۷۹۹۳۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بهترین تیم سال ایران؛ فعلا سایپا!

سال ۲۰۱۸ میلادی روز یازدهم دی ماه سال ۱۳۹۷ و حدود ۴۰ روزدیگر به پایان می‌رسد و این همزمان با پایان نیم فصل فوتبال باشگاهی در ایران است و رقابت‌های باشگاهی نیز نزدیک یک ماه به خاطر مسابقات جام ملت‌های آسیا تعطیل خواهد بود.

ورزش سه: سال ۲۰۱۸ میلادی روز یازدهم دی ماه سال ۱۳۹۷ و حدود ۴۰ روزدیگر به پایان می‌رسد و این همزمان با پایان نیم فصل فوتبال باشگاهی در ایران است و رقابت‌های باشگاهی نیز نزدیک یک ماه به خاطر مسابقات جام ملت‌های آسیا تعطیل خواهد بود. با این وصف سایپا در میان تیم‌های باشگاهی ایرانی با ۲۵ بازی و ۴۶ امتیاز در صدر جدول بهترین تیم‌های سال ۲۰۱۸ قرار دارد.

پرسپولیس با پیروزی که روز دوشنبه برابر پیکان به دست آورد با سه امتیازی که به دست آورد ۴۴ امتیازی شد و با صعود سه پله‌ای از رتبه چهارم به رتبه دوم رسید. این در حالی است که پرسپولیس یک بازی نسبت به رقیبانش کمتر هم دارد و تا پایان سال ۲۰۱۸ و قبل از نیم‌فصل باید این بازی‌های عقب افتاده را برگزار کند.

پیش از این استقلال با کسب ۴۳ امتیازی که در سال ۲۰۱۸ داشت رتبه دوم را به پرسپولیس داد و خودش در رده سوم قرار گرفت. ذوب‌آهن اصفهان که هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته هم امتیاز با استقلال و با ۴۳ امتیاز یک پله سقوط کرد و از رتبه سوم به چهارم رسید.

بهترین تیم سال ایران؛ فعلا سایپا!

با این حال و در حالی که سایپا با دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در رده اول جای دارد اما بازی های باقیمانده لیگ و جام حذفی می تواند سرنوشت بهترین تیم سال 2018 ایران را مشخص کند. پرسپولیس اگر بتواند بازی عقب افتاده اش را ببرد آن وقت 47 امتیازی شده و می تواند جای سایپا را بگیرد. تیم های استقلال و ذوب آهن نیز این شانس را دارند که بتوانند عنوان بهترین تیم سال 2018 را به دست بیاورند. تیم های تراکتورسازی و سپاهان که با 36 و 35 امتیاز در رده های پنجم و ششم قرار دارند با توجه به فاصله زیاد امتیازی شان شاید در سال 2018 نتوانند به رتبه های اول تا سوم برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج