جاباما
۷۹۹۸۵۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ماجدی: این گروه یک پیام برای استقلال است

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: این گروه پیامی به مسئولان باشگاه استقلال دارد که آنها بازیکنانی را جذب کنند که فراتر از لیگ ایران باشند.

خبرگزاری فارس: میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قرعه کشی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم استقلال در گروه بسیار سختی قرار گرفته و فکر می کنم دور گذشته بود که استقلال در گروهی حضور داشت که العین و الهلال هم حضور داشتند ولی این تیم با اقتدار همه تیم ها را کنار گذاشت.

وی افزود: این گروه می تواند پیامی به باشگاه استقلال دارد که بازیکنانی را جذب کنند که فراتر از لیگ ایران باشند. قبول دارم که قرعه یک شانس برای هر تیم محسوب می شود. قرعه خوب نه تنها برای فوتبال بلکه برای تکواندو، بوکس، کشتی و .... می تواند زمینه ساز یک موفقیت باشد.

ماجدی تاکید کرد: به نظر من نام استقلال از هر سه تیم گروهش بزرگتر و قدرتمندتر است به این شرط که از الان به فکر باشیم. استقلال نه تنها برای آسیا بلکه برای لیگ هم نیاز به ۴-۵ بازیکن دارد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و هم دوستان دیگر به باشگاه استقلال کمک کنند تا استقلال بتواند بازیکنان خوبی بگیرد تا این تیم هم به عنوان نماینده ایران در مسابقات خوش بدرخشد. تاکید می کنم گروه استقلال سخت است اما این تیم می تواند از این مرحله صعود کند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الهلال عربستان، العین امارات و الدحیل قطر همگروه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیامش اینه عروسی آسیا به زودی آعاز میشود

    • ناشناس

      هرچقدر هم بازیکن خوبی بگیرد فایده ای ندارد.چون متاسفانه تو این باشگاه زیرآب زنی همیشه ادامه داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج