۸۰۰۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال با DNA حجازی علیه العین و الهلال

قرعه کشی جام باشگاه های آسیا برگزار شد و استقلال به نوعی در گروه بسیار دشواری قرار گرفته است .

ورزش سه: قرعه کشی جام باشگاه های آسیا برگزار شد و استقلال به نوعی در گروه بسیار دشواری قرار گرفته است .

این قرعه کشی در شرایطی برگزار شد که استقلالی ها امسال دیگر امیدوار بودند با تیم های العین و الهلال هم گروه نشوند چرا که در این سال های اخیر بار ها در مقابل هم صف آرایی کردند و شاید این نبرد دیگر آن جذابیت سابق را برایشان نداشته باشد، اما با اتمام قرعه کشی و در آمدن نام استقلال ، باید باز هم شاهد یکی از دربی های آسیا باشیم آن هم زودتر از آنچه که تصورش را می‌کردیم.

به هر حال قرعه کشی اتمام پذیرفت و با تمام انتقاداتی که بعد از پایان آن در فضاهای مجازی همین حالا هم در جریان است، بهتر است استقلال را متوجه فصل سختی بکند که در پیش رو دارد . العین،الهلال و الدحیل هر کدامشان بهترین تیم های کشورشان محسوب می شوند و قطعا باید بپذیریم استقلال در گروه بسیار سختی قرار گرفته است و شاید بتوان به نوعی حضور هم زمان این تیم ها در کنارهم را سخت ترین گروه تاریخ لیگ قهرمانان به حساب آورد.

اما نکته ای را که باید در نظر گرفت این است که حالا با توجه به این گروه بندی، ضرورت تقویت استقلال بیشتر ازهر وقت دیگر واجب و لازم است و این مهم را می توان در واکنش سریع مسولان استقلال بعد از قرعه کشی متوجه شد که قول ضمنی تقویت تیمشان را در نیم فصل ابراز کردند.

استقلال با DNA حجازی علیه العین و الهلال

استقلال تا به حال سه مرتبه هم گروهی با العین و الهلال را تجربه کرده است؛ آبی های تهرانی در تجربه اول خود برای صعود نا موفق بودند اما در مرتبه های دوم و سوم موفق شدند بالاتر از قدرتهای غرب آسیا به مرحله بعدی صعود کنند تا این دو اسم خیلی برای آبی ها خطرناک نباشند.

نکته ای دیگر که از این گروه بندی به ذهن متبادر می کند یاد آوری روزهایی است که استقلال در شرایط به مراتب وخیم تر از امروز اتفاقا با همین تیم ها هم گروه شد و دقیقا همان نقطه عطفی شد برای احیای استقلال در ادامه فصل و صعود تا مرحله فینال جام باشگاه های آسیا و امسال هم استقلال می تواند با استقاده از این گروه بندی و با اخذ نتایج قابل قبول و صعود به مرحله بعد فصلی تازه در تاریخ باشگاهشان رقم بزنند.

استقلال در طول تاریخ با افتخار خودش بارها در چنین شرایطی قرار گرفته و توانسته گلیم خود را از آب بیرون بکشد و جواز صعود به مرحله بعد را به دست بیاورد .

اولین خاطره ای که بعد از قرعه کشی به یاد خیلی از فوتبال دوستان آمد همان سال 1377 استقلال بود.همان فصل 78-77 که استقلال با سرمربیگری مرحوم ناصر حجازی توانست پس از 8 سال تا فینال جام باشگاه های آسیا راه پیدا کند.استقلال بعد از این که توانست درمرحله حذفی نیروهوایی عراق را شکست دهد ،

در مرحله بعدی که به صورت گروهی برگزار می شد به مصاف دو تیم از همین تیم هایی که امروز با آن همگروه هست یعنی الهلال عربستان والعین امارات رفت و توانست با رقم زدن یک معجزه با دو برد و کسب 6 امتیاز قبل از بازی با نماینده ترکمنستان صدر نشینی خودش را تثبیت کند .

همان سالی که ناصر حجازی با ایوب اصغر خانی توانست عابدی پله را از جریان بازی محو کند و آن پرش اکبرپور و گلی که با آن قامت کوچکش در میان مدافعین نامی العین به ثمر رساند و اتفاقا استقلال همان سال تا فینال آسیا پیش رفت.

تاریخ استقلال مملو است از این نتایج غیرقابل انتظار و امروز این گروه بندی نباید رعب و وحشتی در دل کسی بیندازد اتفاقا هواداران باید امیدوارانه با حمایت تیمشان به فکر صعود از این گروه باشند؛ نتیجه ای که شروع تلخ امسال استقلال را با شیرینی معاوضه خواهد کرد.

استقلال با DNA حجازی علیه العین و الهلال

عبدی پله ستاره سابق فوتبال جهان که به العین پیوسته بود در دیدرا رودررو اسیر یارگیری ایوب اصغرخانی هافبک گمنام استقلال شد تا کلید برد بزرگ استقلال زده شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت و پرت نوشتید , واقعا ورزش سه یعنی روابط عمومی کیسه , کیسه تو این گروه کیسه گل میشه خخخخخخخخ

    • بدون نام

      استقلال همیشه باعیث افتخار ایران اما الان فوتبال در ایران سیاسی شده دیگر تیم ها قربانی باشگاه بی افتخار لنگ میشوند

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      لنگی بسوز. سکوت کن و تاریخ رو انکارنکن.‌ اینست تاج بزرگ

    • بی نام

      استقلال همیشه استقلاله ،لنگی فاصله ات رو حفظ کن

    • با افتخار استقلالی ام (دوتا قهرمانی چهار فینال آسیا)

      لنگیا الان دقیقا کجایید؟؟؟؟؟؟؟
      ایخداااا همیشه ممنون و شکر گذارت هستم ک لنگی نشدم چون لنگیا هم کر هم کور و هم بینهایت بی منطقن
      اینهمه افتخار استقلال توی ایران و آسیا رو نمیبینن چون کور هستن انگار

      پاسخ ها

      • ابی آسمانی

        همیمطوره

      • بدون نام

        کیسه کشا چندسال تو.لیگ برتر جام نگرفتید؟
        تو آسیا چطور؟خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج