۷۹۹۵۵۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

بحران کتف در پرسپولیس!

بحران مصدومیت در تیم فوتبال پرسپولیس آنقدر همه‌گیر شده که مشخص نیست تا پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر، برانکو دیگر بازیکنی برای چیدن ۱۱ بازیکن اصلی در ترکیب رسمی تیمش خواهد داشت یا نه!

فرهیختگان: بحران مصدومیت در تیم فوتبال پرسپولیس آنقدر همه‌گیر شده که مشخص نیست تا پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر، برانکو دیگر بازیکنی برای چیدن ۱۱ بازیکن اصلی در ترکیب رسمی تیمش خواهد داشت یا نه! بعد از مصدومیت محسن ربیع‌خواه از ناحیه رباط‌صلیبی که منجر به دوری ۶ ماهه او از فوتبال شد، سپس حسین ماهینی در دربی اخیر از همین ناحیه دچار آسیب‌دیدگی شدید شد تا فصل برای این بازیکن بوشهری این‌گونه به پایان برسد.

در جدیدترین بدشانسی پرسپولیسی‌ها، محمد انصاری در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا هم با پارگی رباط‌صلیبی روبه‌رو شد تا او هم نتواند تا آخر فصل تیم پرسپولیس را همراهی کند. حالا به این شرایط باید کتف و گردن‌درد شجاع خلیل‌زاده، مصدومیت سیدجلال حسینی از ناحیه مچ پا و مصدومیت شدید امید عالیشاه را که باعث شد در بازی مقابل کاشیما آنتلرز به میدان نرود هم اضافه کرد تا مشخص شود که تیم پرسپولیس چه وضعیت بغرنجی از نظر نیروی انسانی دارد، آن هم پرسپولیسی که دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده و نه‌تنها بازیکن هم نتوانسته بگیرد بلکه بازیکنانی نظیر مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، صادق محرمی و وحید امیری را هم از دست داده که هرکدام از آنها می‌توانند در هر تیمی یک وزنه باشند.

بشار، کمال دوم!

موضوع دیگری که تیم پرسپولیس و سرمربی آن را اذیت می‌کند، مصدومیت‌های بی‌موقع و ناگهانی کمال کامیابی‌نیا از ناحیه کتف است، به‌طوری که باعث شده این بازیکن ارزشمند چندبار با دررفتگی کتف روبه‌رو شود و نتواند در برخی بازی‌‌ها هم‌تیمی‌هایش را در پرسپولیس همراهی کند.

حالا به این شرایط باید بشار رسن را هم اضافه کرد. بازیکن تکنیکی تیم پرسپولیس که از ملی‌پوشان تیم ملی عراق هم به حساب می‌آید هم جدیدا دچار دررفتگی از ناحیه کتف شده و این موضوع دشواری‌های تیم پرسپولیس را برای استفاده از بازیکنان بیشتر از پیش عیان می‌کند.

افشای مشکل رسن در ژاپن

برای اولین‌بار پرسپولیسی‌ها در ژاپن متوجه شدند که بازیکن عراقی تیم‌شان از ناحیه کتف مشکل جدی و مشابه کامیابی‌نیا دارد. این بازیکن در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز از ناحیه کتف مصدوم شد و وقتی به بیرون از زمین رفت، به پزشکان تیمش اعلام کرد که خودش می‌تواند کتفش را جا بیندازد و این مصدومیت برای او مشکل‌ساز نیست.

پزشکان پرسپولیس اما بعدا متوجه شدند که این بازیکن پیش از این هم دچار این مصدومیت شده بود اما با خوش‌شانسی در یک‌سالی که در پرسپولیس حضور دارد، این اتفاق برایش رخ نداده بود اما در ژاپن با این مصدومیت روبه‌رو شد و حالا در تیم ملی عراق هم با این وضعیت روبه‌رو شده است.

بشار جمعه در تمرین تیم ملی عراق در بازی دوستانه به مصاف تیم ملی بولیوی رفت که در این بازی از ناحیه کتف باز هم مصدوم شد و بعد از معاینات پزشکی مشخص شد این بازیکن باز از ناحیه کتف با دررفتگی روبه‌رو شده و با این وضعیت به بازی مقابل حریف تدارکاتی تیم ملی عراق ادامه نداد.

او قرار است امروز راهی تهران شود و از جمعه در تمرینات پرسپولیس برای بازی حساس مقابل تراکتورسازی حضور پیدا کند. در این میان برانکو که تیمش بازی‌های حساس و سختی در پیش دارد با یک لشکر بازیکن مصدوم و مستعد به مصدومیت روبه‌رو است و نمی‌داند در این شرایط باید چه کاری انجام دهد.

به هرحال فشردگی بازی‌های پرسپولیس در چند ماه اخیر و حضور همزمان برخی بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های ملی ایران و عراق، شرایط بدنی بازیکنان را تحلیل برده و آنها بیشتر از هر زمان دیگری مستعد مصدومیت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر ذخیره هاش بازیکن نیستن مترسک سر جالیزن انقدر برانکورو گنده نکنید آقایان شماهایید که یکی روانقدر مثل کیروش بزرگ میکنید کهسوارشده پایین هم نمیاد یکی روبگید که این آقا به فوتبال ایران تحویل داده باشه

      پاسخ ها

      • خورشید

        مگر تیم های دیگه دنیا با چند بازیکن وارد زمین می شوند؟! پرسپولیس شده هم و غم رسانه ها،روزنامه ها،گزارشگران و . . .همهُ دنیا رو کشاندید تهران،وزیران راهم کشاندیداستادیوم،طرفداری همه جانبهُ صدا و سیما و آخرش چی شد،هیچی.
        برای دلخوشی تیم هم جام سوپرجام رو هم بیصدا دادند به پرسپولیس و حمایت های یک جانبه ازتیم
        دوسال است که زمین و زمان می نالند پرسپولیس بازیکن ندارد،خسته شدیم از بکادبردن کلمه بضاعت
        بس کنید دیگر،همین کارها رو انجام دادید تا همه رو رودرروی پرسپولیس قرار دادید،،،ایران یکجا متعلق به پرسپوریس نیست،زور بردن در فینال را نداشت حالا هم همه رو دروی تیم ملی قرار داده اید،بس کنید دیگر،یو بچهُ پنجساله هم متوجه شده بزور خواستید پرسپولیس را قهرمان کنید و نشد و حالا هم تلافی اش رو روی تیم ملی و دیگر تیم ها درآورید

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      برانکو را گنده نکنید؟؟؟؟

      مگر نیمکتش چه کسی رو داره؟؟ شما نام یه بازیکن رو ببر که تو لیگ اندازه پنج دقیقه بازی کرده باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج