۸۰۰۰۷۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کیانی: برای دشمنم هم چاقو نکشیده‌ام

کاپیتان سپاهان در پایان دیدار مقابل ماشین سازی در واکنش به سوالی در خصوص دلیل ترک تبریز بعد از ۱۱ سال صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد.

ورزش سه: مهدی کیانی هافبک باتجربه سپاهان که با بازوبند کاپیتانی زردپوشان در تلاش بود تا تیمش با کسب نتیجه بنیان دیزل را ترک کند، در پایان این بازی که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت در خصوص بازی و شرایط آن به خبرنگاران گفت: بازی سختی بود و هر دو تیم برای دستیابی به اهدافی که داشتند تلاش داشتند. ماشین سازی بعد از گلی که به ثمر رساند در تلاش برای حفظ آن بود و ما نیز نمی‌خواستیم از هدف‌مان که پیروزی در این بازی بود دور شویم اما در نهایت با تساوی خاتمه یافت.

کیانی که سابقه چندین فصل حضور در تراکتورسازی را در کارنامه دارد، در واکنش به خبرنگاران تبریزی و سوالی درباره دلایل جدایی‌اش از این تیم گفت: باید برنامه‌ای باشد که بتوان در آن ۶-۵ ساعت درباره دلایل آن صحبت کرد و در این دقایق کوتاه نمی‌توان دلیل را گفت.

وی ادامه داد: باید برنامه ای باشد که در این مدت بتوانم از همان اول درباره حواشی که برایم ساختند و مجبور به این تصمیم شدم توضیح بدهم. من اگر می خواستم بروم آن زمان که پیشنهاد میلیاردی داشتم می رفتم. خدا را شکر که در این ۱۱ سالی که در تبریز بودم جوری زندگی کردم که همه به من احترام می‌گذاشتند.

کیانی: برای دشمنم هم چاقو نکشیده‌ام

با مردم جوری زندگی کردم که همه مرا عضوی از خودشان می دانستند. اولین نفری بودم که پای قرارداد رفتم. اما خودشان گفتند که دیگر بازیکن سالاری نداریم. به جان بچه ام اول با سپاهان حرف نزدم. همیشه 4-3 پیشنهاد داشتم اما اولویت اولم تراکتور بود. اول گفتند که برگه نیست! بعد گفتند بیا تبریز، به من زنگ زدند. همان روز گفتند که یاعلی گفتیم و نوشتند کیانی یک سال دیگر تمدید کرد.

کیانی با اشاره به رفتاری که مدیران این باشگاه با او داشته‌اند گفت: من ممنوع الخروج بودم از این شهر. سر چک هایی که دادند مرا ممنوع الخروج کردند اما هیچ وقت اعتراض نکردم. من جوانی‌ام را برای تیم گذاشتم و وقتی فرودگاه می‌رفتم حداقل انتظارم این بود که اولین نفر از گیت بروم! آخرین نفر می‌رفتم ولی هیچ نگفتم. من هیچ وقت کم نگذاشتم، اما انتظار داشتم کمی برایم احترام قائل شوند.

کاپیتان سابق تراکتورسازی با اشاره به ماجرای فصل گذشته و رختکن این تیم گفت: به جان بچه ام من 30 درصد مقصر بودم اما مرا دو ماه محروم کردند. خودشان مسلما رفتند و گفتند. خود آقای تورک شاهد است. به او گفتم برای دشمنم هم چاقو نکشیدم. خیلی حرف در دلم است اما نمی‌خواهم حرف بزنم و از یک عده که مصاحبه علیه من زدند و گفتند این فلان است.

مرا پولکی کردند. گفتم اشکال ندارد، پیشنهاداتی که به من شد را اگر بازیکن دیگر که 50 میلیون بیشتر به آنها می‌دادند می‌رفتند را من ماندم. قرارداد من 500 میلیون بیشتر نبود.

وی در واکنش به اینکه اگر پیشنهاد بازگشت او به تیم شود این تصمیم را خواهد گرفت، گفت: قرارداد من با سپاهان یکساله است و همیشه یکساله میبندم. من الان بازیکن سپاهان هستم. بعد از 11 روز که اینجا بودم، روزهای اول حضورم در اصفهان برایم زندان بود.

اما ممنونم از هواداران خوب سپاهان و مردم اصفهان و باشگاه که اینقدر به من روحیه دادند. خیلی سختی کشیدم و خیلی برایم سخت بود. بچه هایم شناسنامه شان در تبریز است. همه فکر می کنند بعد از این همه سال من ترک هستم اما من لر هستم. خانه دومم را همیشه تبریز می دانستم. من بازیکن سپاهان هستم و الان نمی توانم صحبتی درباره این کنم و باید تا پایان فصل بهترین بازی را برای این تیم کنم.

حق مهدی کیانی اما با 11 سال سابقه در تبریز و تراکتور این نبود. خدا را شکر بد هیچکس را نخواستم. وقتی در تراکتور هم نبودم می گفتم این هوادار حقش است که هر سال یک قهرمانی بگیرد اما می گفتند مهدی می‌خواهد تیم را به حاشیه ببرد. خدا را شکر اکنون با رفتنم تیم سر و سامان گرفته است.

خودم همیشه می گفتم یک نفر باید مثل زنوزی به تیم بیاید. خوب است هوادار سکته کند؟ خود من موهایم در این تیم از استرس و ناراحتی ریخت! حرف زیاد است و اگر بخواهم حرف بزنم تا فردا حرف دارم اما خدا را شکر که پولکی نبودم. اگر پولکی بودم یک سال بدون ماشین سر تمرین نمی آمدم. من همیشه سربلندم پیش خدای خودم. من باید از مردم اصفهان و هواداران سپاهان تشکر کنم.

کیانی در خصوص آرزویش برای قهرمانی کدام تیم در این فصل به جز سپاهان کدام تیم است گفت: سپاهان! بعد از سپاهان دوست دارم تراکتور قهرمان شود. ما مثل خیلی ها ادعا نداریم که بگوییم این تیم را ما آوردیم به لیگ برتر! فقط دوست دارم قدر نمکی که خوردم را بدانم و می‌گویم بعد از سپاهان دوست دارم تراکتور قهرمان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سالاری تووو پسسسسر....مهدی با تعصب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج