۷۹۹۶۶۴
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

نامه وزارت بهداشت کار خود را کرد!

هفته گذشته بود که در رابطه با نام وزارت بهداشت به وزارت ارشاد و رییس صداوسیما در رسانه ها مطالبی بیان شد و در همین روزنامه هم به آن پرداختیم. قرار شده بود که طبق این نامه برخی اقلام و کالاهای مضرّ در تلویزیون تبلیغ نشوند که نام برخی از این کالاها نیز در یکی از خبرگزاری ها ذکر شده بود.

بانی فیلم: هفته گذشته بود که در رابطه با نام وزارت بهداشت به وزارت ارشاد و رییس صداوسیما در رسانه ها مطالبی بیان شد و در همین روزنامه هم به آن پرداختیم. قرار شده بود که طبق این نامه برخی اقلام و کالاهای مضرّ در تلویزیون تبلیغ نشوند که نام برخی از این کالاها نیز در یکی از خبرگزاری ها ذکر شده بود.

نامه وزارت بهداشت کار خود را کرد!

گویا پی گیری های وزارت بهداشت نتیجه داده و چند روزی است که کمتر شاهد تبلیغ برخی کالاهای مضرّ از جمله قند و شکر، سس، چیپسریال پفک و روغن نباتی و شیرینی و شکلات هستیم که می تواند اتفاق خوبی باشد. اما از آن طرف هم از زمانی که تبلیغ این کالاها در تلویزیون ممنوع شده است، تبلیغات فرش و شرکت های مخابراتی به اوج خود رسیده اند.

گرچه این انتظار می رفت که به دلیل بحران مالی که تلویزیون به آن دچار است، با حذف برخی کالاها دچار مشکلاتی شود. از این رو روی به تبلیغ شرکت هایی آورده که مدام در برنامه های مختلف هم درباره حمایت آنها از برنامه های مذکور صحبت به میان می آید و بیننده بخت برگشته هم چاره ای جز دیدن و تحمل این تبلیغات ندارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سربندی

      برخی ازشهرهایی که دانشکده یا دانشگاه پزشکی دارند را ببینید تا به عمق فاجعه تبعیض در وزارت بهداشت و دانشگاه پزشکی لرستان به بروجرد با بیش از 400 هزار نفر جمعیت، برسید: شهرهای تنکابن گناباد گراش سراب خمین بم، اسفراین و کاشمر جمعیتی بین 30 تا 70 هزار نفر دارند.شهر های سیرجان شاهرود رفسنجان مراغه و زابل نصف جمعیت بروجرد و فسا، شوشتر مرند جیرفت جهرم یک سوم بروجرد جمعیت دارند، در استان زادگاه وزیر بهداشت بیش از 8 دانشگاه و دانشکده پزشکی تاسیس شده

    • بدون نام

      وقتی بی پول باشی هر کاری میکنی !

    • وحید33

      وزارت بهداشت مزخرف ترین وزارت

    • ق

      تبلیغات رسانه ای که در کشور دارند انجام می دهند .کار خطر ناکی است . این چه کار احمقانه که رسانه چون بودجه ندارد .بیاد پول بگیرد واجناس مضر برای سلامتی انسانها را تبلیغ کند . تمام بدبختیها وتورم در مملکت از تبلیغات است . نمی دانم چرا کارشناسان حکومت اسلامی متوجه نیستند ...چیزهای پرزرق وبرق چیزهایی که موجب تجملات وهوس می شود را تبلیغ نکنید . ای خدا عقلتان بدهد . بعضی از آنها خیانت به مردم است .چرا بزرگان دین حرف نمی زنند . به خدا از گفته های رئیس جمهور بدتر است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتماً رئیس جمهور امریکا .

      • ق

        بله از رئیس جمهور امریکا بد تر است .

    • و

      رادیو وتلویزیون تبلیغاتش کاملاً غیر بهداشتی است ..ودور کردن مردم از رسم ورسوم اقوام ایرانی .چه حرف مزخرفی چون بودجه نداریم از مضرات تبلیغ کنیم . آنهم تبلیغاتی که به نفع اجانب تمام می شود ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج