۷۹۹۸۲۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

خبرگزاری فرانسه: گروه استقلال، سخت‌ترین است

باشگاه‌های ایرانی، عربستانی، اماراتی و قطری بار دیگر در یک گروه با روابط سیاسی تیره و تار در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا یکدیگر را ملاقات خواهند کرد اما مقامات AFC معتقدند فوتبال می‌تواند روابط این کشورهای همسایه را بهتر کند.

بانک ورزش: باشگاه‌های ایرانی، عربستانی، اماراتی و قطری بار دیگر در یک گروه با روابط سیاسی تیره و تار در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا یکدیگر را ملاقات خواهند کرد اما مقامات AFC معتقدند فوتبال می‌تواند روابط این کشورهای همسایه را بهتر کند.

خبرگزاری فرانسه با اعلام این مطلب، درباره قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۹ نوشت: لیگ قهرمانان آسیا با حضور ۲۲ تیم در دو منطقه جغرافیایی شرق و غرب آسیا برگزار می شود و این بدان معناست که مرحله گروهی - که امروز در کوالالامپور قرعه کشی شد - مصاف حریفان منطقه ای است.

سخت ترین گروه این تورنمنت (که استقلال نیز در آن حضور دارد)، حضور تیم‌هایی چون الهلال، العین و الدحیل در یک گروه است. علاوه بر این، السد قطر نیز با الاهلی عربستان هم گروه شده است.

گفتنی است عربستان سعودی در سال ۲۰۱۷ تمامی روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کرد. ایران و عربستان سعودی نیز از سال ۲۰۱۶ روابط سیاسی خود را با یکدیگر قطع کردند و مصاف نمایندگان این دو کشور در یک کشور بی‌طرف برگزار می‌شود.

با وجود درخواست‌های امارات و عربستان سعودی در سال ۲۰۱۸ مبنی بر انجام بازی با تیم های قطری در یک کشور بی طرف، کنفدارسیون فوتبال آسیا بر انجام این امر مبادرت نورزیده است.

محمد البریک مدیر باشگاه السد قطر عقیده دارد این روند باید در فصل جدید نیز به این صورت انجام شود. او در خصوص این موضوع گفت: «ما با یک تیم عربستانی و یک تیم ایرانی در یک گروه هستیم. در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ملاقات کردیم و مشکلی به وجود نیامد. فوتبال، فوتبال است. زبان فوتبال برای همه است و ما مشکلی نداشتیم. اگر نیاز باشد در انتهایی ترین گوشه دنیا بازی خواهیم کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      سال قبل هم گروه مرگ رو دیدیم!!! حتی یکیشون جزو 8 تیم نهایی هم نشدن.! خخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      این از بُعد سیاسی گفته برادر!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج