جاباما
۷۹۹۳۱۵
۱۰ نظر
۵۰۵۴
۱۰ نظر
۵۰۵۴
پ

جدایی رابرت دنیرو از همسرش پس از ۲۰ سال

رابرت دنیرو و همسرش پس از ۲۰ سال زندگی مشترک، ظاهراً به انتهای خط رسیده اند. به گفته یک منبع نزدیک به این دو، دنیرو ۷۵ ساله و همسرش، گریس‌های واتر، ۶۳ ساله دیگر در کنار هم زندگی نمی‌کنند.

وب‌سایت روزیاتو - حسین علی پناهی: رابرت دنیرو و همسرش پس از ۲۰ سال زندگی مشترک، ظاهراً به انتهای خط رسیده اند. به گفته یک منبع نزدیک به این دو، دنیرو ۷۵ ساله و همسرش، گریس های واتر، ۶۳ ساله دیگر در کنار هم زندگی نمی کنند. بر اساس گزارش Page Six این دو در هفته های آینده جدایی رسمی خود را اعلام خواهند کرد.

ستاره «گاو خشمگین» (Raging Bull) روز دوشنبه در مراسم MoMa در نیویورک سیتی بر روی فرش قرمز حاضر شد در حالی که همسرش در کنار او قرار نداشت. دنیرو و همسرش که قبلاً مهماندار هواپیما بوده دارای دو فرزند هستند: الیوت، ۲۰ ساله و هلن، ۶ ساله. البته این اولین جدایی این زوج، که در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند، نیست.

جدایی رابرت دنیرو از همسرش پس از ۲۰ سال

دو سال بعد از ازدواج، دنیرو برای طلاق درخواست داد اما پس از درگیری ها بر سر بدست آوردن حضانتشان، این قضیه هیچ وقت نهایی نشد. این زوج در نهایت بار دیگر به هم پیوستند و در سال ۲۰۰۴ بار دیگر در حضور دوستانی مانند مارتین اسکورسیزی، مریل استریپ و بن استیلر عروسی کردند.

دنیرو در سال ۱۹۸۷ با های تاور که در یک رستوران مشهور در لندن (Mr. Chow) کار می کرد آشنا شد و علاقه این دو ازدواجشان را در پی داشت. رابرت دنیرو همواره در زمینه صحبت در مورد رابطه اش با گریس به شدت محتاط بوده است اما هر دو در مورد عقایدشان و به خصوص تاثیر واکسیناسیون بر ابتلای پسرشان به اوتیسم صحبت کرده اند.

جدایی رابرت دنیرو از همسرش پس از ۲۰ سال

رابرت دنیرو در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۷ در تشریح این که چگونه به قول همسرش، پسرشان یک شبه و بعد از انجام واکسیناسیون تغییر کرد چنین گفته است: «واکسن ها برای افراد خاصی که آسیب پذیری بیشتری دارند خطرناک هستند. به نظر نمی رسد کسی بخواهد به این موضوع اشاره کند یا می گویند که در این باره تحقیق کرده و این موضوع رد شده است که ظاهراً اینطور نیست. افراد زیادی وجود دارند که می آیند و می گویند فرزند من یک شبه دچار تغییر شد. من دیده ام که چه اتفاقی می افتد، من باید کاری می کردم و نکردم. در این مورد چیزی هایی بسیار بیشتر از آنچه که در ظاهر می بینید وجود دارد، باور کنید».

جدایی رابرت دنیرو از همسرش پس از ۲۰ سال

دنیرو قبلاً در سال ۱۹۷۶ با بازیگری به نام دیان ابوت ازدواج کرده و تا سال ۱۹۸۸ در کنار او زندگی می کرد. این دو دارای یک فرزند پسر به نام رافائل شدند که در سال ۱۹۷۶ بدنیا آمد. دنیرو همچنین دختر ابوت از رابطه قبلی اش که درنا نام داشت را نیز به فرزندی پذیرفت. بازیگر سرشناس هالیوود، از ازدواجش با توکی اسمیت نیز دو فرزند دارد: دو پسر دوقلو به نام های آرون و جولین. دنیرو در سال ۲۰۱۳ در مورد احساساتش در یک برنامه تلویزیونی با کیتی کوریک صحبت کرد.

جدایی رابرت دنیرو از همسرش پس از ۲۰ سال

ستاره فیلم «راننده تاکسی» که راز داشتن زندگی مشترک شاد منوط به «دادن ها و گرفتن های فراوان و ماندن پای صحبت ها و عقاید است زیرا در این صورت می توانید احترامی که در ابتدا داشتید را حفظ کنید». با این وجود، او در مصاحبه با ایندیپندنت در سال ۲۰۱۴ توصیه های محتاطانه ای را عنوان کرد و گفت: «تنها چیزی که می گویم این است که اگر ازدواج کردید، راحت تر این است که بچه دار نشوید زیرا اگر قرار باشد جدا شوید این موضوع [نداشتن بچه] زندگی را برایتان آسان تر خواهد کرد».

جدایی رابرت دنیرو از همسرش پس از ۲۰ سال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نفهمیدم بالاخره چندتا بچه داشت؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من‌نفهمیدم بالاخره از کی میخواد جدا بشه؟

      • هانیه

        چهارتا

      • بدون نام

        سه تا با یه فرزند خونده

      • بدون نام

        پنج تا.یکی از همسر اول،دوتا از همسر دوم،دوتا از همسر سوم

      • ari

        نمیخواد بدونی چندتاست
        فقط بدون خیلیه
        فک کمم یه جین دوازده تایی

    • بدون نام

      4 بار ازدواج کرده از هر چهاربار یکی دوتا تا بچه داره. بعد در مورد ازدواج و بچه دار شدن با احتیاط حرف زده. خسته نباشید واقعا

    • بدون نام

      حالا فهمیدم چرا همیشه برام نچسب بود

    • m

      رابرت دنیرو نچسب بود،خخخ،پس کی بچسبته

    • بدون نام

      پسر منم یه دفعه اوتیسم گرفت.

      پسرش 6سالشه و زن اش 63؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج