۸۰۰۱۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اچ تی سی قصد ترک بازار موبایل را ندارد!

شرکت اچ تی سی طی سال‌های اخیر وضعیت بسیار بدی را تجربه کرده و با شیبی زیاد در حال از دست دادن اندک سهم خود در بازار موبایل است. با این حال، شرکت اچ تی سی تصمیم دارد در سال آینده، گوشی های هوشمند جدیدی ارائه کند.

گجت نیوز: شرکت اچ تی سی طی سال‌های اخیر وضعیت بسیار بدی را تجربه کرده و با شیبی زیاد در حال از دست دادن اندک سهم خود در بازار موبایل است. با این حال، شرکت اچ تی سی تصمیم دارد در سال آینده، گوشی های هوشمند جدیدی ارائه کند.

اچ تی سی قصد ترک بازار موبایل را ندارد!

به نظر می‌رسد ضرردهی مستمر، هنوز گلوی شرکت اچ تی سی را آنطور که باید فشار نداده است، چرا که این گوشی‌ساز تایوانی تصمیم دارد تا پیش از انتهای سال جاری یک گوشی هوشمند جدید معرفی و روانه بازار کرده و همچنین در سال 2019 نیز به نوآوری در دنیای موبایل ادامه بدهد. شرکت اچ تی سی تصمیم دارد با یکپارچه کردن فناوری‌های هوش مصنوعی، بلاک چین و 5G، قدرت بخش موبایلش را بیشتر کند.

اما این‌ها ویژگی‌هایی هستند که در محصولات سال آینده شرکت خواهیم دید. تا پیش از انتهای 2018 قرار است یک نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی از اچ تی سی یو 12 لایف عرضه شود. تنها نسخه در دسترس کنونی از این میان‌رده، به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز است. البته امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی داده در این گوشی وجود دارد، اما با توجه به هیبریدی بودن درگاه سیم کارت آن، کاربران بین استفاده از سیم کارت دوم و کارت حافظه جانبی تنها یک انتخاب دارند.

برنامه شرکت اچ تی سی برای ۲۰۱۹

شرکت اچ تی سی اگرچه در دنیای موبایل به وضعیت بسیار بدی دچار شده است، اما در عوض در پلتفرم‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی موفق عمل کرده و تصمیم دارد تولید محتوا در این زمینه‌ها را ادامه بدهد. این شرکت تایوانی عقیده دارد هدست‌ها (واقعیت مجازی) و گوشی های هوشمند تکنولوژی‌هایی مرتبط با هم هستند. از طرفی می‌دانیم پخش بی‌دردسر محتواهای واقعیت مجازی و افزوده، نیازمند عدم وجود هرگونه تاخیر در ارسال و دریافت داده است، به همین دلیل شبکه موبایل 5G نیز باید در دسترس باشد.

اچ تی سی قصد ترک بازار موبایل را ندارد!

اچ تی سی در زمینه تولید گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین نیز تجربه دارد، چرا که گوشی اچ تی سی Exodus ۱ با گذشت دو ماه بعد از رونمایی، ماه دیگر عرضه خواهد شد.

این گوشی به سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز مربوط به ارزهای رمزنگاری شده مجهز است. نکته جالب‌تر این که برای خرید آن نیز باید مبلغ را به صورت پول دیجیتالی پرداخت کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج