۷۹۹۴۲۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

واکنش داروغه زاده به آمدن انتظامی

ابراهیم داروغه زاده معاون نظارت و ارزشیابی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و رئیس شورای عالی اکران در دو پست اینستاگرامی اخیرش به آمدن حسین انتظامی و رفتن محمدمهدی حیدریان به عنوان مدیر بالادستی اش واکنش نشان داد.

بانی فیلم: ابراهیم داروغه زاده معاون نظارت و ارزشیابی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و رئیس شورای عالی اکران در دو پست اینستاگرامی اخیرش به آمدن حسین انتظامی و رفتن محمدمهدی حیدریان به عنوان مدیر بالادستی اش واکنش نشان داد.

واکنش داروغه زاده به آمدن انتظامی

او نوشت:آقای انتظامی عزیز به سینما خوش امدید. در یکی دوماه اخیر که صحبت از فرد جایگزین برای ریاست سازمان سینمایی بود همیشه نام اقای حسین انتظامی هم مطرح و خوشبختانه نگاه سینماگران به ایشان بسیار مثبت بود و حتماً همراهی اهالی سینما با رییس جدید امتیاز بسیار خوبی برای ایشان است. فعلا که همه چرخ ها به میل و خاطر اقای انتظامی میچرخد مگر یک چرخ که آن هم داشتن یک معاون نظارت و ارزشیابی چغر و بد بدن است.

داروغه زاده در پست دیگری با انتشار عکس ایازی و حیدریان نوشت: آقای دکتر محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت و اقای مهندس محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی متاسفانه امروز و با توجه به قانون منع به کار گیری بازنشستگان از ادامه خدمت گزاری در حوزه های بهداشت و فرهنگ محروم شدند.

قانونی که مثل بسیاری از تصمیم ها یمان شتابزده و غیر کارشناسی بود. قانونی که امکان بهرهمندی از ظرفیت افراد باتجربه و توانمند کشور در حوزه مدیریت کلان و میانی را به یکباره از بین برد.در حالی که افکار کهنه و فرسوده در تمام شئون زندگی ما رسوخ کرده و نیاز شدید به جوانگرایی در اندیشه و تفکر داریم ، ضمن اصرار و پافشاری بر آنها ، برای برکنار کردن مدیران دلسوز و خدوم و توانمند مان شمشیر میکشیم!

امروز باید در مراسمی که انجمن های مردم نهاد و خیریه های سلامت برگزار کرده بودند حضورمی داشتید تا به عمق این آه و افسوسی که از رفتن نابهنگام آقای دکتر ایازی در چهره حاضران در جلسه که همه از صاحب نامان حوزه سلامت کشور بودند پی میبردید. چرا باید سینما از توان و تجربه آقای مهندس حیدریان عزیز که تجربه بیش از سی سال حضور مستمر در مدیریت سینما را داشتند و با تمام وجود عاشقانه و خالصانه در خدمت سینما و فرهنگ بودند به یکباره محروم شود؟

من دوسال در خدمت آقای دکتر ایازی در وزارت بهداشت بودم و کمتر از دوسال هم در خدمت اقای مهندس حیدریان و هر دو بزرگواران را بسیار اذیت کرده ام ، اما خدا را شاهد میگیرم به سلامت و صداقت و توانمندی و خیرخواهی منحصر بفرد این دو بزرگوار و عزیز و با تمام وجود متاسفم که کشور و مردم از نعمت وجود این عزیزان در حوزه های اجرایی محروم شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج