۷۹۹۸۴۴
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

زورگیری ۳ سارق از مسافران با نام آژانس

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از بازداشت سه سارق زورگیر خبر داد که با نصب آرم آژانس روی خودرو اقدام به سوار کردن مسافر کرده و از مسافران زورگیری می‌کردند.

خبرگزاری تسنیم : سرهنگ ضرغام آذین در گفت‌وگویی با اعلام خبر بازداشت سه سارق زورگیر درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس موفق به بازداشت سه سارق زورگیر شدند که در معابر خلوت اقدام به سوار کردن مسافر داخل خودرو کرده و با استفاده از چاقو و اسلحه قلابی از شهروندان زورگیری می‌کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با بیان اینکه سارقان در صورت مقاومت شهروندان اقدام به ضرب و شتم آنها می‌کردند، خاطرنشان کرد: بیشتر این سرقتها در مناطق شمال پایتخت مانند شهرک قدس، باغ‌فیض و ... به وقوع پیوسته است.

زورگیری ۳ سارق از مسافران با نام آژانس

وی درباره نحوه بازداشت سارقان یادآور شد: روز گذشته (30 آبان) در حوزه کلانتری 134 شهرک قدس دو فقره زورگیری روی داد که مأموران تجسس کلانتری طی تحقیقات پلیسی متوجه شدند سارقان پس از سرقت، برای تقسیم اموال سرقتی در یک قهوه‌خانه در منطقه ولنجک حضور پیدا کرده‌اند که مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و موفق به بازداشت هر سه نفر شدند.

آذین با اشاره به کشف اموال سرقتی از داخل خودروی سارقان، متذکر شد: تاکنون بیش از 30 نفر در این پرونده اقدام به شکایت کرده و سارقان را شناسایی کردند، از سایر شهروندان نیز که به این شیوه در مناطق شمالی پایتخت مورد سرقت قرار گرفتند، درخواست می‌شود برای طرح شکایت به کلانتری 134 شهرک قدس مراجعه کنند.

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس از شهروندان خواست برای تردد در مکانهای خلوت، سوار بر هر خودرویی نشده و تصریح کرد: شهروندان از تاکسی یا آژانسهای معتبر استفاده کنند؛ سارقان از غفلت مردم سوءاستفاده می‌کنند، در این پرونده نیز سارقان با نصب آرم آژانس روی خودرو از مردم سرقت و زورگیری می‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملکت ویران

      خب مگه قراره چیکارشون کنن.یه مدت زندان میمونن واستراحت که کردن وازتجربیات بقیه دزدان که زندان هستن بهره بردن بازم میان بیرون روزنو،روزی ازنو.همون آش وهمون کاسه.البته تقصیرش همش به خوددولت برمیگرده چون همه بیکارن مردم مجبورن دنبال هینجورکثافت بازیها.

    • نااشنا

      بابد اعدامشون کنند

    • بدون نام

      دستای هر سه نفر قطع کنید تا درس عبرت بشه برا بفیه

    • محمد

      اعداااام

    • بدون نام

      ۰۰۵۰اینا ۳نفری همهشان از همین بچه پولدارها هستن با نظرت موفقم خیلی از فقیران را میشناسم صورت خودشان میپوشانند و بازیافت جمع اوری میکنند ولی دزدی نمکنند ای کثافتها را باید اعدام کرد بابا مگه ای مردم بدبخت چی تو جیبشان هست شده روش جاری تو این مملکت بی صاحب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج