۷۹۹۸۷۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چین اتهامات تجاری آمریکا را رد کرد

سخنگوی وزارت بازرگانی چین اتهامات آمریکا مبنی بر اینکه پکن با کشورها تجارت ناعادلانه دارد و تدابیری یکجانبه برای تامین منافعش اتخاذ می کند را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت بازرگانی چین اتهامات آمریکا مبنی بر اینکه پکن با کشورها تجارت ناعادلانه دارد و تدابیری یکجانبه برای تامین منافعش اتخاذ می کند را تکذیب کرد.

'گائو فنگ' روز جمعه در مصاحبه با خبرنگاران در پکن خاطر نشان کرد واشنگتن بهتر است بجای این اتهام زنی ها اقداماتی مثبت برای پیشبرد روابط تجاری و اقتصادی دو کشور بردارد.

این اتهامات پس از آن مطرح می شود که اختلافات دو کشور در اجلاس سران اپک در روز یکشنبه گذشته در 'پاپوا گینه نو'، باعث شد تا بیانیه پایانی نشست منتشر نشود.

سخنگوی وزارت بازرگانی چین گزارش های مربوط در آمریکا مبنی بر اینکه چین در تجارت با دیگران بی عدالتی می کند را اتهام های واهی دانست و گفت که این برخوردها کمکی به پیشرفت مناسبات تجاری نمی کند.

آمریکا تاکید می کند که چین حق مالکیت معنوی را نقض می کند کشورها را وادار می کند تا شرکت های مشترک با طرف های چینی تاسیس کنند و اجازه مالکیت کامل به آنها نمی دهد و از این طریق تجارتی ناعادلانه را رقم می زند تا بتواند منافع خود را تامین کند.

اتهامات جدید واشنگتن در شرایطی مطرح می شود که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا خود را برای دیدار با 'شی جین پینگ' رییس جمهوری خلق چین در پایان ماه جاری میلادی در حاشیه اجلاس گروه بیست در بوئنوس آیروس آرژانتین آماده می کند.

آمریکا از ماه جولای به این طرف تاکنون ۲۵۰ میلیارد دلار از کالاهای چینی را مشمول تعرفه هایی بین ۱۰ تا ۲۵ درصد کرده و تهدید کرده است که اگر سران دو کشور به توافق نرسند بر روی ۲۶۷ میلیارد دلار دیگر از این کالاها تعرفه خواهد بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج