۷۹۹۳۴۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

واعظی: اظهارات اخیر ظریف موضع دولت است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اظهارات ظریف درباره مساله پولشویی گفت: اظهارات ظریف موضع وی نیست بلکه موضع دولت است.

خبرگزاری مهر: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه سیاست های دولت باید به گونه‌ای باشد که آمریکا بیش از پیش منزوی شود.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص انتخاب سخنگوی دولت، گفت: طبق روال، مصوبات دولت از سوی آقای حاجی میرازیی گفته خواهد شد؛ این مساله خوب است و باید ادامه پیدا کند.

واعظی تصریح کرد: قطعا من نمی توانم سخنگویی دولت را بپذیرم چون نباید اینگونه باشد که هر چه خبرنگاران می پرسند، بخواهیم بدون مطالعه پاسخ بدهیم؛ ما برای سوالات خبرنگاران ارزش قائل هستیم. باید یکی از اعضای دولت سخنگو باشد که بتواند برای این کار وقت بگذارد.

وی با اشاره به اظهارات ظریف درباره مساله پولشویی گفت: موضع وی درست است؛ این‌ها موضع آقای ظریف نیست بلکه موضع دولت است.

واعظی ادامه داد: دولت به دنبال مبارزه با فساد است؛ آنچه آقای ظریف مطرح کرد، مبارزه با فساد است؛ ما همواره با اینکه مواد مخدر وارد کشور شود، مخالفیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: پولشویی یعنی ورود مواد مخدر و مشروبات الکلی به کشور که ما با این مسائل مخالفیم. وزیر خارجه به درستی اعلام کرد که باید با این مسائل برخورد شود. وی هیچ ارگانی را متهم نکرده بلکه با کار پولشویی مخالفت کرده است.

واعظی در پاسخ به سوالی درخصوص آخرین وضعیت کارت سوخت، گفت: از زمانی که نرخ بنزین و گازوئیل در کشور ما بالا رفته است، ما شاهدیم که قاچاق سوخت به گستردگی در حال انجام است و یکی از راه های کنترل آن، داشتن کارت سوخت است.

وی افزود: برخورداری از کارت سوخت، به این معنی است که کسانی که قصد استفاده از آن را دارند باید مشخص شود چه میزان استفاده می‌کنند. بنابراین ما اعتقاد داریم باید از کارت یا اپلیکیشن مرتبط با آن استفاده شود.

واعظی در خصوص بازنشستگان نهاد ریاست جمهوری، گفت: به جای همه بازنشستگان نهاد ریاست جمهوری تا ساعت ١٢ امشب که آخرین مهلت قانونی است، یا سرپرست خواهیم گذاشت و یا اینکه فرد جدید منصوب خواهیم کرد.

وی افزود: در خصوص شخص من نه اعاده به خدمت شده ام و نه بازنشسته شده ام، بلکه مانند همه در حال خدمت هستم. در خصوص آقای تخت روانچی هم به دلیل اینکه در اول دوران آقای احمدی نژاد و پیش از موعد بازنشسته شده بود، توسط آقای ظریف دعوت و اعاده به خدمت شد.

واعظی در خصوص انتصاب کرباسیان در وزارت نفت نیز ادامه داد: شرکت نفت جای بسیار مهمی است و همواره نظر نظام این بوده که شخصی آنجا باشد که بتواند در این شرایط بسیار سخت و پیچیده برای صدور نفت بتواند اداره کند. بر این اساس برای برگشت ایشان از مقام معظم رهبری مجوز گرفته شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: آقای کرباسیان در دوران وزارت خود و گمرک بسیار خوب عمل کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کشور جنگ زده ویرانه عراق ازورود داروهای کدئیندار ممانعت می‌کند

    • غلام

      مشکل کشورعدم اجرای قانون ومصوبات مجلس است وهچنین کی بود کی بودمسولین است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج