۷۹۹۶۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زلاتان: پوگبا باعث شد حس کنم بنجامین باتن هستم!

زلاتان، ستاره سوئدی و سابق منچستریونایتد در مورد روزهای حضور خود در این تیم صحبت کرد.

ورزش سه: زلاتان که رابطه خوبی با ستاره فرانسوی داشت، به تمجید از پل پوگبا پرداخته و وی را بازیکنی باکیفیت خواند اما مدعی شد او نیاز به هدایت و راهنمایی دارد.

زلاتان گفت: "دلتنگ همه بازیکنان یونایتد و روزهای فوق العاده ای در این تیم داشتم هستم. بازیکنانی مانند وین رونی و مایکل کریک و البته جوانانی که می خواستند با فوتبال بازی کردن خود را به دنیا ثابت کنند و تشنه نمایش توانایی خود بودند. دوران خوبی در یونایتد داشتم و من بازیکنی بالغ در کنار جوانانی بودم که هنوز در فوتبال به بلوغ نرسیده بودند.

من هرگز کنار پل پوگبا بازی نکرده بودم و او را نمی شناختم. البته ما هر ۲ سبک مدیریتی مشابهی داریم و من پوگبا را یک شخص و یک فوتبالیست فوق العاده می دانم اما او باید هدایت شود. پوگبا یک پسر حرفه ای بوده که کارش را در هر بازی انجام داده و حتی یک جلسه تمرینی را نیز از دست نمی دهد. این ها همان چیزهایی هستند که مردم نمی بینند، شما فقط با آنچه مردم در تلویزیون یا ۹۰ دقیقه در ورزشگاه می بینند قضاوت می شوید.

ارتباط ما در زمین شگفت انگیز بود و به یکدیگر خیلی خوب کمک کردیم. هم من به پوگبا نیاز داشتم و هم او به من نیاز داشت، پس در سال اول در یونایتد ما فصلی فوق العاده داشتیم.

او باعث شد من حس کنم بنجامین باتن هستم و روز به روز احساس جوان تر شدن می کردم اما سپس متاسفانه آسیب دیدم. لیگ برتر باید خوشحال باشد که من ۱۰ سال پیش اینجا نبودم زیرا آن وقت موضوع متفاوت می شد. شما آمار گلزنی من را با زمان حضورم در لیگ برتر مقایسه کنید. من انتخاب درستی داشتم و قرار بود در یونایتد بدرخشم که این اتفاق رخ داد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج