جاباما
۸۰۰۰۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاسخ کوبنده مورینیو به اظهارات کاسیاس

اختلافات ایکر کاسیاس و مورینیو از دوران حضورشان در رئال بر هیچکس پوشیده نیست و هر از چند گاهی این دو طعنه هایی نثار یکدیگر می کنند.

ورزش سه: اختلافات ایکر کاسیاس و مورینیو از دوران حضورشان در رئال بر هیچکس پوشیده نیست و هر از چند گاهی این دو طعنه هایی نثار یکدیگر می کنند.

از اواسط روزهای حضور مورینیو در مادرید روابط او با ایکر کاسیاس به سردی گرایید و در نهایت این دروازه بان محبوب در فصل آخر و بعد از آسیب دیدگی جای خود را در ترکیب به دیگو لوپز داد. حالا کاسیاس مدعی شد اگر به عقب بازمی گشت، پاسخ رفتارهاس مورینیو را می داد.

پاسخ کوبنده مورینیو به اظهارات کاسیاس

کاسیاس در مصاحبه با بی این اسپورتس گفت: « مورینیو باعث به وجود آمدن تنش و رقابتی بزرگ با بارسلونا شد اما این اتفاقات با من سازگار نبود. ما موفق به فتح کوپا شدیم و اگرچه در اروپا نتوانستیم قهرمان شویم اما هواداران به شکلی خوشحالی بودند که انگار قهرمان لیگ قهرمانان شده ایم.

سال سوم همه چیز خوب نبود، اگر چه ما لالیگا را فتح کردیم اما به نظر می رسید روابط بین بسیاری از افراد در باشگاه خراب شده است و این اتفاقات نه برای او، نه من و نه باشگاه مناسب نبود. من فکر می کنم اگر به عقب بازگردیم ساکت نمی ماندم و با مورینیو روبرو شده و در مقابل او در می آمدم.

در آن زمان من تصمیم گرفتم آرام بمانم و فکر کردم این راهی برای احترام به ارزش های باشگاه رئال مادرید بود. هیچ کس نمی خواست تا به امروز در مورد مورینیو صحبت کند و من فکر می کنم بهتر است این مسیر ادامه یابد.»

آقای خاص اما در مصاحبه با نشریه رکورد، پاسخ کاسیاس را داد: « این مصاحبه دقیقا از جانب کسی است که در سال های آخر دوران فوتبالش به سر می برد. او گفته است که هرگز مقابل من قرار نگرفت اما این دروغ است. او با من روبرو شد ولی به شیوه ای که بهتر از هر کسی آن را بلد بود؛ پنهان شدن.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج