۸۰۰۳۰۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

همین حالا Flash Player را آپدیت کنید

اگر تنها یک اصل ثابت در دنیا وجود داشت باشد، آن ضرورت رفع مشکلات Flash Player از سوی Adobe به طور منظم است. در حقیقت شناسایی و رفع نقص‌های امنیتی Flash Player به یک امر معمول تبدیل شده و اگر فقط برای چند هفته خبر کشف یک نقص امنیتی جدید در Flash Player منتشر نشود، آن وقت اتفاق عجیبی رخ داده است.

شهر سخت افزار: اگر تنها یک اصل ثابت در دنیا وجود داشت باشد، آن ضرورت رفع مشکلات Flash Player از سوی Adobe به طور منظم است. در حقیقت شناسایی و رفع نقص‌های امنیتی Flash Player به یک امر معمول تبدیل شده و اگر فقط برای چند هفته خبر کشف یک نقص امنیتی جدید در Flash Player منتشر نشود، آن وقت اتفاق عجیبی رخ داده است.

همین حالا Flash Player را آپدیت کنید

اواخر هفته گذشته Adobe مجموعه تازه‌ای از وصله‌های امنیتی را برای Flash Player منتشر کرده و هیچ مهم نیست از کدام سیستم عامل استفاده می‌کنید. به گفته این کمپانی کلیه نسخه‌های Flash Player تا 31.0.0.148 بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس و کروم آسیب پذیر هستند و باید جدیدترین نسخه موجود را دریافت کنند. هرچند جزئیاتی از تازه‌ترین وصله‌های امنیتی ارائه شده برای Flash Player ارائه نشده، اما گفته شده اکسپلویت موفقیت آمیز نقص امنیتی شناسایی شده به حمله کننده امکان اجرای کُدهای دلخواه خود را می دهد.

اما خبر بد اینکه جزئیات این آسیب پذیری جدید بر روی شبکه اینترنت در دسترس است و هکرها از چگونگی سوء استفاده از آن مطلع هستند و احتمالاً در تلاش هستند تا در اکسپلیوت کردن آن از یکدیگر سبقت بگیرند. از آنجایی که همه این اتفاقات در تعطیلات آخر هفته کشورهای غربی رخ داده است، احتمالاً بسیاری از سیستم‌ها دست کم چند روز آسیب پذیری باقی می‌مانند.

توصیه می‌شود شما هم آخرین نسخه Flash Player و همچنین وصله های امنیتی اراده شده برای سیستم عامل مورد استفاده خود را دریافت و نصب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج