۸۰۰۲۶۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مورینیو: کاسیاس می‌خواهد دخیا را زمین بزند

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که ایکر کاسیاس در زمان حضور او در مادرید، به صورت پنهانی با او مقابله می‌کرده و امروز نیز با راه اندازی کمپینی، سعی دارد داوید دخیا را زمین بزند.

ورزش سه: دخیا به خاطر عملکردش در تیم ملی اسپانیا مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته و تحت فشار شدیدی قرار دارد. او پس از شکست ۳-۲ مقابل کرواسی زیر شدیدترین حملات قرار گرفت و برای دیدار دوستانه مقابل بوسنی، جایش را به کپا آریزابالاگا داد.

جایگاه دروازه تیم ملی اسپانیا برای گلر منچستریونایتد کاملا به خطر افتاده و حتی صحبت از بازگشت کاسیاس به تیم ملی اسپانیا مطرح شده است. سارا کاربونرو، همسر کاسیاس از خبرنگاران ورزشی مشهور تلویزیون در اسپانیاست و قدرت زیادی در رسانه های این کشور دارد. حال مورینیو مدعی شد که کاسیاس با کمک همسرش سعی دارد کمپینی را برای تخریب دخیا رهبری کند.

او گفت:" چرا انتقادات در اسپانیا انجام می‌شود؟ آیا می‌دانید؟ من می‌دانم. زیرا در آنجا یک نفر بسیار قدرتمند است که فکر می‌کند می‌تواند باز هم به تیم ملی اسپانیا بازگردد ولی من فکر می‌کنم وقتی بهترین گلر جهان روبروی شما باشید، چنین کاری بسیار دشوار شود."

اما رابطه مورینیو و ایکر کاسیاس در زمان حضور آقای خاص در رئال مادرید به شدت شکراب شده بود. مورینیو در فصل سوم خود، به این شک کرده بود که کاسیاس، اطلاعات رختکن باشگاه و اتفاقات را در اختیار رسانه ها می‌گذارد و او را جاسوس تیم می‌دانست و به همین علت، در حالی که در آن زمان کاسیاس بهترین گلر جهان شناخته می‌شد،

ولی پس از مصدومیتی که داشت، نیمکت نشین شد و پس از بازگشت از مصدومیت نیز همچنان روی نیمکت باقی ماند. این موضوع حواشی و جنجال‌های بسیاری ایجاد کرد و فضای بسیار پرحاشیه ای بر رئال مادرید ایجاد کرد.

در نهایت این نیمکت نشینی باعث شد تا فصل بعد که آنچلوتی هدایت رئال را برعهده گرفت نیز کاسیاس گلر اول تیم نباشد و در نهایت کاسیاس در پایان سال دوم آنچلوتی، رئال را پس از ۲۵ سال ترک کرد. کاسیاس در مصاحبه ای اخیرا اعلام کرده که مورینیو تنش بسیاری در فصل سوم به وجود آورد و دردسرهای زیادی ساخت. حال مورینیو مدعی شد که کاسیاس به صورت مخفیانه با او می‌جنگیده است.

آقای خاص گفت:" این مصاحبه توسط کسی انجام شده که در پایان دوران فوتبالش است. در مورد چیزهایی که راجع به من گفته، اینکه می‌گوید هیچگاه با من نجنگیده حقیقت ندارد. او با من جنگیده و به شکلی که در آن بهترین است؛ به صورت مخفیانه."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیخیال ژوزه اينکارا درست نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج