جاباما
۷۹۹۷۸۳
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

طلا و ارز با کاهش قیمت به استقبال آذر رفت

قیمت طلا با وجود افزایش در بازار جهانی، به روند کاهشی خود در بازار داخلی ادامه داد و نرخ دلار نیز در صرافی بانک ملی با کاهش قیمت روبرو شد تا بدین صورت بازار ارز و طلا آذرماه را با شیب کاهشی آغاز کند.

خبرگزاری ایسنا: قیمت طلا با وجود افزایش در بازار جهانی، به روند کاهشی خود در بازار داخلی ادامه داد و نرخ دلار نیز در صرافی بانک ملی با کاهش قیمت روبرو شد تا بدین صورت بازار ارز و طلا آذرماه را با شیب کاهشی آغاز کند.

با وجود اینکه قیمت طلا در بازار جهانی با پنج دلار افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۲۲۸ دلار رسیده است، در بازار داخلی شاهد کاهش قیمت بودیم؛ به گونه‌ای که هر مثقال طلا امروز با کاهش حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۶۱۸ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد و چهار میلیون و ۷۰ هزار تومان قیمت خورد. سکه تمام طرح قدیم نیز سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته شد و نیم سکه و ربع سکه به ترتیب دو میلیون و ۹۰ هزار تومان و یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان معامله شدند.

به گفته دست‌اندرکاران بازار طلا، کاهش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته دو علت اصلی کاهش داد و ستدها را دارد و دلیل دوم آن نیز کاهش تقاضای کلی در بازار سکه و طلا است و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده بازار در ثبات به سر ببرد.

در بازار ارز نیز نرخ فروش دلار در صرافی بانک‌ ملی امروز کاهش یافت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.

بر این اساس، نرخ دلار و یورو در صرافی‌ها از جمله صرافی بانک ملی با کاهش همراه بود و به این ترتیب این صرافی هر دلار آمریکا را با نرخ ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان می‌خرد و به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشد.

همچنین نرخ هر یورو در این صرافی ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان است و در مقابل این صرافی هر یورو را با نرخ ۱۴ هزار و ۱۸۰ تومان می‌خرد.

مقایسه نرخ دلار و یورو در صرافی بانک ملی با روزهای گذشته نشان می‌دهد که قیمت دلار و یورو نسبت به روزهای قبل با کاهش همراه بوده است.

در بازار غیر رسمی نیز نرخ فروش لیر امروز ۲۵۵۰ تومان، نرخ فروش درهم ۳۸۰۰ تومان و نرخ فروش پوند نیز ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

یورو مسافرتی نیز در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۵۰ تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردمو خر فرض کردید بیشعورها خب بیارین به قیمت قبلی4000پس اینقد .....

    • بدون نام

      سیاست دولته طلا 3ماه دیگه عید گرمی 800تومنه

    • بدون نام

      دلار باید 1000 تومان باشد
      فقط همین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در واقع ۴۰۰۰ ریال هم بازای یک دلار زیاد است

    • بدون نام

      این یعنی دستهای پنهان دربازار سکه وارز، تانشان بدهند تحریم کم اثراست، بیچاره دلالانی که بیخودی اعدام شدند، البته اگردرست باشه..

    • بدون نام

      ما تحمل این همه ارزونی طلا وارز رو نداریم! یه دفعه میریم تو شوک!

    • من ایرانیم

      خواهشا این کانالهایی ک معلوم نیست برای کدوم ارگانهایی هستند رو همشون فیلتر کنید.خود ب خود قیمت تعین میکنند هجمه وارد میکنند

    • من ایرانیم

      خواهشا این کانالهایی ک معلوم نیست برای کدوم ارگانهایی هستند رو همشون فیلتر کنید.خود ب خود قیمت تعین میکنند هجمه وارد میکنند

    • من ایرانیم

      این کانالهای ارز سکه ای ک معلوم نیست برای کدوم ارگانهایی هستند بین مردم هجمه راه میندازن خواهشا همشون دستگیر کنید...هرچند داخلین

    • دلسوز

      موقع بالا رفتن دلار از پیش قیمت اجناس میرفت بالا ولی کاهش دلار بازهم جنس میره بالا
      من گیج میزنم یا دو دوتا نمیشه چهارتا؟!!!!!

    • 66

      بانک های خصوصی اوضاع خوبی ندارند پولتونو به دلار وطلا تبدیل کنید که هیچ وقت ورشکستگی نداره قیمت دلار کف دوازده تا سیزده هزار هزار تومان است در ضمن تا چند روز آینده جهش افزایش 1500 تا 2000 تومانی قیمت دلار داریم

    • آخوند

      دلار بخرید ...

    • بلب

      دلار تا چند روز آینده به 14000 هزار می رسد

    • کوروش کبیر

      یک سایت می باشد اون موقع که سکه یک میلیون و خورده ای بود نوشته بود پاییز سکه 3500000 می شود الان برای دلار نوشته قیمت اصلی دلار بالای 14000 هزار و زیر پانزده هزار فعلا تثبیت می باشد تاریخ انتشارش 28 آبان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج