جاباما
۷۹۹۴۰۵
۲۰ نظر
۵۰۰۷
۲۰ نظر
۵۰۰۷
پ

توضیح در مورد فیلم تیراندازی به یک جوان بلوچ

سردار طاهری درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی و کشته‌شدن یک جوان بلوچ در مقابل پمپ‌بنزین توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایلنا: سردار طاهری درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی و کشته‌شدن یک جوان بلوچ در مقابل پمپ‌بنزین توضیحاتی را ارائه کرد.

سردار احمد طاهری، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تیراندازی و کشته شدن یک جوان بلوچی مقابل پمپ بنزین شهر خاش به خاطر ۱۰ لیتر بنزین، گفت: شب گذشته در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تجمع و شلوغی منجر به درگیری در پمپ بنزین "سرحد" شهرستان خاش بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد علت تجمع و تنش به وجود آمده، ورود بدون نوبت یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به داخل صف بنزین و اعتراض شهروندان به راننده این خودرو بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ازدحام جمعیت و استمداد مردم از پلیس برای بررسی و پایان دادن به تنش به وجود آمده، یکی از مأموران گشت کلانتری ۱۲ شهرستان خاش وارد عمل می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: راننده خاطی با بی احترامی و تحریک شهروندان با حرکت به سمت یکی از مأموران قصد تعدی به وی را داشت که در این هنگام فرد دیگری نیز با سوء استفاده از شلوغی و ازدحام جمعیت از پشتِ سر با حمله به این مأمور، قصدِ خلع سلاحِ سازمانی او را کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأمور پلیس ضمن درخواست از شهروندان برای متفرق شدن، جهت جلوگیری از خلع سلاح و بروز خطرات احتمالی، با بکارگیری قانون سلاح به فرد مهاجم هشدار می دهد اما این فرد باحمله به مأمور پلیس، ناگهان دستش را به سمت سلاح برده و ماشه را چکانده که منجر به شلیک یک گلوله و زخمی شدن یکی از رانندگان حاضر در پمپ بنزین از ناحیه کتفِ راست می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اقدام غیرقانونی این فرد در تمرد و تعدی به مأمور پلیس و شلیک گلوله، مأموران بلافاصله وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مجروح حادثه بلافاصله به مراکز درمانی منتقل و پس از مداوا ترخیص شد که در عیادت مسئولان انتظامی وضعیت جسمانی وی مطلوب بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند قانونمند

      حرفی ندارم .
      نیرو انتظامی همیشه سنگ زیرین اسیاب بوده و در برخورد با مردم .
      خیلی مراعات و خویشتن داری میکند.
      در صورتی در کشورهای دیگه این خبرا نیست....
      زنده باد اقتدار و نیروی انتظامی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با شما موافقم

      • مهدی

        آره ،ما هم از پشت کوه اومدیم و شما هم که راست میگی ولی می‌خوام بدونم تا کی؟ تا کجا؟

      • بدون نام

        چطور اول مردم با راننده تنش و اعتراض داشتن که بی نوبت توی صف زده بعد راننده مردمو تحریک کرده به پلیس حمله کنند یک نفر هم اسلحه مامور را میگیرد، آخر مشخص نشد مردم همسو با راننده بودند و حرفش را گوش میکردند یا اینکه مخالفش بپدند و براش پلیس خبر کردند

    • بدون نام

      اونها که دیگه از همه مردم بد بخت تر هستند زحمت بکشید تا سیستان بلوچستان برید عمق فاجعه را لمس میکنید خدا از ابن دولت مردان نگذره که این روز گار را رقم زدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با درود بیکران و بی پایان به نیروهای امنیتی و انتظامی زحمتکش که با صبر و سعه صدر به هموطنان خدمت میکنند، در شهری که من زندگی می کنم یک خیابان دارد که اول سبزه میدان، بعد چهارراه بانک و در انتها میدان سعدی بود که یک مامور که در میانه این خیابان، یعنی چهارراه بانک می ایستاد و با یک سوت همه اعم از راننده تا آدم های عادی قانون را رعایت می کردند، اما حالا همان خیابان بیشتر از پانزده سرهنگ و بیست افسر ارشد و تعداد زیادی درجه دار و سرباز با خودروهای گشتی و موتور سیکلت های آماده هم جمع کردن این خیابان مشکل است، چرا؟؟؟ نمی دانم!!!

    • داریوش

      درود به نیروی انتظامی....بیشترماموران پلیس و نیروی انتظامی در شهرستان خاش به شهادت میرسن .انهم توسط افرادی شرور. نیروهای انتظامی وپلیس واقعا باید مقتدرانه تر عمل کنن هر ادم ارازلی جرات نکند به روی ماموران بی ازار انتظانی شلیک کند...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفت که نظامی کشته شده

    • بنده خدا

      زنده باد نیروی انتظامی

      پاسخ ها

      • علی

        درود بر حافظان امنیت باید با جریانات ضد امنیتی شدیدا برخورد نمود

    • بدون نام

      داستان خوبی بود یعنی سلاح دست مأمور بوده ولی یک نفر شخصی شلیک کرده؟ چه ماموری بوده نتوانسته از سلاحش محافظت کند

    • بدون نام

      اگه امریکا بود و کسی طرف اسلحه پلیس میرفت کار همه تموم بود.

    • مهدی

      راننده خاطی که بدون نوبت اومده بنزین بزنه چطور مردم را علیه مامور تحریک کرده؟ در ابتدای خبر راجب کشته شدن جوان بلوچ وتوضیح کلیپ توسط پلیس و نهایت گفتن یک راننده از کتف مجروح شده ؛ با احترام به زحمات پلیس، ایا فوت کذب است یا بجز ان یک راننده زخمی شده ؟حتی اگه سلاح مسلح بوده شرور و فرد خاطی میتونه دستشو بزاره روی ماشه شلیک اتفاق بیافته ...از اظهارات سردار انگار یک نفر نبودن و چند نفر از این اوباش بودند

    • محمدمهدی عسکری

      درود بر مجریان نظم و قانون. خیلی دوستون داریم.

    • بدون نام

      آفرین به پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی و خداقوت به همه شما بدهد و خسته نباشید .
      از دل و جان سپاسگزار همه شما عزیزان هستیم .
      نهادی که تامین امنیت می کند ، خود را به زحمت و مشقت می اندازد تا شهروندان میهن ، از ناموس ، زن و بچه های ما در کمال آرامش باشند . با افتخار دست همه شما را می بوسم .
      بار دیگر به شما خدا قوت می گوییم و قدر زحمات ارزشمند شما را می دانیم .
      در پناه خدا باشید .

    • idah0111

      اره شما که راس میگید

    • بدون نام

      نفرین بر جهل و بی سوادی، درود بر نیروی سربلند انتظامی

    • مهدی

      انگار هیچکدوم از خواننده های خبر نه در ایران زندگی میکنند نه سربازی رفته اند، نه اسلحه دیده اند، نه ضامن و گلنگدن می دانند چیست و نه... شما خوش باش

    • بدون نام

      مر گ بر مفت خران بیکار حرامش باشد حقوق بیت المال می خورن به ریش ملت می خندد آب سرد از روش مرگ الهی از روش

    • مرگ بر سیاسی بی دین

      خدا رو شکر که نگفتن کار عربستان اسرائیل و آمریکا و سایر بستگان بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج