جاباما
۷۹۹۶۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مخالفت ۴۰ نماینده با انتقال آب دریای خزر

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم انتقال آب خزر به سمنان از دستور لایحه ۹۷ خارج شود؛ گفت: ۴۰ نماینده مخالفت با انتقال آب خزر را امضا کردند.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم انتقال آب خزر به سمنان از دستور لایحه ۹۷ خارج شود؛ گفت: ۴۰ نماینده مخالفت با انتقال آب خزر را امضا کردند.

علی محمد شاعری شامگاه چهارشنبه در همایش توسعه شرق مازندران در دانشگاه علم و فن آوری مازندران با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم انتقال آب خزر به سمنان از دستور لایحه ۹۷ خارج شود؛ گفت: مگر خزر چقدر ظرفیت دارد؟ مخالفت انتقال آب خزر به سمنان توسط ۴۰ نماینده شمال کشور امضاء شد و مازندران به آب خزر نیازمند است و اجازه نمی دهیم این آب منتقل شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف به حق یا نا حق منجر به توقف پروژه تصفیه خانه سد گلورد می‌شود و باید از اختلافات جلوگیری شود و با انجام آبگیری سد گلورد برای اجرایی شدن انتقال آب شرب، ایجاد تصفیه خانه ضروری بود که اختلافاتی برای جانمایی این تصفیه خانه در نکا یا بهشهر انجام شد.

وی گفت: اعتراضات در شهرستان نکا و اینکه چه لزومی دارد که آب سد گلورد به بهشهر منتقل شود؛ موجب شد این موضوع امنیتی شده و استانداری وارد عمل شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همه ما باید برای توسعه منطقه تلاش کنیم و به دور از تنش و اعتراض، حق مان را براساس کار کارشناسانه مطالبه کنیم تا نظر کارشناسی اعمال شود.

شاعری گفت: متاسفانه با طولانی شدن این اعتراضات و اختلافات، پروژه تصفیه خانه سد گلورد برای تامین آب شرب با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار، مسکوت مانده و تعطیل می شود و سه شهرستان ضرر می کنند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه جنگ آب برای کشور پیش بینی شده بود اما نه به این زودی؛ خاطر نشان کرد: نباید برای برخی از اختلافات و اعلام نظرهای غیرفنی، افراد با هم درگیر شوند و مسائل به اعتراض ختم شود.

شاعری افزود: مردم ما فهیم هستند و شرق مازندران؛ کلان شهر است و همه ما مثل یک برادریم و باید در عمل هم برادری خود را ثابت کنیم و انتخاب مسیر انتقال آب شد گلورد به شهرستان‌های مختلف شرق مازندران در اختیار نماینده و یا فرماندار نیست بلکه کاری کارشناسانه است که باید تابع کار کارشناسی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دریاچه ارومیه راخشک کردید خیلی شاهکار کردید حالا نوبت دریاچه خزرهست کور خوندید کشورهای همسایه نمیگذارند یه روزی معلوم خواهد شد شما چه منظور اهدافی داشتید که دریاچه هارا خشک میکردید تاریخ ماندگار هست همه ما رفتنی

    • بدون نام

      انتقال بدن .
      چطوری از کارون انتقال صورت بگیره مشکلی نیست ولی از یه دریای عظیم اشکال داره ؟؟؟ آب دریا که کم نمیشه. همه دنیا دارن این کار میکنن. پس بهتره انتقال بدن... نتیجه مثبت داره

    • بدون نام

      وسط ایران آب نداره . بعد شماها میگین انتقال ندن ؟؟؟؟ آب خزر خیلی زیاده . نگران نباش تموم نمیشه .رودخانه که نیست

      پاسخ ها

      • a

        دعا کن بارون بباره همه چی مفتی به دست نمیاد وسط کشور اب نداره ما باید تقاص بدیم.

    • ایران

      من خودم ساکن مازندران هستم .واقعا هم مشکلی با انتقال آب به وسط ایران ندارم . چون بحث ملی هست .

      پاسخ ها

      • a

        تو اشتباهی. همین سمنانی ها به ما توهین میکنن ما بهشون اب بدیم ؟؟؟یه وجب خاک اونجا رو بگیریم اونا پدر ما می سوزنن حالا شما هیچ مشکلی نداری

    • بدون نام

      چرا از خلیج ها که به اقیانوسها وصل هستند استفاده نمیکنید کل ایران جواب میده همه ایران میشه شمال ایران فقط فعل خواستن کافی مافیا ضد ایران که آبادنشه حذفش کنید

    • ایران

      کاربر ۱۰۱۱ هنوز متوجه نیستی یا خودتو به خواب زدی یا از دست اندرکاران کاران این برنامه مزخرف هستی برادر من دریاچه خزر همینجوری داره زیست بومش تخریب میشه وای به حال اون روزی که انتقال آب هم صورت بگیره اون یه ذره صفای زیستی منطقه هم از بین می‌ره بی زحمت آب از دریای عمان که انتقال پیدا کنه میشه کل ایران رو زیر آب بردوزیست بوم کویر رو ترمیم کرد چون دریای عمان و خلیج فارس متصل به دریاهای آزاد واقیانوس هستن و کمبود و پایین اومدن سطح آب رو ندارن اما خزر ورودی آب رودخانه از سراسر کشورهای منطقه سال به سال کاهش داره.....متوجه باش حالا برای یه استان سمنان نباید گلستان مازندران گیلان واردبیل زیست بومشان تغییر بکنه

    • و

      همین بس از نادانی

    • شرق

      آب را از جنوب وارد کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نفت ازجنوب اب هم ازجنوب چه غلطا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج