۸۰۰۱۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 آذر به دنیا آمده ای، تولد مبارک! از این پس قدر دان لطف و محبتی که شما به شما می شود باشید تا خیر بیشتری به سمت تان روان شود. شما مدت هاست نیتی در دل داریدريال این نیت شما با کمی تاخیر عملی خواهد شد. قبول کردن شسکت به معنای بسته شدن درها نیست بلکه مقدمه ای برای پیروزی تان است بنابراین شکست هایتان را بپذیرید و از آنها درس بگیرید. شاید در سال پیش رو مسئولیت های زندگی بیشتری بر دوش تان باشد اما مطمئنا از عهده تمام آنها بر خواهید آمد. در انتهای سال در شغل تان تغییری حاصل خواهی کرد که بر افزایش درآمد مالی تان نیز موثر است. ماههای اول سال نو از بهترین ماههای عمرتان خواهد بود. اگر گره ای در رابطه عاطفی شما افتاده، امسال به طور کامل برطرف می شود و شما عشق واقعی را تجربه خواهید کرد. دنیا را سخت نگیرید تا بر شما سخت نگیرد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز تمام تلاش تان را برای یادگیری بیشتر بگذارید. شریک زندگی تان به تازگی رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد، بهتر است به جای گیر دادن، او را تنها بگذارید زیرا بدان احتیاج دارد. درخواست کمکی از شخصی دارید، دوستی تان را به او ثابت کنید و مطمئن باشید که او نیز به زودی این محبت شما را جبران خواهد کرد. میهمانی در پیش دارید. فردی در آنجاست که رابطه خوبی با او ندارید، بهتر است که از این فرصت استفاده کنید و کدورت ها را از میان ببرید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

مسیله ای پیش آمده، یادتان باشد که اختلاف را باید درمراحل اول برطرف کرد در غیر این صورت قابل کنترل نیست و ممکن است در آینده برایتان پشیمانی به همراه بیاورد. روحیه ماجراجویانه تان افزایش یافته و دوست دارید که به کار دیگران سرک بکشید اما مراقب باشید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. در محیط کار افرادی سنگ جلوی پایتان می اندازند، بی توجهی بهترین عکس العمل در مقابل رفتارهای ناشایست آنهاست.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

بدون منظور حرفی به کسی می زنید که دلش را می شکنید. از آنجا که شما مقصرید، بهتر است که از او معذرت خواهی کنید. امروز در خودتان را برای چالشی آماده کرده اید، اما خیلی به خود مغرور نباشید زیرا که افراد قوی تر از شمایی هم وجود دارند، آنوقت ممکن است که ناامید شوید. یکی از دوستان تان نصیحتی به شما می کند که بهتر است آن را جدی بگیرید زیرا در آینده ای نه چندان دور ممنون اش خواهید شد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

دلخوری کوچکی میان شما و یکی از دوستان تان پیش آمده که بهتر است آن را دور بریزید و به روی طرف مقابل تان نیاورید. به جای جزییات این بار کلیات را در نظر بگیرید. دوستی به شما پیشنهاد یک سفر می دهد، اگر مجرد هستید، احتمال این که در این سفر نیمه گمشده خود را بیابید، زیاد است. خرج های بی خود را کنار بگذارید و تا می توانید پول تان را ذخیره کنید. به زودی به این پول برای انجام کاری احتیاج پیدا خواهید کرد. دوستی خبری به گوش تان می رساند که مدت ها انتظارش را می کشیدید. این شادی را با خانواده خود جشن بگیرید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

در مورد مسیله ای از شما سوال می پرسید، حواس تان باشد دروغ نگویید اما در مورد جزییات هم لازم نیست حرف نزنید . حواس تان باشد که محدودیت های زیادی پیش پایتان قرار دارد اما نباید خودتان را به آنها محدود کنید. از طرف دیگر هم اگر محتاط نباشید، ممکن است اشتباهات غیر قابل جبرانی را مرتکب شوید. یادتان باشد که برای بلند شدن اول باید خزیدن، نشستن و بعد راه رفتن را بیاموزید. صبوری کلید موفقیت شماست.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

آیا خودتان را درگیر کاری کرده اید که احساس می کنید از عهده اش بر نمی آیید؟ اگر می خواهید که این کار را با موفقیت به اتمام برسانید باید سختی های زیادی را متحمل شوید. در این مسیر شریک زندگی تان می تواند کمک حال تان باشد. به زودی مسیری در زندگی تان باز می شود. شاید برای قدم گذاشتن در آن تردید داشته باشید یا که حتی دیگران شما را از این کار منصرف کنند اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، جسور باشید و برای تجربه های چیزهای جدید قدم بردارید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

اگر تصمیمی گرفته اید در مورد آن با دیگران حرف نزنید و با اطمینان راه خودتان را بروید. همانقدر که به منطق تان اهمیت می دهید، احساس تان را نیز در اولویت بگذارید. در تعادل این دوست که بهترین تصمیم را خواهید گرفت. اخیرا گره ای به کارتان افتاده است که دوست دارید تنهایی آن را حل کنید اما یادتان باشد که چند فکر می تواند راه حل های بهتری ارائه دهد. از آنجا که خانواده امین ترین افراد زندگی ما هستند، از آنها مشورت بگیرید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

این روزها خودتان به کمک احتیاج دارید بنابراین کمک به دیگران را رها کنید و خودتان را در اولویت قرار دهید. فردی در مقابل شما قرار خواهد گرفت که به نظرتان شخصیت عجیب و غریبی دارد. در ابتدا دوست دارید که از او دوری کنید اما روحیه کنجکاو شما مانع این کار می شود. در هر صورت روز پر هیجانی خواهید داشت. در انتهای روز نیز یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد و یک پیشنهاد کاری به شما می دهد. قبل از قبولی آن خوب زمانبندی های لازم را انجام دهید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

اگر منتظر کسی هستید، همین روزها از راه می رسد. موضوعی شما را نگران کرده اما پس از گذراندن آن خواهید فهمید که این استرس شما بی مورد بوده است. اگر شما به توانایی هایتان ایمان داشته باشید، دیگران نیز به شما ایمان خواهند آورد. فردی که به او علاقه دارید و از خود نرنجانید. همین دلخوری های کوچک ممکن است در آینده تبدیل به گره ای در رابطه تان شود. برای جواب دادن به فردی عجله نکنید. خوب فکر و کلمات تان را درست انتخاب کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

در فکر شروع یک کاری هستید اما این را هم بدانید که ممکن است تا مدت ها نتوانید نتیجه مطلوب تان را به دست آورید اما با صبوری، ناگهان چشمان تان را باز می کنید و می بینید که یکی از بزرگ ترین آرزوهای زندگی تان برآورده شده است. شخصی زیر گوش تان آیه یاس می خواند، او را از خودتان دور کنید تا ببینید چقدر در روحیه تان تاثیر مثبت می گذارد. پیاده روی در یک فضای زیبا می تواند همان چیزی که امروز به دنبالش هستید باشد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

بدون منظور حرفی به کسی می زنید که دلش را می شکند. از آنجا که شما مقصرید بهتر است از او معذرت خواهی کنید. امروز کمی درگیری ذهنی دارید. شاید به یاد خاطرات گذشته خود افتاده اید، شاید هم نگران آینده هستید، اما هر چه هست چندان خوشایند نیست و بهتر است که هر چه سریع تر از آنها خلاصی یابید. اگر در زمان حال زندگی کنید می بینید که چقدر احساس سبکی بیشتری خواهید کرد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

قدر دوستان یکرنگ خود را بدانید. این روزها حسودان و افرادی که می خواهند از شما سواستفاده کنند زیادند، بنابراین حواس تان را بیشتر جمع کنید. اگر به فکر تغییر بزرگی در زندگی تان هستید، کمی دیگر هم صبر کنید تا فکرتان کاملا پخته شود و هیچ شک و تردیدی در مورد آن نداشته باشید. دوستی با شما تماس می گیرد و از شما می خواهد تا برای او کاری انجام دهید. در انجام آن درنگ نکنید زیرا شما نیز روزی به او احتیاج پیدا خواهید کرد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج