۷۹۹۴۹۶
۲۰ نظر
۵۰۰۲
۲۰ نظر
۵۰۰۲
پ

۲۰ دقیقه دویدن گومز، ۶.۵ میلیارد آب خورد!

واقعاً باید یقه چه کسی را گرفت؟ بازیکن خارجی به نام یازالده گومز از پرتغال به استقلال آمد، تست پزشکی داد، ۲۰ دقیقه روی تردمیل دوید و حالا ۵۰۰هزار دلار ناقابل می‌خواهد!

خبر ورزشی: خداوکیلی دل آدم برای استقلال و مدیرانش کباب می‌شود. یکی نیست بپرسد آخر این چه مدل قرارداد‌هایی بود که قبلاً در استقلال بسته شد؟ چه کسی عملکرد فنی یازالده گومز را تأیید کرد و چه کسی گفت سلامت او تأییدنشده باید قرارداد ببندد؟ این گاف چه کسانی است و کدام نهاد باید پرونده عجیب و مشکوک یازالده گومز را بررسی کند.

اینکه استقلال مدام خارجی‌های درجه ۳ و ۴ می‌خرد یک بحث تکراری است، اما این ماجرای یازالده گومز دیگر شاهکار ماجراست. در تاریخ استقلال امثال لیام ردی (گلر استرالیایی) را هم داشته‌ایم که فقط خورد و خوابید و تهران‌گردی کرد و ۱۶۰هزار دلار گرفت، اما آقای گومز با ۲۰ دقیقه دویدن روی تردمیل باید ۶٫۵میلیارد تومان( ۵۰۰ هزار دلار) به پول ما بگیرد که انصافاً چنین پولی را رونالدو و مسی هم برای تفریح در کنار ساحل نمی‌گیرند.

۲۰ دقیقه دویدن گومز، ۶.۵ میلیارد آب خورد!

اینکه در طول تاریخ ده‌ها و شاید صد‌ها خارجی از استقلال شکایت کرده‌اند به کنار، اما سؤال اینجاست که جلوی این وضعیت اسفبار کی و توسط چه کسی یا چه کسانی باید گرفته شود؟! این فوتبال یک نهاد بازرسی ندارد؟ اگر این همه خارجی به استقلال قالب شده‌اند پس کی باید درس گرفت؟

چرا امسال دوباره الحاجی گرو و نویمایر جذب شدند؟ البته پرسپولیس و سایر باشگاه‌ها هم از این یازالده گومز‌ها و دی‌کارمو‌ها داشته‌اند، اما هرطور که به آمار نگاه می‌کنیم استقلال در این زمینه صاحب یک رکورد منحصر به فرد است.

باشگاهی که این توان را دارد تا دعوتنامه را طوری برای بازیکن خارجی بفرستد که او از آن به عنوان «قرارداد رسمی» استفاده کرده و به فیفا شکایت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسیم

      خخخخخ بازم حقارت برای کیسه کشها

    • بدون نام

      ششتقلال شش میلیارد

    • مجید

      واقعا کسی نیست که اون افتخاری پر مدعا و بی لیاقت و اون توفیقی از دماغ فیل افتاده که خودش رو فیلسوف و عالم تر از همه میدونست رو باز خواست کنه؟آقایان 6 میلیارد پول بی زبان از بیت المال این مردم رو دود کردند به جهت بی سوادی و سو مدیریت.با 6 میلیارد میشه چندتا مدرسه در مناطق دور افتاده ساخت.خاک برسرتون افتخاری و توفیقی.ننگ بر شما که دوران مدیریت شما لکه ننگی در تاریخ استقلال بود.همین آقای افتخاری پر مدعی روزی که مدیر شد گفت استقلال واقعا شانس آورده که کسی مث من مدیرش شدم.آقای وزیر کلاهت رو بزار بالاتر با این انتخاب ننگینت.

    • بدون نام

      خاک بر سرشون..
      سربار ها

    • بدون نام

      مدیر اون زمان رو دادگاهی کنید عوضیا

    • بدون نام

      اینها رو باید وزیر ورزش جوب بده،مجلس باید ورود کنه و وزیر باید پاسخگو باشه،اقای سلطانیفر واسه نابود کردن استقلال افتخاری و توفیقی رو اورد استقلال که ان همه شاهکار خلق کنن
      وقتی هیچ مدیری پاسخگوی مدیریتش نیست نتیجش میشه وضعیت الان استقلال،ان همه پول که هواداران کمک کردن افتخاری و توفیقی چکارشون کردن؟این همه بازیکن بیکیفیت خارجی را چرا و چگونه اوردن؟وظیفه مجلس است که وزیر و احضار کنن و ازش جواب پس بگیرن،این مدیران باید محاکمه شون،مدیرانی مثل افتخاری و طاهری باید جوابگو باشن
      به امید روزی که نمایندگان مجلس به وظیفشون عمل کنن

    • علی جمالی

      اخه چرا سهام این تیمها رو واگذار نمی کنید بابا تا کی تا کی ..... ؟؟؟

    • بدون نام

      من وپدرم که این پیش قرار داد رو نفرستادیم همون مدیر عامل های بیسواد وبیکاری که از کابینه دولت جا میمونن وبراشون جا تنگ میشه اوارشون کردن رو سر استقلال تا دوسه سالی بخورن وبخوابن وفک وفامیل هاشون رو بیارن معاون باشگاه کنن همون ها رو باید یقه شون رو بگیرن مگه معلوم نیست کی فرستاده دعوتنامه؟ بخدا اینا دلشون واسه پول مردم بدبخت نمیسوزه تازه خودشون هم درصد میگیرن از بازیکن خارجی بازیکن ته مانده خارجی میارن باشگاه قرارداد روزمزد باهاش میبندن تو قرارداد میزنن پونصد دلار میره تو جیب خودشون ضمنا آگه بخوان مقصر این قرار دادها رو مجازات کنن نمیتونن؟ چرا میتونن ولی چون خودشون سر کار اوردنشون استقلالی هم یتیمه میگن ولش کن بابا

    • بدون نام

      افتخاری و اون بی سروپا پندارتوفیقی بیشرف باید جوابگو باشن

    • بدون نام

      افتخاری و اون بی سروپا پندارتوفیقی بیشرف باید جوابگو باشن

    • بدون نام

      الان به کیسه کشا بر میخوره

    • بدون نام

      خدایا بخداییت قسم هر کی از بیت المال حق این مردم رومیخوره تو زندگیش خیر نبینه

    • پرسپولیس

      این تقصیر وزیر پرسپولیسی و وزارت و تاج و باقی رفقا استقلال تیم پیامبر و امام هستش و هیچ ایرادی هم ندارن ولی پرسپولیس تیم یزید و عمر سعد.

    • وروجک@@@

      پول چه کسانی را اینجوری خرج میکنید@@@

    • وزیری

      پول نفته چه اشکال داره. این پول هم واسه ایشون.

    • بدون نام

      دولت جور تیمهای حکومتی رو از بیت المال میکشه

    • بدون نام

      خواستند باتغییرنام پرسپولیس به پیروزی، آنراخراب کنند وذهن مردم راازگذشته خوب پاک کنند، فشار افکارباعث شدکه نتوانند، اما ازمانیکه تاج به استقلال تغییریافت، مدیرکارآمد ولایق وجودنداشت طرفداران تیم هم انسجام خودراازدست دادند، استقلال(تاج) به دسته سه هم سقوط کرد، طرفداران پرسپولیس هم خوشحال بودند، درصورتیکه اگر یکی ازاین دوتیم ضعیف شود، دیگری خودبخود بی ارزش می‌شود، زمانی فوتبال ایران قدرتمند می‌شود که این دوتیم قوی شوند...

    • سرخدل

      کبسه ها اونموقع که نصف شب پست میذاشتن و از ترکوندن بمب پندار تایم میگفتن الان کجان ??
      چرا صداشون در نمیاد ?
      پول یامفت داشتن وزیر و فدراسیون پرسپولیسی نبود اونموقع الان که آب قطعه و رو شده دسته گلاشون ، زمین و زمان پرسپولیسن !!
      جماعت هوچی گری هستن کیسه ها

    • بدون نام

      کیسه

    • علی اصل

      خوشم اومد به تومان نوشتید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج