۷۹۹۷۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خمارلو: السد به دنبال انتقام از پرسپولیس است

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند ولی کار دشواری برابر السد دارند

ورزش سه: پندار خمارلو پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ما در مالزی گفت: بازی با السد در شرایطی خواهد بود که آنها برای گرفتن انتقام و تلافی کردن به مصاف ما می‌آیند و برای این تیم خیلی سخت بود که فینال غرب آسیا را آن هم در دقیقه ۹۰ با آن پنالتی علی علیپور باختند.

او ادامه داد: نه فقط السد، حتی الاهلی عربستان و النصر امارات نیز پرسپولیس را دست کم نمی‌گیرند؛ البته هیچ وقت اینطور نبوده چون پرسپولیس دو دوره قهرمان و پیش از آن نایب قهرمان لیگ برتر شده و همواره یکی از مدعیان این رقابت ها بوده است؛ هوادارانی دارد که امروز دبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا به حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره و افتخار کرد؛ این مسئله جای تقدیر دارد و ما هرچه داریم از تماشاگران است.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اضافه کرد: به نظرم بازی پرسپولیس و السد، نخستین مسابقه فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود که دوباره ۸۰ هزار ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل خواهد شد چون هوادارانمان می‌دانند که باید از روز اول استادیوم را تکمیل کنند.

خمارلو با اشاره به تقابل با الاهلی عربستان گفت: با عربستان دوباره مکافات مسابقه در کشور ثالث برای میزبانی را داریم و اینکه دو تیم در کدام کشور بازی خواهند داشت؛ با این حال تمام تجربه‌ها را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه دو سال قبل نیز در عمان بیشتر از تهران بازی کردیم؛ اینکه هنوز چنین مشکلی حل نشده جای تاسف دارد ولی از اختیارات ما خارج است.

او عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس برطرف شده و از طرفی الان سه، چهار بازیکن خیلی خوب به استخدام درآورده و قطعا در نیم‌فصل تیم تقویت خواهد شد، شرایط بهتری داریم؛

از طرفی امیدوار هستم شرایطی پیش بیاید تا شاهد مباحث حاشیه‌ای در سطح مدیریتی و تغییرات نباشیم چون آقای برانکو عنوان کرد ثبات مدیریتی از هر مسئله‌ای در روند کاری تیم موثرتر است؛ امیدوار هستیم با تدبیر وزارت ورزش و جوانان و شخص آقای دکتر سلطانی‌فر که اطمینان دارم این موضوع را پیگیری می‌کنند، این مشکل برطرف شود.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس تصریح کرد: اطمینان دارم پرسپولیس متفاوت تر از سال گذشته در آسیا حاضر خواهد شد چراکه بچه‌های ما به این باور رسیدند که می‌شود تا فینال آسیا پیش رفت و به قهرمانی رسید؛ شاید باور این اتفاق برای ایرانیان سخت بود ولی با کاری که پرسپولیس و غیرتی که از خود نشان داد و با آن جنگندگی که تا دقیقه ۹۰ داشت، ثابت کرد که فوتبال ۹۰ دقیقه به همراه وقت‌های اضافه است و می‌توانیم هر کاری که اراده کردیم، انجام دهیم.

خمارلو درباره اینکه مسیر هموارتری برای صعود از مرحله گروهی نسبت به سال‌های قبل دارند، گفت: این یک مسئله فنی است که آقای برانکو باید بگوید، اما تجربه نشان داده و کار رسانه‌ای می‌گوید که هیچ مسابقه‌ای را نمی توان دست کم گرفت؛

السد همواره یکی از دو تیم برتر قطر بوده که در مرحله گروهی ۳ بر صفر به آنها باختیم و در تهران به سختی این تیم را شکست دادیم؛ در نیمه نهایی نیز باز هم با آن تدبیر بچه‌ها و بازی بی‌نقص در قطر توانستیم فینالیست شویم؛ الاهلی و دیگر تیم های عربستانی هم به شکل دیگری به ما نگاه می‌کنند و همین مسئله موجب می‌شود در مسابقه برابر ما کم نگذارند و خارج از زمین هم هر کاری می‌توانند، انجام دهند.

او تاکید کرد: نمی‌شود گفت گروه ما راحت‌تر یا سخت‌تر است ولی مهم‌تر از همه اینکه ما امسال با دست باز وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شویم و سایه محرومیت از روی سرمان برداشته شده و سه، چهار بازیکنی که جذب کردیم، نامدار هستند و قطعا انگیزه لازم را دارند؛ فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند از گروه خود صعود کند و این اتفاق برای تیمی که در فینال آسیا بوده، در سال ۲۰۱۹ با درایت کادر فنی و سعی و تلاش بازیکنان نتیجه بهتری به دنبال داشته باشد و با عنوان قهرمانی که باشگاه در کارنامه خود ندارد، همراه شود.

خبرنگار: امیر شجاعی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج