۷۹۹۸۶۳
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

گلایه نزدیکان برانکو از سرمربی!

دعوای کی‌روش و برانکو دیگر جذابیتی حتی برای هواداران دو طرف هم ندارد.

دنیای ورزش تورنتو: برانکو ایوانکویچ در همه ماه های اخیر در دعوا با کارلوس کی روش دست بالاتر را داشت چون همیشه این کی روش بود که در مصاحبه هایش به او می تاخت و سرمربی پرسپولیس در کمال آرامش پاسخ می داد.

او اما این بار در حالی که مربی پرتغالی توپخانه اش را خاموش کرده بود مصاحبه عجیبی کرده بود با رسانه ای کروات. اگرچه خیلی سریع سرمربی پرسپولیس بخشی از مصاحبه را تکذیب کرد اما او پیشتر بدون مقایسه کی روش در چنین مثالی گفته بود مربیان کروات همیشه بهترین و موفق ترین نتیجه ها را در فوتبال ایران گرفته اند.

او همیشه این بازار فوتبال ایران را برای فوتبال کرواسی و متعلق به این گروه از مربیان می دانست که خیلی های‌شان خوب نتیجه گرفته بودند. ولی این بار کمی بعد از اینکه در مصاحبه ای گفته بود از تیم ملی حمایت می کند، در مصاحبه ای که شاید بخش هایی از آن بد هم ترجمه شده بود ، برانکو را گوشه رینگ برد.

خیلی زود نزدیکان به سرمربی کروات از او برای این اتفاق انتقاد کردند که چرا باید او چنین مصاحبه ای کند. برانکو هم آن بخش که گفته شده بود کی‌روش بدون موفقیت از ایران اخراج می شود را تکذیب کرد و مشخص شد این مصاحبه بد ترجمه شده و بخش های دیگری از این مصاحبه هم البته بد پیاده شده است.

با این وجود فضایی که در این دعوا هست همان طور که کسی تکذیب کی روش و همکارانش درباره خوشحالی الکساندر لوپس از باخت پرسپولیس را باور نکرد و برانکو بارها به آن اشاره کرد و دعوا را ادامه داد، این تکذیب برانکو هم به سختی جدی گرفته شد و بهانه ای بود در دست طرفداران کی‌روش.

ولی این دعوا هر روز به سمت فرسایشی شدن پیش می رود و به نظر می رسد دیگر حتی اهمیتش را برای هواداران دو طرف هم از دست داده است و حالا همه منتظرند تا اتفاقی بیفتد و همه تمرکزشان روی حمایت از لیگ و تیم ملی فوتبال باشد تا این دعواهای بی ثمر!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      درود بر مرد بزرگ کی روش

    • بدون نام

      کروات آشغال نژادپرست

    • بدون نام

      کیروش دیگه شورش درآورده حالا برانکو بعد ۳ سال یه حرف که حق هم هست زده دیگه نوچه های فردوسی پور شروع کردن به خیر زدن بر زد برانکو.لطفا یکی از نزدیکان برانکو که بش تذکر دادرو نام ببر نوچه فردوسی پور؟

    • بدون نام

      ...،‌ شعر ننویس .کیروش اگه یک درصد احساس خطر می کرد قطعنا تا حالا عکس العمل نشان داده بود.چرت پرت تیتر نزن برانکو ثابت کرده حرفه ای در گفتار و عمل. وبا شخصیت بوده .ضمنا آدم عاقل سنگ داخل نجاست و کثیفی نمیندازه میدونی چرا؟

    • بدون نام

      فقط برانکو رو عشقه....دلال موزامبیکی بیشرف

    • بدون نام

      برانکودنبال مربی گری تیم ملی وکورخوندی به عقب نمیریم ماباکیروش۸تاجهان میشیم

    • بدون نام

      چی میگی برای خودت وقتی چیزی نگفته گوشه رینگ کجا بود
      الکی نوچه های قلم به دست دلال موزامبیکی یک چیزی من در آوردی نوشتن بعد تکذیب کردن که حاشیه بسازند و همه چی را به نفع کی روش کنند اون هم در شرایطی که بعد فینال همه حق را به برانکو می دانند الان هم بر اساس حرف نگفته دارید برانکو را قضاوت می کنید
      این را بدانید ما پرسپولیسی ها خام این رفتار شما نمی شویم
      ای پول پرستان وطن فروش

    • بدون نام

      من به عنوان یه طرفدار فوتبال که همه مسائل فوتبال رو دنبال میکنم واقعا خسته شدم از حوصله ادم دیگه خارج شده این مسئله

    • rira

      دعواهای بی ثمر. 8 ساله دقیقا مثل عراق که به ما حمله کرد، دلال موزابیکی داره به ما حمله میکنه. الان شده وفاق ملی. برین بابا با این تیم میلیتون

    • بدون نام

      طرفداران کی روش شکرخوردن

    • بدون نام

      خودتم فهمیدی چی گفتی؟؟؟

    • بدون نام

      تو رو خدا تموم کنید این کار کثیفو.این شما رسانها هستید که دارید بین همه تفرقه میندازید وآتیششو زیاد میکنید.واقعا شما مسلمونید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج