جاباما
۷۹۹۹۱۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

جذب «صلاح» برای بارسا چقدر آب می‎خورد؟

طبق قراردادی که بارسلونا و لیورپول بعد از پیوستن کوتینیو از تیم انگلیسی به تیم اسپانیایی امضا کردند، اگر بارسا بخواهد محمد صلاح را بخرد باید ۱۰۰ میلیون بیشتر از ارزش واقعی او بپردازد.

خبرگزاری مهر: طبق قراردادی که بارسلونا و لیورپول بعد از پیوستن کوتینیو از تیم انگلیسی به تیم اسپانیایی امضا کردند، اگر بارسا بخواهد محمد صلاح را بخرد باید ۱۰۰ میلیون بیشتر از ارزش واقعی او بپردازد.

اگر تیم فوتبال بارسلونا بخواهد تا قبل از سال ۲۰۲۱ هر بازیکنی از لیورپول بخرد باید رقم هنگفتی بپردازد، رقمی بالاتر از ارزش واقعی بازیکنی که قرار است بخرد. این توافق زمستان گذشته و زمانی که بارسا کوتینیو را از لیورپول خرید حاصل شد.

مطبوعات اسپانیا جزئیات این قرارداد را فاش کرده و مدعی شده هر بارسلونا در ازای هر بازیکنی که بخواهد تا قبل از سال ۲۰۲۱ از لیورپول بخرد باید ۱۰۰ میلیون یورو بیشتراز ارزش واقعی آن بازیکن برایش بپردازد. برای مثال اگر قرار باشد بارسا برای خرید محمد صلاح اقدام کند، تقریبا این ترانسفر غیرممکن خواهد شد.

ارزش مهاجم مصری در ترانسفرمارکت حدود ۱۵۰ میلیون یورو است و اگر قرار باشد بارسا او را تا قبل از سال ۲۰۲۱ بخرد باید ۱۰۰ میلیون بیشتر، یعنی ۲۵۰ میلیون برایش بپردازد. این رقم او را تبدیل به گران‌قیمت‌ترین ترانسفر تاریخ می‌کند که منطقی نیست.

مشخص است لیورپول تمایلی به فروش کوتینیو به بارسا نداشته و با چنین توافقی سعی کرده برای مدت ۳ سال با خیال راحت به کارش با بازیکنان ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      خدا کنه بیتد

    • بدون نام

      ارزش اون مبلغ نداره

    • موسوی

      خ دا کنه بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج