جاباما
۷۹۹۹۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترکیب احتمالی سپاهان برابر ماشین‌سازی

قلعه‌نویی تیمش را با بازگشت چند غایب هفته گذشته به مصاف ماشین‌سازی می‌فرستد.

خبرگزاری ایلنا: سپاهان از ساعت ۱۵ امروز در تبریز و در ورزشگاه بنیان دیزل میهمان ماشین‌سازی است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که تیمی به مراتب کامل‌تر از دیدار اخیر خود مقابل سایپا در اختیار دارد.

در دروازه سپاهان مثل همیشه شاهد حضور پیام نیازمند هستیم که با حضور در فصل جدید توانسته تا حد زیادی خیال طلایی‌پوشان را از چهارچوب دروازه راحت کند.

در خط دفاع و در سمت راست شاهد بازگشت دوباره محمد ایرانپوریان به ترکیب اصلی خواهیم بود. در غیاب ایرانپوریان در هفته‌های اخیر که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود، حسن جعفری بازی می‌کرد که عملکرد خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت ولی حالا به نظر می‌رسد او باید به نیمکت برگردد.

در مرکز خط دفاع ۳ گزینه پیش روی امیر قلعه‌نویی وجود دارد، پورقاز، یزدانی و شفیعی ۳ بازیکنی هستند که ۲ نفرشان بازی می‌کند و یک نفر باید روی نیمکت بنشیند که به نظر می‌رسد قرعه بیرون ماندن به سیاوش یزدانی برسد.

در سمت چپ هم مثل دیدارهای اخیر شاهد حضور سعید آقایی هستیم.

خط هافبک ۳ نفره سپاهان هم که در طول هفته‌های گذشته از لیگ برتر دستخوش تغییرات زیادی بوده با مهدی کیانی در ضلع دفاعی شروع می‌شود و دو هافبک رو به جلوی سپاهانی‌ها هم به احتمال زیاد کومان و شهباززاده هستند. محمد کریمی هم گزینه حضور در این پست است ولی به دلیل مصدومیت جزئی شاید استراحت کند و کادرفنی در موردش ریسک نکند.

اگر شهباززاده به خط هافبک برود معادله خط حمله این تیم هم برطرف شده و در کنار کی‌روش استنلی که مهاجم نوک همیشگی سپاهان است، شاهد حضور مهرداد محمدی در سمت راست خط حمله و ساسان انصاری در سمت چپ خط حمله خواهیم بود.

ترکیب احتمالی سپاهان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت‌اله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و کی‌روش استنلی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج