۸۰۰۰۳۸
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

دستگیری ۱۲ نفر از اعضای عرفان حلقه در اصفهان

سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه برخورد قاطع اطلاعات سپاه پاسداران با عرفان‌های دروغین و جریان‌های منحرف در سطح استان اصفهان، ۲ نفر از لیدرهای اصلی عرفان کاذب حلقه به همراه ۱۰ نفر از اعضای این گروه را دستگیر کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه برخورد قاطع اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عرفان‌های دروغین و جریان‌های منحرف در سطح استان اصفهان، ۲ نفر از لیدرهای اصلی عرفان کاذب حلقه به همراه ۱۰ نفر از اعضای این گروه را در کلان‌شهر اصفهان دستگیر کرد.

سربازان گمنام امام زمان(عج) با چشمان تیزبین خود برگزاری کلاس‌های این جریان منحط در اصفهان را رصد و طی هماهنگی با مقام قضایی یکی دیگر از گروه‌های عرفان حلقه را متلاشی کردند.

در این عملیات که امروز انجام گرفت به همراه دستگیرشدگان این عرفان نوظهور، اسناد انبوه و حائز اهمیتی از افراد این فرقه ضاله در استان اصفهان کشف و ضبط شد.

«عرفان حلقه» که با نام «شعور کیهانی» نیز شناخته می‌شود با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، درمان بیماری‌ها، شفابخشی، جاذبه درمان و تشعشع دفاعی، عده‌ای از افراد ناآگاه جامعه را به‌ سوی خود جذب و سبب انحراف عقیدتی آن‌ها می‌شوند.

تلقینات بیان‌شده از سوی فعالان این فرقه منحرف و ضاله (عرفان حلقه) باعث افزایش آسیب‌های روحی - روانی، سست شدن اعتقادات دینی و فروپاشی بنیان خانواده برخی از آسیب‌دیدگان شده است.

سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان از مردم فهیم استان اصفهان خواست تا ضمن بالا بردن هوشیاری خود در برابر فعالان عرفان‌های نوظهور، هرگونه برپائی کلاس‌، تجمع و فعالیت‌های این‌گونه فرقه‌های منحرف را از طریق شماره ۱۱۴ گزارش دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      ای خدااااا

    • آ زاد

      مگر جز اینه که هر کس در عقیده خود آ زاد است ؟ّطبق قانون کشور

    • بدون نام

      بنام خدا
      این ازدین گریزان آویزان به خرافات وراحت طلبی را باید چون سران اولیه بهائیت بدارمجازات آویخت تا بستر تضعیف اعتقادات وایمان های واقعی واسلام ناب فراهم نشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج