جاباما
۸۰۰۲۷۰
۱۵ نظر
۵۰۰۱
۱۵ نظر
۵۰۰۱
پ

دروازه‌بان پرسپولیس به دنبال تلافی حرکت گلر حریف

در شرایطی که کمتر از ۲۴ ساعت به دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی باقی مانده است، مهمترین تقابل را می‌توان به درون دروازه دو تیم لقب داد.

ورزش سه: محسن فروزان دروازه‌بان پرحاشیه و خبرساز تراکتورسازی بار دیگر مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. دروازه‌بانی که با اعلام تمایلات قلبی خود و علاقه‌ای که به استقلال دارد، طی این سال‌ها همواره جدالی پرحاشیه حتی در دیدارهای تدارکاتی نیز تجربه کرده است.

اکنون بار دیگر محسن فروزان برابر پرسپولیس قرار گرفته است و این در حالی است که در فصل گذشته یکی از اتفاقات عجیب را به نام خود زد. حضور او بعد از اعلام پنالتی برای پارس جنوبی جم در محوطه جریمه پرسپولیس و ماموریت برای نواختن این ضربه یک پیغام بزرگ داشت که البته با ناکامی‌اش در ثبت آن و نافرجامی در شادی بعد از آن، پایان یافت.

بیرانوند که در آن ضربه البته خوش شانسی نیز به کمکش آمده بود و ضربه پنالتی بعد از برخورد به هر دو تیرک عمودی چپ و راست راهی به دروازه نیافت، یک ناراحتی بزرگ از این دروازه‌بان که به قصد تخریب او ماموریت ثبت پنالتی را برعهده گرفته بود، در دل دارد.

او بعد از آن اعلام کرد فروزان شانس آورد که در بازی برگشت و در استادیوم آزادی پنالتی به سود تیمش رقم نخورده وگرنه قصد داشته او اینبار تلافی حرکت فروزان را مقابل هوادارانش به نمایش بگذارد: " فروزان شانس آورد که در آن بازی (پارس جنوبی و دیدار برگشت) پنالتی اعلام نشد وگرنه آن را می‌زدم تا پنالتی زدن را هم یاد بگیرد."

اکنون در آستانه یک جدال حساس، کری دوباره محسن فروزان همه توجهات را به سمت شماره یک تراکتورسازی برده است. اقدامی که شاید بزرگترین مانع برای کمپین کاپیتان‌های دو تیم برای پاکسازی استادیوم لقب گیرد و هواداران پرسپولیس بابت این اظهارات به دنبال این هستند تا روز سختی را برای گلر حریف شکل دهند.

اما شاید اتفاق جالب‌تری در آستانه رقم خوردن باشد؛ علیرضا بیرانوند بعد از یک بازی دور بودن از ترکیب پرسپولیس به دلیل حضور در تیم ملی اکنون انگیزه بزرگی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل دارد. انگیزه‌های شخصی او نیز برابر حریف کم نیست و مهمترین آن به درون دروازه حریف برمی‌گردد و اقدامی که فروزان در جدال با پارس جنوبی صورت داد.

بیرانوند اکنون اگر بتواند نظر قطعی برانکو را برای ثبت پنالتی احتمالی برابر حریف را بگیرد، می‌تواند یکی از جنجالی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال ایران به نام خود کند. گلی که مطمئنا نه تراکتور که گلر حریف را هدف قرار خواهد داد که همواره طی سالیان اخیر با کری‌های خود باعث تکدر خاطر هواداران پرسپولیس شده است.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که پیش از این بازی با چند جمله انتقادی از سوی گلر تراکتورسازی مواجه شده است، امیدوار است بتواند وعده فصل گذشته خود در خصوص پنالتی احتمالی و ثبت آن در این بازی اینبار در آزادی به نام خود کند. شاید برانکو نیز علیرغم اینکه همواره به روحیه جوانمردانه بازیکنانش برابر حریف اعتقاد دارد و بعد از پنالتی جنجالی رامین رضاییان - مهدی طارمی به سپاهان به انتقاد از آن پرداخت نیز اینبار آن را به شکلی قبول کند و با گلر ملی‌پوش تیمش مدارا کند.

با این حال نباید از یاد برد که این بازی از حیث حساسیت و ویژگی‌هایی که دارد شاید مانع از این شود که برانکو و حتی بیرانوند نیز ریسک بزرگ را متحمل شوند و قبول کنند در این جو اقدامی اینچنینی را صورت دهند. باید تا شروع بازی منتظر ماند و دید اصلا پرسپولیس قادر به گرفتن پنالتی از حریف خواهد بود و یا اصلا بیرانوند در این شرایط این وظیفه را عهده دار خواهد شد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیامک

      خاله فروزان و کُری ؟!! اصلأ سیسِش به این چیزا نمیخوره

    • بدون نام

      شما مفت خورای بی شرف قلم بدست ، فقط برای یک لقمه نون مردم رو به جون هم میندازید ، من استقلالیم و باید رعایت جو ورزشی و فوتبالی رو بکنیم ، چون ارزش هیچ چیزی رو نداره ، اونم فوتبال مسخره لیگ ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسن مرحبا برشرفت

    • مهدی

      عشق است فروزان


      یاشاسین تراختورچیلار

    • بدون نام

      کلاغ آسیا خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازپنگوءن شماکیسه کشابهتره که کفتارصفت

    • بدون نام

      کلاغ اسیایی.....خخخخخح

      پاسخ ها

      • ali24

        تو برو به پنگوئن تون برس خخخخخخخخ

    • بدون نام

      کلاغ اسیایی.....خخخخخح

    • رسول

      من خودم لرم بچه خرم اباد و استقلالی ام وحید امیری از طایفه ماست بچه خوب و بی حاشیه ای بود وبا کسی کاری نداشت...دوستان طایفه بزرگ چنگی چندتا تیره داره که به بخش های کوچکتر تقسیم میشه و تیره امیر از طایفه بزرگ چگنی هستش...دوستان بیرانود اصلا اصالت خودشو گم کرده و واقعا کلا خراب کرده حیفه اون لره و از طایفه بزرگ و محترم بیرانونده واقعا متاسفم براش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشین بابا؛افتخار طایفه شه تو کل ایران

      • بدون نام

        اتفاقا بیرانوند مرده که تیمش را تنها نگذاشت

        امیری هم تا پیشنهاد ترکیه رسید بخاطر پول پشت پا زد به قول و وعده هاش و رفت

      • فتاح

        حیف لر حیف طایفه بزرگ بیرانوند این کلاغ آسیا آبروی ما رو برد

    • بدون نام

      فروزان بدبخت هر موقع جلو سرورشون پرسپولیس بازی کرده شکست خورده خخخخخ

    • بدون نام

      روحیه ی جوانمردانه بازیکنانش رو خوب اومده ، مخصوصا با کمک های بی غل و غش کمیته انضباطی!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج