۸۰۰۱۱۷
۲۴ نظر
۵۰۰۰
۲۴ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال بزرگتر واقعی مثل پروین ندارد

بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: درحالی که سرخپوشان از علی پروین را به عنوان یک بزرگتر و اسطوره دارند، در تیم آبی چنین بزرگتری که تاثیرگذاری داشته باشد حضور ندارد.

خبرگزاری مهر: محمدرضا مهدوی از جمله بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران در دهه هفتاد بود که در ۳ تیم مطرح استقلال، پرسپولیس و سپاهان توپ زد، لژیونر شد و طعم حضور در فوتبال اروپا را چشید و بارها نیز برای تیم ملی به میدان رفت. مدافع بلند قامت و با اخلاقی که مربیگری را هم تجربه کرد، اما حالا ترجیح می دهد فوتبال را فقط از دور تماشا کند و به آن نزدیک نشود.

بازیکن سابق تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در گفتگو با مهر از آخرین وضعیت خود و برخی اتفاقات مربوط به فوتبال و پشت پرده های آن سخن گفت که گزیده ای از صحبتهای او را در زیر می خوانید.

هوادار هر سه تیم هستم

در هر تیمی که برای آن بازی کردم و پیراهن آن را پوشیدم، به آن علاقه دارم و نسبت به آن تعصب دارم. شاید در گذشته عاشق استقلال بودم، اما الان پرسپولیس را هم به اندازه استقلال دوست دارم و سپاهان را هم به اندازه این دو تیم دوست دارم. در واقع هوادار هر سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان هستم.

با پیشکسوتان پرسپولیس هستم

دو سال است که به عضویت شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در آمدم و با پیشکسوتان این باشگاه تمرین می‌کنم و از آن بسیار لذت می برم. بعد از آن که پرسپولیسی‌ها شرکت پیشکسوتان پرسپولیس را راه انداختند، به بهترین شکل ممکن پیشکسوتان این باشگاه را ساماندهی کردند. آنها از من هم برای حضور در تیم پیشکسوتان دعوت کردند و با کمال میل این دعوت را پذیرفتم. الان هم بسیار خوشحالم که عضو تیم پیشکسوتان پرسپولیس هستم.

استقلال برای پیشکسوتانش کاری نکرد

علیرغم همه علاقه‌ای که به استقلال دارم، اما متاسفانه این باشگاه تاکنون هیچ قدم مثبتی برای پیشکسوتانش بر نداشته است. بین پیشکسوتان این باشگاه تفرقه است و آنها چند دسته هستند. آرزوی قلبی من این است که باشگاه استقلال هم با الگو برداری از پرسپولیس بتواند پیشکسوتانش را سر و سامان دهد.

استقلال بزرگتر واقعی مثل پروین ندارد

دوست ندارم برای استقلال حاشیه بسازم

من استقلال را دوست دارم و می‌دانم آنها در این مقطع شرایط بحرانی را سپری می‌کنند. دوست ندارم با صحبت کردن در خصوص شرایط آنها در لیگ بر حاشیه‌های آن اضافه کنم. لذا باتوجه به این که خیلی هم در مورد استقلال از من سئوال می شود، تا به حال از من مصاحبه‌ای در خصوص استقلال ندیده اید.

دوست ندارم مربیگری کنم

فضای فوتبال خیلی آلوده است و برای همین من دوست ندارم در این مقطع بعنوان مربی به فضای آن برگردم. فعلا به جز پیشکسوتان پرسپولیس، با هنرمندان و تیم فوتبال کشتی گیران هم فوتبال بازی می‌کنم و از این بازی کردن ها لذت می برم. از فوتبال فقط همین برای من مانده و به این راضی هستم.

استقلال بزرگتر واقعی مثل پروین ندارد

علی پروین یک اسطوره واقعی است

پرسپولیسی‌ها باید قدر علی پروین را بدانند. او یک بزرگتر و یک اسطوره واقعی برای پرسپولیس است. علی آقا مورد اعتماد و مورد قبول همه اقشار پرسپولیسی‌ها و حتی غیر پرسپولیسی‌ها است. حرف او فصل الخطاب است و هیچ کس در فضای پرسپولیس به خودش اجازه نمی‌دهد بالای حرف او حرف بزند. سایه علی پروین روی سر پرسپولیس یک موهبت برای آن است.

استقلال یک بزرگتر مثل علی پروین ندارد

بر خلاف پرسپولیس، استقلال واقعا یک بزرگتر واقعی، فردی عاقلانه و دلسوزانه حرف بزند و حرفش را همه بخوانند ندارد. خلاء داشتن یک بزرگتر واقعی بعد از درگذشت منصورخان پورحیدری به این تیم آسیب زده است. بسیاری از مشکلاتی که در این دو سه ساله برای استقلال پیش آمده از همین بی بزرگتری نشات می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگی شوی خجالت بکش در مورد استقلال حرف نزن سلطان علی جباری بزرگتر استقلاله پروین در برابرش پشمک جاج عبدلله است

      پاسخ ها

      • علیرضا گل پرور

        برووووووو عموووووووووی کیسه کش

      • سیاوش

        کاربر 01.19
        فقط در جوابت میگم
        زرشک
        سکان علی جباری کیلویی چنده ؟
        طرف سکان هم نیست چه برسه به سلطان
        بعدش
        چرا حرف حق این‌قدر به شما فشار وارد میکنه

      • بدون نام

        خدایا به ما شعور عطا فرما . چرا اهانت کردی . مگه حرف بدی زده . راهنمایی کرده . ملتی خشمگین که فقط بیشعوری بلدیم . واقعا خجالت نمیکشی . متنی که نوشتی خودت با دقت بخون و به پدر و مادرت هم نشون بده اگر واقعا انسانیت داشته باشی از کرده خودت شرمنده میشی

      • بدون نام

        حرف حق تلخه بدجوری داری میسوزی ولی حرفاش عین واقعیته بعداز فوت ناصرخان حجازی ومنصورخان پورحیدری استقلال بزرگ نداره بزرگی که دنبال منفعت خودش نباشه پیشکسوت زیاد داره اما اینا کجا و منصورخان کجا

    • بدون نام

      یادش بخیر پرسپولیس زلزله دهه 60 سلطان علی پروین دیگه تا ابد تکرار نمیشه...... محمدخانی پیوس عربشاهی فنونی زاده عاشوری یوسفی پنجعلی محرمی قلیچ سلطانی کارگر و ....

      پاسخ ها

      • گمنام

        او دهه هم مشکلات خودش را داشت و فرق خیلی خاصی نداشت پرسپولیس یکی دو بار به خاطر داشتن بازیکن سرباز امتیازهای زیادی از دست داد و یک بار هم لیگ تهران نیمه کاره ماند

    • بدون نام

      پروین‌بزرگ‌بوده‌ومیماندبه‌شرطی‌که‌درمورد‌کیروش‌بزرگ‌به‌ناحق‌سخن‌نگویدواعتبارشوازاینطریق‌زیرسوال‌نبردچون‌فهمیده‌های‌فوتبال‌میدونن‌که‌کارلوس‌هرچه‌میگه‌.حال‌خوب‌یابدازسردانش‌وتعهدیست‌که‌نسبت‌به‌تیم‌دارندومیخوادنون‌سالم‌سرسفرش‌ببره‌نه‌نان‌بیخیالی‌وحتی‌آلوده‌به‌خیلی‌مسایل‌که‌بدخواهاش‌دنبالشن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولاً که پروین درباره کی روش چیزی نگفت.
        اصلا در شأن پروین نیست که درباره این آدم حرف بزنه ولی همه میدونید (استقلالی و پرسپولیسی)که این آدم مالی نیست ولی استقلالی ها از لج پرسپولیسی ها فعلا دارن پاچه خوار ی کی‌روش رو میکنن

      • بدون نام

        هموطنت را به اجنبی نفروش . کیروش شاید از لحاظ فنی خوب باشه ولی از شعور و انسانیت بویی نبرده . در ضمن داره سالی 25 میلیارد تومن پول میگیره و از 365 روز سال ، 30 روز تو ایرانه . بجای احساس از عقل کمک بگیر

    • بدون نام

      پروین‌بزرگ‌بوده‌وهست‌ولی‌اگه‌میخوادبزرگ‌بمونه‌نبایدبه‌ناحق‌قاطی‌عده‌ای‌بشه‌واززحمات‌وتعهدکارلوس‌چشم‌بپوشه.

    • ایران

      پیشکسوت پرسپولیسی نمیخوان نمیخوان

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      دارد ،،،اما وفاق جمعی ندارند و بیشتر بدنبال سهم خواهی و گرفتن پست هستند و موفقیت تیم را با حضور خودشان می خواهند واگر به خواسته ی شان نرسند بجای اینکه کناربکشند وبگذارند تیم پلکان موفقیت را درنوردد ،کارشکنی میکنند وچوب لای چرخ درمسیر حرکت تیم می گذارند ،البته همه ی پیشکسوتان تیم اینگونه نیستند و ادم های سالمی مانند مرحوم حجازی ،مرحوم پور حیدری و علی جباری ،جواد قراب و اکبر کارگرجم..... بودندو هستند ولی سهم خواهان اجازه جولان به آنان نمی دهند . نقش مدیران نیز دراین مقوله بی تاثیر نبوده ،در پرسپولیس کمیته ی پیشکسوتان نقش پر رنگی در ممانعت از ایجاد حاشیه ایفا می نماید .عملکردمدیران پرسپولیس نیز قابل قبول تر بوده است.

    • بدون نام

      گور پدر پروین

      پاسخ ها

      • سیاوش

        بیشعور

      • امیر عبدی

        ادب خودتو نشون دادی......?

      • بدون نام

        فقط میگم افسوس . تو ایرانی نیستی تو ی اجنبی هستی که سر سفره پدر و مادرت نبودی . ایرانی اصیل اصلا بیشعور نیست .احتمالا نژاد تو مخلوطه

    • بدون نام

      سلطان(علی پروبن)دوستت داربم بزرگمرد تکرارنشدنی
      البته همه پیشکسوتهای مابزرگمرد وغیرتین

    • اریا ارین

      دنیا پروین نداره

    • اریا

      سلطااان علی جباری وااای نیفتی بابا...
      سلطان ک هیچ سطلم نیست..

      پاسخ ها

      • گمنام

        آدم قحطی بود این همه استقلال بازیکنان بزرگ داشته کیو کرده سلطان

    • م.خ

      چرا ،استقلال هم بزرگترداره.............حسن روشن
      خخخخخ

    • سی

      آخه استفراق بزرگش کجا بوده .اگه بزرگ داشت که فرهاد مجیدی و جباری پول دوست که بجز تیمهای عربی کسی تف بشون ننداخت حالا شدن بزرگ واسطوره استفراق

    • علیرضاایلیات

      سلطان علی پروین فقط یه سلطان داریم سلطان علی پروین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج