۸۰۰۲۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اسماعیلی‌فر؛ نقطه ابهام تراکتور مقابل پرسپولیس

دانیال اسماعیلی فر توانایی بازی در پست دفاع راست و هافبک راست را دارد و مشخص نیست در بازی با پرسپولیس تقوی او را کجای زمین قرار خواهد داد.

ورزش سه: تیم تراکتورسازی تبریز این فصل پرمهره ترین ترکیب تاریخ خود را دارد و تیمی کهکشانی در فوتبال ایران به حساب می آید. آن ها پس از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی ستاره های متعددی را در زمستان خریدند و سپس در تابستان با واگذاری تیم به بخش خصوصی، موفق شدند خریدهای بیشتری هم داشته باشند که از جمله آن ها می توان به سه کاپیتان تیم ملی و سه مهره خارجی اشاره کرد.

یکی از بازیکنانی که از زمستان در تراکتور حضور دارد، دانیال اسماعیلی فر است. او از ذوب آهن به عنوان بازیکن سرباز به تراکتور اضافه شد و حالا در جمع سرخپوشان تبریزی شایستگی های خود را اثبات می کند. اسماعیلی فر در ابتدای فصل با نظر توشاک به پست هافبک راست منتقل شد اما با تغییر مربی و حضور تقوی روی نیمکت تراکتور، چند باری به عنوان دفاع راست به کار گرفته شد.

حالا در شرایطی که احمد عبدالله زاده از تیم کنار رفته بود و از دیروز برگشته و همچنین باوجود بازیکنانی چون مهدی زاده که توان هجومی بالایی ندارد، بار دیگر احتمال حضور اسماعیلی فر در پست دفاع قوت گرفته است. البته باید توجه داشت که شاید تقوی برای ایجاد استحکام دفاعی بیشتر در دفاع، بازیکنی نظیر مهدی زاده را در دفاع راست استفاده کند تا مانع از حملات پرتعداد پرسپولیسی ها شود.

در پست هافبک راست تراکتوری ها علاوه بر اسماعیلی فر، اشکان دژاگه و یوکیا سوگیتا را دارند و به همین دلیل رقابت در تیم تبریزی برای قرارگیری در ترکیب اصلی بسیار شدید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج