۷۹۹۹۵۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
پ

ابوطالبی: حمله به ‎ظریف، تهاجم به ایران است

در پی ایجاد هجمه‌هایی علیه وزیر امور خارجه پس از بیان مطالبی درباره وجود پولشویی در کشور، مشاور رئیس جمهور با محکوم کردم این هجمه‌ها، تاکید کرد: آنان که کشور را در بحران اقتصادی دچار بحران دیپلماسی کنند، آگاهانه به دنبال تخریب پایه‌های بنیادین استقلال کشور هستند.

برترین ها: در پی ایجاد هجمه‌هایی علیه وزیر امور خارجه پس از بیان مطالبی درباره وجود پولشویی در کشور، مشاور رئیس جمهور با محکوم کردم این هجمه‌ها، تاکید کرد: آنان که کشور را در بحران اقتصادی دچار بحران دیپلماسی کنند، آگاهانه به دنبال تخریب پایه‌های بنیادین استقلال کشور هستند.

حمید ابوطالبی مشاور رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به هجمه‌های اخیر علیه وزیر امور خارجه، نوشت:

«‏تهاجم به ‎وزیر خارجه، تهاجم به دیپلماسی کشور است و از آنجا که دیپلماسی، حاصل اجماع ملی بر کنش‌های دیپلماتیک برای تامین منافع ملی است، حمله به نماد دیپلماسی، حمله به منافع ملی است. آنان که کشور را در بحران اقتصادی دچار بحران دیپلماسی کنند، آگاهانه به دنبال تخریب پایه‌های بنیادین استقلال کشور هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوشیار

      در واقع حمله به ظریف حمله به جیب و آینده ملت ایران است .یعنی حمله کنندگان دشمن مردم و میهن هستند.خدا لعنتشان کند همگیشان را.

    • A 21

      واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دگر میکنند
      مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند
      درود بر ظریف

    • بدون نام

      ظریف دلسوزترین وپرکارترین وبی حاشیه ترین مسئول است .

    • آ

      آقای ظریف مردی خوبیه و هرچه گفته
      راست گفته پولشویی در ایران هست
      آنهم درمقامات بالا هست و همه هم
      هسنتد

    • بدون نام

      تخریب کنندگان ظریف فقط به دنبال قدرت هستند و الا دلشان به کشور و ملت نمی سوزد.

    • rahgosha

      یک ضرب الثلی است که میگویند :
      یکی مرد جنگی به از صد هزار
      این آقای ظریف یکی از آن وزرایی است که لایق پستهای برتر از رئیس دیپلماسی بودنه حتی لایق رییس جمهور بودن است و زبان گویای ایران در سطح بین المللی است که جهانیان حرفش را درک میکنند. حالا یکی هم که مثل دکتر پیدا شده با این توانایی این هم کنار گذاشته بشه ما دیگه چه کسی را داریم .آن آقایانیکه وجود ایشان را بر علیه منافعشان میدانند برای ضلاح کشور ومردم باید به خود بیایند و خودشان را با همان آیه اهدنا الصراط المستقیم که در نمازهای یومیه بارها تکرار میکنند خود را وفق دهند، تا بلکه در این کشور صورت مسئله به نفع جامعه ومردم پیش رود تا بلکه تولدی دوباره برای ملت بوجود آمده واز منافع شخصی خودشان تا همینجا هم کوتاه بیایند. لطفاً دیگر بس است .دست از کارهای احساسی خود بردارند.

    • بدون نام

      ظریف چه کارشاخی کرده که بهش حرف نزنندپنج سال تمام برسینه میزندبرجام آخربرجام هم که دیدیم دلاردوتومانی شدبیست تومان حمع کنین این ظریف ظریفارومملکت یکی مثل احمدمیخوادوزیرامورخارجه اش خواست دم دربیاره تومسافرت دمش قیچی کرد

    • بدون نام

      درود خدا بر ظریف . ایشان حرف حق گفته

    • بدون نام

      درود خدا بر ظریف . ایشان حرف حق گفته

    • بدون نام

      جناب اقای ابو طالبی. مسئول سیاست خارجی هر کشور باید تمام هم غمش دفاع از تمامی کشور از طیفها وسلایق مختلف داخلی ِاز برابر کشورهای خارجی وبعضا دشمنان باشه ِالبته موضوعات داخلی رو به کسانی واگذار کنه که جز وظایفشون هست ! حالا این اقا به جای انجام وظیفه اصلیش به چیزهای دیگری برای سهل انگاری و حتی ضربه به سیاست خارجی که توسط او وهم طیفاش به مملکت خورده شده دست جلو رو گرفته وفرا فکنی میکنه. مانند سر بازی هست که تفنگ به دستش دادن و لب مرز توقع دارن از کشور دفاع کنه. اما اون سرباز پشت به دشمن سر اسلحه رو به طرف هموطناش برمیگردونه و شروع به شلیک میکنه. اگر این کار اسمش خیانت نباشه در خوشبینانه ترین نظر. از هالو گری واحمقی. قطعا!!! پس اقای محترم. لطفا اینقدرکارهای اشتباه هم طیفیاتون رو ماست مالی نکنن !!!!لطفا !!!!!!!

    • غلام

      درایران دمکراسی حاکم است آقای ظریف دررابطه باسیاست داخلی درجهت توجیه باFATFاظهاراتی داشته کشورهای غربی ازاین اظهارات سواستفاده کردندعده ای انتقادداشتند خوب جوابگوباشد

    • بدون نام

      خداوند شر تمامی وادادگان و درماندگان نوکر آمریکا را از سر ملت مظلوم و رنجدیده ایران کم نماید تا کمتر این مملکت سرفراز را به خفت و خواری آمریکا و اروپا دچار بنمایید.

    • rahgosha

      بنظر میرسد درحال حاضر وجهه ایران باتلاش دستگاه دیپلماسی در دنیا مثبت گردیده ضمن اینکه خوشبختانه ایران به لطف تجربیات چهل ساله بسیار هوشیارانه عمل کرده وسعی بر این بوده که بهانه بدست جهانیان داده نشود نتیجتاً از فرصت پیش آمده باید با وجود تلاش موفق دستگاه دیپلماسی ، در این راستا اهتمام لازم بعمل آید وبیاری حق تعالی دست بدست هم داده وبا تایید پیمان FATF بتوان فرصت بهانه را از دشمنان گرفت بشرط اینکه در ادامه راه ، هیچ نقطه ضعفی داده نشود. با آرزوی روزی که این ملت ستم کشیده چند صباحی طعم زیبای خوشبختی را بچشند.

    • حق پر ست

      خوب آقا زبانش که دست خودش بود از یک سیاست مدار ی که عضو کا بینه دولت است بعید است که از تریبون رسانه ملی بگو ید که پول شویی در کشور بیداد می کند پس دولت چه کار میکند چرا عضو کابینه دولت با حرفش باید مسبب تحریم بیشتر مردم شود و بعد عده ای در دولت جار و جنجال راه بیندازند که منظورش این بوده یا آن مگر مردم منتظر تفسیر دیگران باید بمانند آقای ظریف گفته و کار غلطی انجام داده اند در این شرایط دشوار کشور عوض. عذر خواهی طلبکار هم هست

    • بدون نام

      اسامی اشخاص حمله کننده به ظریف را در تاریخ ثبت کنید تا معلوم شود چه کسانی خادم بوده و چه کسانی خائن . از قدیم گفتن که ماه پشت ابر نمیمونه . همانطوری که با مطالعه تاریخ کسانی که در گذشته به ایران عزیز خدمت کرده اند را مبشماسیم

    • بدون نام

      اخه دیپلماسی که به دشمن علیه کشورگرامیده همون بهترکه نباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج