جاباما
۸۰۰۱۵۶
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

شوخی یراحی در کنسرتش با جواد خواجوی

مهدی یراحی، خواننده موسیقی پاپ که بیشتر آثارش رنگ و بوی اجتماعی و انتقادی دارند، از همراهی و تشویق‌های گرم تماشاگران کنسرت دیشب‌اش غافگیر شد.

خبرآنلاین: مهدی یراحی، خواننده موسیقی پاپ که بیشتر آثارش رنگ و بوی اجتماعی و انتقادی دارند، از همراهی و تشویق‌های گرم تماشاگران کنسرت دیشب‌اش غافگیر شد.

شوخی یراحی در کنسرتش با جواد خواجوی

کنسرت مهدی یراحی، خواننده موسیقی پاپ، دیشب (پنجشنبه اول آذر) در دو سانس در برج میلاد برگزار شد.

در سانس اول این کنسرت که با ۴۰ دقیقه تاخیر آغاز شد، مهدی یراحی اجرایش را با خواندن ترانه «پاییز» شروع کرد و با ۱۵ قطعه دیگر از جمله «امپراطور»، «صورتک»، «نفس»، «اسیر»، «تلقین»، «شال گردن»، «آینه قدی» و … ادامه داد.

چندین چهره تلویزیونی، سینمایی و عرصه موسیقی از مهمانان کنسرت دیشب یراحی بودند که از آن میان می‌توان به جواد خواجوی، طنزپردازی که فیلم‌های صداگذاری شده‌اش با لهجه مشهدی هواداران زیادی پیدا کرده است، اشاره کرد.

این خواننده موسیقی پاپ در زمان معرفی جواد خواجوی به شوخی گفت: «امیدوارم فردا روی حرکت‌های من هنگام اجرا، صدای دیش دیری دیری، دیش گرین دیری… نذاری.»

یراحی در ادامه هم با لحن خودِ جواد خواجوی گفت: «شما نِمِخواد نظر بدی.»

با این‌که تعدادی از ترانه‌های مهدی یراحی از نظر محتوا و اجرا سنگین هستند و برخی غمگین، اما سالن برج میلاد، دیشب، اجرایی گرم و پر انرژی را شاهد بود. همراهی تماشاگران با یراحی در هنگام خواندن ترانه‌ها و تشویق‌های پیاپی آنان، گویا برای خود این خواننده هم غافلگیرکننده بود؛ برای همین او جلوی تماشاگران زانو زد و اعتراف کرد انگار در حال اجرای نخستین کنسرت زندگی خود است.

همچنین در بخشی از این کنسرت، مهدی یراحی خبر داد که آلبوم «سه‌گانه اجتماعی اول»، کمتر از ۲ ماه دیگر منتشر خواهد شد. این خواننده که ترانه‌های اجتماعی و انتقادی‌اش هواداران زیادی دارد، درباره آلبوم تازه‌اش گفت: «این کار، درد من نیست، درد من و ماست و امیدوارم نماینده خوبی باشم برای بیان همه این دردها.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جواد خواجوی آخرشه گیش گیری گیدین ماشاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج