۸۰۰۰۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امامی‌فر: دچار غرور کاذب شدیم و باختیم

مربی تیم سپیدرود رشت می‌گوید تیمش به دلیل دو برد پیاپی دچار غرور کاذب شده است.

ایسنا: علیرضا امامی‌فر مربی تیم سپیدرود رشت پس از شکست تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم لیگ‌برتر در نشست خبری گفت: پیش بینی یک بازی سخت را می‌کردیم.

دو برد پست سر هم که در دو هفته گذشته توانستیم به دست آوریم، باعث شد تا یک غرور کاذب در تیم به وجود آید. در این بازی محمدرضا مهدوی و حسین ابراهیمی که مصدومیت جزئی داشتند به این بازی خودشان را رساندند اما در نهایت نتوانستند مانع شکست تیم شوند.

نفت مسجد سلیمان بسیار دونده و جنگنده ظاهر شد. باید قبول کنیم که انگیزه‌ آن‌ها از ما بیشتر بود و ‌آن‌ها نتیجه مورد نظر را گرفتند. ما مسیر سختی در پیش داریم و توقع این باخت را نداشتیم. امیدواریم از این شکست درس بگیریم و در دو بازی آینده برابر استقلال تهران و نساجی مازندران استفاده کنیم و به جایگاه خود برگردیم.

امامی‌فر: دچار غرور کاذب شدیم و باختیم

او ادامه داد: بازیکنان باید تمرین کنند و کادر فنی باید تلاش خود را انجام دهد تا شرمنده هوادران نشوند. هواداران استادیوم را پر کرده بود در تمام لحظات تیم را تشویق می‌کرد اما متاسفانه باختیم و شرمنده هواداران شدیم. امیدوارم بتوانیم خوب تمرین کنیم تا دیگر شرمنده هوادارن نشویم.

مربی تیم سپیدرود در ادامه اظهار کرد:‌ اگر شهر به تیم کمک کند، می‌توانیم برای بهتر شدن اوضاع و گرفتن بازیکن اقداماتی را انجام دهیم. تیم مدیریتی جدید چیزی حدود ۴ میلیارد تومان از بدهی‌های تیم را صاف کرده و منتظریم تا هیات فوتبال و استانداری و شهرداری کمک کنند.

من شنیدم که شورای شهر قصد دارد تا به تیم کمک کند و این مساله بسیار خوشحال کننده است. خودتان قیمت‌های بازیکن می‌دانید چقدر است و این مساله نیاز به تامین منابع مالی دارد که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

او ادامه داد: در دقایقی از بازی بازیکنان احساساتی شدند و شرایط مطلوب را پیاده نکردند. ما این ریسک را پذیرفتیم که تماما حمله کنیم و در مقابل شاهد حملات تیم حریف باشیم. اما موفق نشدیم به گل دست پیدا کنیم. فوتبال این مسائل را پیش می‌آورد. فولادی که ما هفته گذشته بردیم در خانه پیکان پیروز شد. بالاخره فوتبال فراز و نشیب‌های زیادی دارد. سپاهان هم در خانه ماشین‌سازی متوقف شد. ما باید تمرین کنیم تا بتوانیم در امر گلزنی موفق‌تر عمل کنیم.

او در مورد استفاده نکردن از بازیکنان جوان گفت: بازیکنان جوان باید در شرایطی بازی کنند که انگیزه لازم را برای بازی کردن داشته باشند. جوانان باید آهسته آهسته در شرایط مسابقه قرار گیرند.

امامی‌فر در مورد کیفیت بد زمین چمن تمرین تیم گفت: ما تا به حال مصدومیتی سر چمن تمرین تیم نداشتیم ولی زمین تمرین شرایط را برای ما سخت کرده. امیدوارم شرایط بهتری برای این مساله فراهم شود.

مربی تیم سپیدرود در مورد خلاء ‌های موجود در برخی پست‌ها گفت: باید مسائل مالی برطرف شود تا بازیکن جذب کنیم. شرایط باید فراهم شود. با وجود بازیکنان حال حاضر تیم بیشترین تلاش را داریم انجام می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج