۸۰۰۱۷۳
۵ نظر
۵۵۱۰
۵ نظر
۵۵۱۰
پ

پردرآمدترین خوانندگان زن معرفی شدند

مجله اقتصادی فوربز لیست پردرآمدترین خوانندگان زن جهان را منتشر کرد.

ایران آرت: مجله فوربز، کیتی پری را به‌عنوان پردرآمدترین موزیسین‌ زن سال معرفی کرد. بنا بر گزارش این مجله اقتصادی، کیتی پری بین ژوئن ۲۰۱۷ تا ژوئن ۲۰۱۸ درآمدی بالغ بر ۸۳ میلیون دلار به دست آورده است که این رقم دو برابر درآمد او در سال ۲۰۱۶ است. کیتی پری در سال ۲۰۱۶ در رده شصت‌وسوم و در سال ۲۰۱۷ در رده نهم پردرآمدترین زنان دنیای موسیقی قرار گرفت.

پردرآمدترین خوانندگان زن معرفی شدند

بخش مهمی از درآمد کیتی پری در بازه زمانی ژوئن 2017 تا ژوئن 2018 مربوط به درآمد او از تور کنسرت پنجمین آلبومش با نام "گواه" است. تور کنسرت این خواننده شامل 80 اجرا در شهرهای مختلف جهان بود و هر اجرا حدود یک میلیون دلار برای کیتی پری و گروهش درآمد داشت.

دومین خواننده پردرآمد زن تیلور سویفت است که در این مدت توانسته 80 میلیون دلار درآمد به دست آورد. تیلور سویفت تور اجراهای آلبوم "اعتبار" را از می 2018 آغاز کرد و تنها در ماه می 67 میلیون دلار درآمد کسب کرد. این خواننده بدون شک پردرآمدترین خواننده لیست فوربز در سال 2019 خواهد بود، چراکه با تور کنسرت آلبوم "اعتبار" مجموعاً 360 میلیون دلار درآمد به دست آورده است که بیش از 70 درصد از این درآمد مربوط به اجراهای بعد از ماه ژوئن 2018 است و در لیست بعدی فوربز محاسبه خواهد شد.

در رده سوم لیست فوربز، بیانسه با 60 میلیون دلار درآمد قرار دارد که او نیز بخش مهمی از درآمدش را مدیون تور کنسرت مشترک با همسرش‌، جی‌زی است. با توجه به اینکه اکثر اجراهای تور پرفروش بیانسه و جی‌زی پس از ماه ژوئن برگزار شده، به طور قطع بیانسه نیز در لیست سال 2019 فوربز جزو پرفروش‌ترین خواننده‌های زن جهان خواهد بود.

پینک با 52 میلیون دلار، لیدی گاگا با 50، جنیفر لوپز با 47 و ریحانا با 37.5 میلیون دلار در رتبه‌های چهارم تا هفتم این لیست قرار دارند. نفر هشتم لیست یک خواننده و بازیگر آلمانی با نام هلنا فیشر است که تا کنون 6 بار به‌عنوان بهترین خواننده کشور آلمان معرفی شده است.

همچنین سلن دیون، خواننده مشهور کانادایی با 31 میلیون دلار و بریتنی اسپیرز با 30 میلیون دلار، نهمین و دهمین خوانندگان پردرآمد زن در سال 2018 هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید معصومی نژاد

      من نظرم روی تیلوره نمیدونم تیلور هم با نظرم که خونه داری بکنه و بچه بیاره و خوانندگی رو رها کنه هست یا نه... بنظرم زن زندگیه و میاد زیرزمین خونه پدری ام زندگی کنه. .. خدا کنه پدر و مادرش موافقت کنند بیان کرج زندگی بکنن همه باهم آخه میدونید من با دوری و دوستی یه کوچولو موافق نیستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نئشگی هم عالمی داره

    • بدون نام

      فقط خواننده های خارجی

    • بدون نام

      فقط تیلور

    • Katy cat

      فقط کیتی
      بهترین کویین پاپ !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج