۷۹۹۸۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سردار نقدی: انقلاب اسلامی ذره‌ای منحرف نشده

سردار نقدی: انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته ذره‌ای از مسیر خود منحرف نشده است و مواضع رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) نیز هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

خبرگزاری ایرنا: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: رشد، توسعه و پیشرفت های ایران در چهار دهه اخیر در تمامی عرصه ها خیره کننده، معجزه آسا، انکارناپذیر و غیر قابل باور بوده است.

سردار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در نشست تبیین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که به مناسبت هفته بسیج و در جمع نخبگان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: قرن‌ها شکرگزاری برای هر کدام از برکات، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی نیاز است.

وی افزود: محرومیت زدایی، خدمات رسانی مطلوب به تمامی استان‌ها، بهبود وضعیت معیشت ایرانیان، پایان دادن به حکومت‌های استبدادی در ایران و سپردن اداره کشور به مردم جزو صدها برکات، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

اهم سخنان سردار نقدی بدین شرح است:

* مردم کشور باید با افتخار از چهل سالگی انقلاب یاد کنند، در این مدت اقدام‌های ارزنده‌ای انجام و تحولات چشمگیری نیز ایجاد شده است.

* انقلاب اسلامی ایران تفاوت‌های اساسی با دیگر انقلاب‌ها و نهضت‌های دنیا دارد که از مهمترین آنها می‌توان به متکی نبودن به کشورهای ابرقدرت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه اشاره کرد.

* انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته ذره‌ای از مسیر خود منحرف نشده است و مواضع رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) نیز هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

*پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور سبب شکست‌های مفتضحانه چهار دهه اخیر استکبار جهانی در تمامی زمینه‌ها در جهان و منطقه خاورمیانه شده است.

*ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و به کوری چشم دشمنان ازجمله مستقل‌ترین، آزادترین و امن‌ترین کشورهای دنیاست.

*رهبر معظم انقلاب از مردم سالاری حمایت همه جانبه می‌کند و ملتزم به رأی و نظر مردم در امور مختلف است که چنین موضوعی عظمت ولایت فقیه را نشان می‌دهد.

*ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان از انقلاب اسلامی به عنوان الگوی مناسب خود برای ظلم ستیزی و مقابله با استکبار جهانی یاد می‌کنند.

*دشمنان درصدد ارائه تصویر وارونه از انقلاب اسلامی ایران و ناکارآمد جلوه دادن آن از طریق راه اندازی جنگ روانی هستند در حالی که این توطئه شوم بی نتیجه خواهد بود.

*آمریکا هیچ حیثیتی در دنیا ندارد و سفر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آن به کشورهای مختلف دنیا نیز با اعتراض‌ها و تظاهرات گسترده مردمی مواجه می‌شود.

*کاهش مشکلات اقتصادی کنونی کشور مستلزم همت هر چه بیشتر متولیان امر و مسئولان اجرایی، کار جهادی، مدیریت و برنامه ریزی اصولی است.

۲۹ آبان تا پنجم آذر هر سال به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج