملی هستیم.

قبلا بازیکنان با تجربه زیادی در تیم‌ ‌ملی حضور داشتند که برای پیروزی نیاز داشتند با تمام وجود بازی کنند. اکنون با این تغییر این قضیه کنار رفته است. اتفاق تلخی است که این شرایط با یک فینال به پایان نرسید. اکنون باید از صفر شروع کنیم.

مهاجم آرژانتینی گفت‌: احساس مهم بودن در باشگاه هم دارم. اگر در تیم‌ ‌ملی می‌توانم شماره "۹" را بر تن کنم به خاطر عملکردم در اینتر است. این همان چیزی است که خواهان آن بودم.

ایکاردی در پایان به لیونل مسی اشاره کرد و گفت‌: مسی بهترین بازیکن جهان است. همه خواهان حضور بازیکنی همچون مسی در تیم خود هستند. امیدواریم که سال جدید تیم‌ ‌ملی را همراهی کند و در کوپا آمه‌ریکای سال آینده در کنار ما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج