۷۹۹۴۶۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بررسی پدیده جدید تیم کی‌روش؛ از ۲۴ به ۱۱

ظهور یک ستاره، همه معادلات کی‌روش را عوض کرد.

وبسایت نود: کی‌روش تا شبِ عید امسال لازم نبود تمرکز و وقت زیادی برای انتخاب بازیکنان تهاجمی تیم ملی بگذارد. همان بازیکنانی که همیشه بازی می‌داد، آماده بودند و اکثرشان هم مطابق میل کی‌روش در خارج از ایران فوتبال بازی می‌کردند تا خیال سی‌کیو از باب آمادگی بدنی‌شان هم جمع باشد.

مهدی طارمی، مهدی ترابی، وحید امیری، اشکان دژآگه، کاوه رضایی، سردار آزمون، سامان قدوس و کریم انصاری‌فرد نفرات تهاجمی تیم ملی بودند و بیرون رفتن هر کدام از لیست، باورکردنی نبود. از شب عید اما، اوج‌گیری یک پدیده، سرمربی تیم ملی را به دردسر انداخت.

علی قلی‌زاده به قدری اوج گرفت که نیمی از تاثیرگذاری‌اش روی گل‌های سایپا را در پنج هفته انتهایی فصل رقم زد. قلی‌زاده که تا هفته بیست‌وششم، ۳ گل زده بود و ۳ پاس‌گل داده بود از نهم فروردین تا پایان لیگ، به همین اندازه گل زد و پاس‌گل داد. قلی‌زاده در هفته ۲۶ موفق شد دو پاس گل بدهد و پررنگ‌ترین نقش را در شکست خانگی پرسپولیس ایفا کرد.

هفته بعد از آن دو تا از ۴ تا گل سایپا به نفت را زد و در هفته ۲۸ هم مقابل سیاه‌جامگان یک گل زد و یک پاس‌گل داد. در تاریخ ۲۴ اسفند ماه هم این بازیکن برای اولین بار طعم گل‌زنی در بازی‌های ملی را چشید و دو گل به سیرالئون زد. عملکردی که تاثیر پررنگی در ترانسفرش به لیگ بلژیک داشت و با لژیونر شدن، بیش از قبل مورد توجه کی‌روش قرار گرفت. قلی‌زاده حتی به عنوان نفر ۲۴ لیست کی‌روش همراه تیم ملی به جام جهانی هم سفر کرد و مسابقات را از نزدیک تماشا کرد.

نمایش خوب قلی‌زاده در این مدت به قدری معادلات کی‌روش را به هم زد که این بازیکن در بازی شب قبل، جزو یازده بازیکن ثابت تیم قرار گرفت. شماره ۲۴ تیم ملی اتفاقا عملکرد فوق‌العاده‌ای هم داشت. قلی‌زاده تنها گل ایران به ونزوئلا را زد. طبق آمار متریکا هم در همه‌ی عملکردهای کلیدیِ تهاجمی، بهترین بازیکن تیم ملی بود.

قلی‌زاده با دو شوت در چارچوب، بیش از هر بازیکنی دروازه ونزوئلا را تهدید کرد. دو پاس کلیدی داد که بیشترین خلق موقعیت را بین شاگردان کی‌روش داشت و با ۶ دریبل موفق، تکنیکی‌ترین بازیکن زمین هم بود. طبق گرافی که متریکا از میانگین محل استقرار بازیکنان تیم ملی در بازی دیشب منتشر کرده هم قلی‌زاده بیشترین عملکردهایش را در زمین حریف ثبت کرده و از همه بازیکنان تیم ملی به دروازه ونزوئلا نزدیک‌تر بود.

بررسی پدیده جدید تیم کی‌روش؛ از ۲۴ به ۱۱

با عملکردی که قلی‌زاده در این مدت داشته، احتمالا معادلات جام جهانی را هم عوض می‌کند و به جای سفر همراه تیم کی‌روش، جزو نفرات اصلی تیم ملی در جام‌ ملت‌های آسیا قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • M

      پیشرفت چشم گیری داشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج