جاباما
۷۹۹۵۶۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

روانخواه: استقلال ضربه اصلی را در پیش‌فصل خورد

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران و سرمربی نیروی زمینی تهران معتقد است استقلال در پیش‌فصل جاری عملکرد خوبی نداشته و زمان زیادی را از دست داده است.

فرهیختگان: عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران و سرمربی نیروی زمینی تهران معتقد است استقلال در پیش‌فصل جاری عملکرد خوبی نداشته و زمان زیادی را از دست داده است. با این حال امیدواری هنوز برای بازگشت به روزهای اوج وجود دارد، به این شرط که نظارت کافی روی نقل و انتقالات و همین‌طور انتخاب مربی جدید برای دستیاری شفر وجود داشته باشد. گفت‌وگو با امیدرضا روانخواه را در ادامه می‌خوانید.

شرایط این روزهای استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید قبول کنیم شرایط استقلال مطلوب نیست. یک ضرب‌المثلی هست که می‌گوید یک دیوانه یک سنگ را داخل چاه می‌اندازد صدعاقل نمی‌توانند آن را بیرون بیاورند، حکایت استقلال الان همین است. این تیم یک پیش‌فصل بسیار بدی داشت. بازیکنان کلیدی این تیم جدا شدند، درحالی که پیش‌فصل یک مسابقات خیلی مهم است.

بازیکنان نیازهای بدنی خود را تامین می‌کنند و تاکتیک‌های تیمی مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین مربی می‌تواند نیازهای تیمی‌اش را مورد بررسی قرار دهد اما متاسفانه استقلال در پیش‌فصل خود همه این موارد را از دست داد و ضربه بزرگی خورد.

فکر می‌کنید چه عواملی باعث شد این اتفاقات بیفتد؟

بازیکنانی که جدا شدند می‌توانستند با شرایط بهتری با باشگاه کنار بیایند، البته این مساله هم به ضعف مدیریت قبلی بازمی‌گردد و هم به کادرفنی مربوط می‌شود که باید بازیکنان بهتری را جذب می‌کرد چون معمولا بازیکنانی که خریداری می‌شوند با نظر شخص سرمربی جذب تیم می‌شوند. البته این حرف من دلیل بر این نیست که بازیکنان حال حاضر ضعیف هستند.

در مصاحبه‌ای اعلام کردید شفر به دستیار نیاز ندارد، درحالی که گفته می‌شود وی چنین درخواستی را داشته است!

او در آخرین جلسه‌ای که در باشگاه با یکدیگر داشتیم اعلام کرد درحال حاضر نیاز به دستیار ندارم اما اگر جدیدا چنین نیازی را احساس کرده آن مساله شرایطش فرق می‌کند. باید ببینیم شفر چه درخواستی دارد و تلاش کنیم آن را انجام دهیم.

قرار است در نیم‌فصل بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته شوند. در این‌باره چه راهکاری اندیشید‌ه‌اید؟

اگر قرار است کمیته فنی وجود داشته باشد و کار انجام دهد، مهم‌ترین مساله‌اش خرید و فروش بازیکن است. دیگر نباید به همین راحتی بازیکنی جدا شود و اگر قرار است بازیکنی به خدمت گرفته شود باید از فیلتر باشگاه بگذرد، به‌خصوص بازیکنان خارجی که معمولا در هر تیمی باید نقش تعیین‌کننده داشته باشند.

به نظر شما اگر قرار است دستیاری به کادر فنی استقلال اضافه شود، خارجی باشد یا ایرانی؟

این برمی‌گردد به مدیریت باشگاه و شخص شفر. آن موقع که هرکه دلش خواست آمد و هرکسی هم که خواست رفت اما دیگر نباید از این به بعد این‌گونه باشد و کمیته فنی روی این مسائل نظارت خواهد داشت.

در روزهای اخیر درباره دو ستاره استقلال در آسیا صحبت‌هایی انجام شد مبنی‌بر اینکه آنها خیلی قدیمی هستند!

تاریخ را نمی‌توان نادیده گرفت. شاید بتوان با جدایی بازیکنان و خیلی مسائل دیگر کنار آمد ولی چهار حضور استقلال در فینال آسیا چیز کمی نیست، این خودش یک افتخار است که استقلال توانسته آن را به دست آورد.

اوضاع نیروی زمینی چگونه است؟ در لیگ دسته دو کشور مقابل هم‌بازی قدیمی‌تان یعنی برهانی به نتیجه مساوی دست یافتید!

بازی خوبی را مقابل شهرداری بندرعباس انجام دادیم. تیم ما مستحق پیروزی بود اما الان هم از نتیجه راضی هستیم، بالاخره امتیاز بین من و آرش تقسیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریا ارین

      اینا کین که برای کیسه کشا نظر میدن یعنی کیسه تنان یک ادم درستو حسابی نداره که تلاوت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج