۷۹۹۵۹۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

پنگوئنی که تا ۲۰ ساعت در آسمان پرواز می‌کند!

پهپادی به اسم پنگوئن سی توسط یک شرکت تجاری تولید شده که تنها با یکبار شارژ شدن می‌تواند ۲۰ ساعت پرواز کند. همچنین پهپاد مورد نظر می‌تواند تا فاصله‌ی ۱۰۰ کیلومتری از مرکز کنترلش دور شود. این پهپاد مجهز به امکانات پیشرفته و متعددی‌ست و آن را به منظور کنترل، گشت‌زنی و جمع کردن اطلاعات ساخته‌اند.

خبرآنلاین: پهپادی به اسم پنگوئن سی توسط یک شرکت تجاری تولید شده که تنها با یکبار شارژ شدن می‌تواند ۲۰ ساعت پرواز کند. همچنین پهپاد مورد نظر می‌تواند تا فاصله‌ی ۱۰۰ کیلومتری از مرکز کنترلش دور شود. این پهپاد مجهز به امکانات پیشرفته و متعددی‌ست و آن را به منظور کنترل، گشت‌زنی و جمع کردن اطلاعات ساخته‌اند.

این پهپاد باید توسط دو نفر کنترل شود و تجهیزات هدایتی آن را روی یک وانت نصب کرده و حمل می‌کنند. جالب است بدانید که برای مونتاژ این پهپاد کمتر از ۱ ساعت زمان لازم است؛ همچنین پهپاد دارای سیستم پرتاب قابل حمل و چتر نجات است که هدایت آن را ایمن می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این پهپاد وجود موتور برقی با سیستم گرما و سرمای اختصاصی است. وجود چنین سیستمی باعث می‌شود که پهپاد بتواند در سرمای زیر صفر هم به کار خود ادامه بدهد، در واقع پهپاد مورد نظر می‌تواند در دمای منفی ۲۵ تا مثبت ۵۰ درجه‌ی سانتیگراد دوام بیاورد.

گفته شده که تعویض تمامی اجزای موتور پهپاد نیز آسان است زیرا آن را به صورت ماژولار طراحی کرده‌اند. این موتور ساده صدای کمی هم تولید می‌کند و باعث شده پهپاد بتواند به صورت مخفی هم گشت‌زنی کند. ناگفته نماند که این پهپاد یک دوربین دید در شب هم دارد که می‌تواند اطلاعات دریافتی را با سرعت ۱۲ مگابیت در ثانیه به مرکز فرماندهی بفرستد. چهار دوربین موجود در پهپاد قابلیت زوم از ۱۵ ایکس تا ۳۰ ایکس را دارند.

این پهپاد جالب می‌تواند تا ارتفاع ۳۰۰۰ متری از سطح زمین اوج بگیرد و بیشترین سرعت حرکت آن نیز ۳۲ متر در ثانیه برآورد شده است.

پنگوئنی که تا ۲۰ ساعت در آسمان پرواز می‌کند!

پنگوئنی که تا ۲۰ ساعت در آسمان پرواز می‌کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدوم شرکت؟
      کدوم کشور؟.

    • بدون نام

      برترین ها تیترت تو حلقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج