۸۰۰۰۴۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ضبط اموال رونالدینیو توسط دادستانی برزیل

درگیری حقوقی رونالدینیو و دولت برزیل باعث شده مسئولین انتظامی این کشور با حضور در خانه‌ی او اقدام به ضبط اموال این اسطوره‌ی سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا کنند.

ورزش سه: درگیری حقوقی رونالدینیو اسطوره‌ی سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی برزیل، با دولت این کشور، در جدیدترین پرده‌ی خود به حضور مامورین انتظامی در خانه‌ی رونالدینیو و ضبط اموال او از جمله اتوموبیل‌های لوکسش منجر شده است.

رونالدینیو و برادرش روبرتو در برزیل به اتهام ساخت و ساز غیر قانونی در سال ۲۰۱۵ در دادگاه به پرداخت ۸.۵ میلیون رئال برزیلی معادل ۱.۷ میلیون پوند محکوم شده‌اند.عدم پرداخت جریمه‌ی تعیین شده از طرف دادگاه باعث شده دولت برزیل پاسپورت او را توقیف کرده و حسابهای بانکی او را هدف تحقیقات قضایی قرار دهد. مسئولین قضایی برزیل اعلام کردند در زمان بررسی حسابهای رونالدینیو در آنها تنها ۲۴ رئال برزیل معادل ۵ پوند پیدا کرده‌اند.

دادستان برزیلی که تحقیقات از رونالدینیو را انجام می‌دهد می‌گوید این اسطوره‌ی فوتبال برزیل حسابهای خود را برای رهایی از تحقیقات دادستانی خالی کرده و در صدد است این اتهام را با دلایل و شواهد کافی اثبات کند. دادستانی برزیل می‌گوید رونالدینیو از امکانات مالی کافی برای پرداخت جریمه‌ی خود برخوردار است ولی با اقداماتی مثل خالی کردن حسابهای بانکی از این کار طفره رفته است.

ضبط اموال رونالدینیو توسط دادستانی برزیل

با اقدام جدید دستگاه قضایی برزیل برای حضور در خانه‌ی رونالدینیو و ضبط اموال او به نظر می‌رسد درگیری حقوقی آقای اسطوره با حکومت کشورش همچنان ادامه داشته باشد.

دستگاه قضایی برزیل روز چهارشنبه حکم تفتیش و بازرسی از منزل رونالدینیو را صادر کرده و رسانه‌های برزیلی اعلام کردند از جمله اموالی که توسط مامورین از خانه‌ی رونالدینیو ضبط شده اتوموبیل‌های لوکس و تابلوهای نقاشی گران‌قیمت بوده است.

ضبط اموال رونالدینیو توسط دادستانی برزیل

در اطلاعیه‌ای که توسط دادستانی برزیل صادر شده آمده است:" ضابطین قضایی صبح چهارشنبه به همراه حکم تفتیش و بازرسی منزل روبرتو د آسیس موریرا ( رونالدینیو) به محل مورد نظر رجوع کرده و اتوموبیل‌ها و دیگر اشیای لوکس موجود در منزل را ضبط کردند.

در جریان این تفتیش، سه اتوموبیل لوکس و یک نقاشی اثر آندره براردو ضبط شد. علاوه بر این چندین شی دیگر که دارای ارزش بالای اقتصادی بودند از جمله چند دستگاه تلویزیون، میز اسنوکر و فوتبال دستی ضبط شد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وروجک@@@

      شانس نداری بنده خدا تویک کشوری هستی که همه چیزش قانونمنده.....@@@@اگرایران بودی فقط یک زیرمیزی حل بود@@@@

    • بدون نام

      مامورین انتظامی!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج