۷۹۹۴۴۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

رشوه ۴۰۰۰ دلاری یک بازیگر به والت دیزنی!

یک هنرپیشه آمریکایی اعتراف کرد نیم قرن پیش، ۴ هزار دلار رشوه به کمپانی والت‌دیزنی داده است تا بتواند یک نقش را از آن خود کند.

خبرگزاری فارس: «دیک ون‌دایک» هنرپیشه می‌گوید: ۵۴ سال پیش ۴ هزار دلار رشوه به کمپانی والت‌دیزنی دادم که در نقش بانک‌دار فیلم «مِری پاپین» بازی کنم.

ون‌دایک ۹۲ ساله در گفتگویی که به مناسبت بازگشت «مِری پاپین» با «لین منوئل مِرِندا» که قرار است پنج‌شنبه پخش شود، از مبارزه‌اش برای ایفای یک نقش دوم در سال ۱۹۶۴ صحبت کرد و گفت: «باید پول می‌دادم تا آن نقش را بازی کنم.»

رشوه ۴۰۰۰ دلاری یک بازیگر به والت دیزنی!

به بهانه پخش سری جدید مری پاپین با عنوان «مِری پاپینز: در ورای جادو-نسخه‌ای ویژه از ۲۰/۲۰» که بیننده شاهد بازگشت فیلم مری پاپین خواهد بود، «لین منوئل مِرِندا» و «دیک ون‌دایک» به گفتگو نشسته‌اند و در مورد نقش ون‌دایک در مری پاپین اصلی و شوق و هیجان او برای بازی و بازتعریف آن برای نسل جدید، صحبت می‌کنند.

در این گفتگو هنرپیشه ۹۲ ساله از راز مبارزه‌اش برای تصاحب نقشی دیگر در این فیلم که در سال ۱۹۶۴ ساخته شد سخن گفت.

رشوه ۴۰۰۰ دلاری یک بازیگر به والت دیزنی!

در فیلم اصلی، ون‌دایک بخاطر ایفای نقش «بِرت» دودکش‌بخاری پاک‌کن مشهور بود لیکن این هنرپیشه گفت که می‌خواسته با پول دیزنی را برای گرفتن نقش «بانکدار» آقای داوز ترغیب کند.

ون‌دایک در این مورد گفت: «من گفتم که هیچ چیز نمی‌خواهم و بدون چشم‌داشت این نقش را بازی خواهم کرد تازه ۴ هزار دلار هم برای گرفتن این نقش به شخصی در کمپانی دیزنی پرداخت کردم. من باید این پول را می‌دادم تا آن نقش را بگیرم لیکن علی‌رغم اصرار و پولی که داده‌ بودم نقش بانکدار را به من ندادند.»

رشوه ۴۰۰۰ دلاری یک بازیگر به والت دیزنی!

مِرِندا در ادامه گفت اما چطور شد که دست آخر آن نقش را ایفا کردید؟ و ون‌دایک پاسخ داد: «باز هم همان کار را کردم و ضمن درخواست نیز با پرداخت پول آنان را ترغیب کردم تا نقش را به من بدهند و موفق هم شدم.»

مرندا در این حین به بینندگان توضیح داد که ون‌دایک در فیلم اصلی «مری پاپین» دو نقش را بازی کرده است و آن نقش بانکدار نقش مقابل «بِرت» بوده که هردو را بازی کرده است و گفت: «همیشه وقتی در مورد این فیلم می‌گویم که شما در این فیلم بازی کرده‌اید بسیاری از دوستان فکر می‌کنند که شما فقط نقش «بِرت» را بازی کرده‌اید و من می‌گویم که شما دو نقش را ایفا کرده‌اید. زمان کودکی که این فیلم را تماشا می‌کنی بسیار جالب و جذاب است و تشخیص نمی‌دهی که این دو نقش را یک نفر بازی کرده است.

ون‌دایک در ادامه صحبت‌ها در مورد حضور در سری جدید این فیلم گفت: «من بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است در این فیلم بازی کنم و البته همیشه اولین سوالم این است که من هم می‌توانم در این فیلم بازی کنم؟»

در فیلم جدید «مِری پاپین» «امیلی بلانت» در نقش پاپینز و «منوئل مرندا» نیز در نقش دوستش «جک» ظاهر می‌شوند.

نسخه جدید داستان ادامه زندگی و بزرگ شدن «جِین» (امیلی مورتیمِر) و «مایکل بَنکس»(بِن بیشا) را دنبال می‌کند. پس از مرگ همسر مایکل، پاپینز(امیلی بلانت) برای بزرگ کردن بچه‌های بَنکس بازمی‌گردد.

در این فیلم که به کارگردانی «راب مارشال» ساخته شده، «مریل استریپ» «جولی والترز» «پیکسی دِیویس» «جوئل داوسِن» «ناتانائل صالح» «آنجلا لَنزبِری» و «دیوید وارنر» هنرنمایی کرده‌اند.

رشوه ۴۰۰۰ دلاری یک بازیگر به والت دیزنی!

در برنامه ویژه‌ای که به مناسبت «روز شکرگزاری» ۲۰/۲۰ برگزار خواهد شد، «امیلی بلانت» و «منوئل مرندا» که پا جای پای «ون‌دایک» و «جولی اندروز» گذاشته‌اند در مورد نقش‌هایشان در این فیلم صحبت خواهند کرد.

«مارک شِیمن» آهنگساز فیلم، «اسکات ویتمن» شاعر، «دیویس و داوسن» دو هنرپیشه خردسال نقش کودکان بَنکس، «سندی پاول» طراح لباس، «جیمز وودز» شخصیت‌پرداز و «جیمز بَکستر» انیماتور، دیگر عوامل فیلم جدید «مِری پاپینز» هستند.

سری جدید این فیلم پنج‌شنبه ۲۲ نوامبر ساعت ۲۰ از شبکه ABC به روی آنتن می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج